Fitness Seller

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
I love it when a plan comes together :cool:

Hannibal_a-team.jpg

ik zie dat onze jeff weer beestachtige trainingen neer zet.

poosje geleden, indrukwekkende vooruitgang :)

hahaha, kostelijk voer dit....

jo jeff train je nog steeds bij jessib..? zal ik wel is een keer komen un middagje of avondje samen knalle als je wilt :D wat kost een losse les daar?

• #1.248
Jeff ik heb je gevonden man;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ey kap daar mee man, ik wil m'n kop niet op hyves hebben omdat ik weet dat ik dan weer non stop pm's ga krijgen van Loca, PilatesMeisje etc.

ik zie dat onze jeff weer beestachtige trainingen neer zet.

poosje geleden, indrukwekkende vooruitgang :)

Thanks pietje, lang geleden inderdaad. Leuk dat je weer eens langs komt in mijn sprookjesbos!

:D

jo jeff train je nog steeds bij jessib..? zal ik wel is een keer komen un middagje of avondje samen knalle als je wilt :D wat kost een losse les daar?

Hey kerel, ja ik train nog steeds bij Jessib. Lijkt me vet man, moet je zeker eens doen keertje samen knallen. Een keertje sporten bij Jessib kost 7.50, als je lid wordt krijg je dit geld terug. Maar als je eventjes naar Jessib belt en vraagt of je een keertje mag komen trainen en er bij zegt dat je iedereen weer eens wilt zien denk ik niet dat ze er moeilijk over doen.

Stuur me anders even een pm met je email adress, dan kunnen we daar even afspreken ofzo.

[Link niet meer beschikbaar]

snap dat dan dit is henk3,s progressie pic

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

maar is goed jeff zal ff me mail adres sturen :D

• #1.250
Dbb'ers, ik heb goed nieuws.

Ik heb een oplossing gevonden, en wat voor een!

Ik ga 2 keer in de week in Gemert trainen, en 1 keer in de week in Geleen bij niemand minder dan Body Impact Gym Geleen. Dit is de gym van Own Sculpturer. http://dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=26653

Hier ga ik elke donderdagavond trainen.

Ik had al op dbb gelezen dat Own Sculpturer een gym ging openen in Geleen maar ik had er helemaal niet meer bij nagedacht. Vandaag dacht ik er toevallig aan. Dit is natuurlijk een ideale oplossing want ik heb hier optimale begeleiding!

Dbb'ers, ik heb heilig nieuws.

Ik heb een oplossing gevonden, en wat voor een!

Ik ga 2 keer in de week in Gemert trainen, en 1 keer in de week in Geleen bij niemand minder dan Body Impact Gym Geleen. Dit is de gym van Own Sculpturer. http://dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=26653

Hier ga ik elke donderdagavond trainen.

Ik had al op dbb gelezen dat Own Sculpturer een gym ging openen in Geleen maar ik had er helemaal niet meer bij nagedacht. Vandaag dacht ik er toevallig aan. Dit is natuurlijk een ideale oplossing want ik heb hier optimale begeleiding!

Beter!!!

hey jeffa,

nu even zonder geintjes, ik ben ong net zo oud als jij en mensen zeggen altijd tegen mij; ja fitness op zo'n leeftijd is slecht voor je enzovoorts. Heb je der ook last van en zo ja wat denk je dervan

laturr

• #1.254
hey jeffa,

nu even zonder geintjes, ik ben ong net zo oud als jij en mensen zeggen altijd tegen mij; ja fitness op zo'n leeftijd is slecht voor je enzovoorts. Heb je der ook last van en zo ja wat denk je dervan

Nee ik heb nergens last van, gaat allemaal prima zo. Ik ben kern gezond en beschik over guns van 38 cm.

Training van net:

Schouders & triceps.

Schouders:

Dumbbell shoulder press:

12 x 18
10 x 20
8 x 22
6 x 26

Front raises:

12 x 12
10 x 12
10 x 14

Side raises:

12 x 9
10 x 10
10 x 12

Cable side raises:

Multistation.

Triceps:

CGBP:

12 x 60
10 x 70
6 x 80

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 35
10 x 35

Overhead triceps extension:

Weet ik veel, lekker pompen!

Commentaar: Erg goede training, de dumbbell shoulder press & cgbp gingen zeer goed. Mijn kracht in m'n schouders gaat nog steeds vooruit.

Komende donderdag trainen in de gym van Own Sculpterer!

goed om weer een training te lezen Jeff! wat je zelf al aangeeft, db press en vooral die CGBP zien er goed uit.

mooi dat je het probleem op t gebied van reizen en sporten e.d. opgelost hebt met de gym van Own Sculpterer!

en laat die henk3 alsjeblieft opdonderen

Goede training weer gozer! Ga zo door!

Schouders zijn van je zwakste spiergroep naar een van de sterkste gegaan zo te zien.

Netjes gozer!

Weer lekker gas aant geven? Mooi!

Wat doe je tegenwoordig op de OHP?

goed om weer een training te lezen Jeff! wat je zelf al aangeeft, db press en vooral die CGBP zien er goed uit.

mooi dat je het probleem op t gebied van reizen en sporten e.d. opgelost hebt met de gym van Own Sculpterer!

en laat die henk3 alsjeblieft opdonderen

haha +1...

Lekkere training Jef, wel nice die guns :P

Super bezig beest :thumb: Vet dat je bij Own gaat trainen, is dat bij je in de buurt of ga je er speciaal heen ?

Terug
Naar boven