- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te diep met fly's hoe zwaar lifte hij wel niet?
Ik raak zowat de grond aan met me fly's en veel last hou ik er niet aan.
Ik weet niet ik was er niet bij, daarom gebeurde het ook hij had geen supervisie van de baas. Hij had er wel ****ing lang last van gehad nog, zeker iets goed beschadigd.

Ik weet niet ik was er niet bij, daarom gebeurde het ook hij had geen supervisie van de baas. Hij had er wel ****ing lang last van gehad nog, zeker iets goed beschadigd.

Net naar de dokter geweest, het is een oprekking in mijn lange rugspier.(erector spinae)
Niets ernstigs, ik mag 4 a 5 dagen geen KT doen.
Hey jeffa, jij zult het nooit redden in de o zo harde gemene fitness wereld
Mvg,
Dirk Dumbbell
Hoi.
Ik wilde even een update geven in mijn sprookjesbos, gewoon omdat het kan.
Ik ben een rustweek aan het houden ivm mijn rug blessure, volle bak Jiu Jitsu aan het trainen, de baas aan het uithangen bij de Landmacht en elke dag 4600 kcal per dag aan het bulken!
Groetjes Jef.
Peace to my mates in the cellblocks, je weet.

Hey kerel!
Ik heb nog echt een vet filmpje voor jou tijdens je rust: http://www.youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI
Hey jeffa, jij zult het nooit redden in de o zo harde gemene fitness wereld
Mvg,
Dirk Dumbbell
Klinkt goed. Hoe'st met die rug nou?
Als je er nou ook nog wat bij gaat kickboksen dan kan je over een tijdje je eerste MMA-wedstrijd doen.![]()

hahaha 2 bazen voor je topic!
hoe gaat t Jeff?
misschien wel ff goed die rustperiode toch.
alles lekker herstellen, beetje groeien..
en daarna weer volle bak er tegen aan![]()
Haha nouja rustweek is het nog niet echt. Ik heb minimaal 3 uur per dag intensieve sport, buiten krachttraining om. Maar het is wel even lekker om volle bak te kunnen sporten zonder spierpijn hehe.

ahaaa oké.
nouja, ook lekker toch.
Ben je ook al lid van de DBB knokploeg? want met jouw vecht ervaring moet dat helemaal goed komen toch![]()