AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

Te diep met fly's hoe zwaar lifte hij wel niet? :p
Ik raak zowat de grond aan met me fly's en veel last hou ik er niet aan.

Te diep met fly's hoe zwaar lifte hij wel niet? :p
Ik raak zowat de grond aan met me fly's en veel last hou ik er niet aan.

Ik weet niet ik was er niet bij, daarom gebeurde het ook hij had geen supervisie van de baas. Hij had er wel ****ing lang last van gehad nog, zeker iets goed beschadigd.

Ik weet niet ik was er niet bij, daarom gebeurde het ook hij had geen supervisie van de baas. Hij had er wel ****ing lang last van gehad nog, zeker iets goed beschadigd.

Pff, pijnlijk moet dat zijn.. Hoor je een knak in je schouders en dan.. :eek:

Ik heb een hele tijd je log niet gelezen, nu ff bijgelezen en meteen ff je foto's gekeken, damn! Ik kan maar 1 ding zeggen: Ik ben jaloers! Echt, wat een gains in 1 jaar. Gruwelijke trainingen ook. Respect bro!

hehehe...

zwaar klote... ik hoop voorlopig ff van de troubles verschoond te blijven... heb mijn handen al vol aan om mijn benches (weer) op fatsoenlijk nivo te krijgen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.227
Hoi.

Ik wilde even een update geven in mijn sprookjesbos, gewoon omdat het kan.

Ik ben een rustweek aan het houden ivm mijn rug blessure, volle bak Jiu Jitsu aan het trainen, de baas aan het uithangen bij de Landmacht en elke dag 4600 kcal per dag aan het bulken!

Groetjes Jef.

Peace to my mates in the cellblocks, je weet.

Zet um op Jefkn' ;)

Goedzo Jeffa lekker vreten

straks weer knallen dus

Goedzo, baas!

Hey jeffa, jij zult het nooit redden in de o zo harde gemene fitness wereld

Mvg,

Dirk Dumbbell

Hoi.

Ik wilde even een update geven in mijn sprookjesbos, gewoon omdat het kan.

Ik ben een rustweek aan het houden ivm mijn rug blessure, volle bak Jiu Jitsu aan het trainen, de baas aan het uithangen bij de Landmacht en elke dag 4600 kcal per dag aan het bulken!

Groetjes Jef.

Peace to my mates in the cellblocks, je weet.

Klinkt goed. Hoe'st met die rug nou?

Als je er nou ook nog wat bij gaat kickboksen dan kan je over een tijdje je eerste MMA-wedstrijd doen. :D

• #1.236
Hey kerel!

Ik heb nog echt een vet filmpje voor jou tijdens je rust: http://www.youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI

Thanks man, erg ontspannend nummertje!

Hey jeffa, jij zult het nooit redden in de o zo harde gemene fitness wereld

Mvg,

Dirk Dumbbell

Hey Dirk,

Ten eerste, ik doe niet aan fitness maar aan bodybuilding. Ten tweede, denk ik dat ik een stuk buffer en sterker ben dan jij op je 17e.

Met vriendelijke groet,

Baas Onur.

2uyk4xs.jpg

Klinkt goed. Hoe'st met die rug nou?

Als je er nou ook nog wat bij gaat kickboksen dan kan je over een tijdje je eerste MMA-wedstrijd doen. :D

Met mijn rug is het goed, ik mocht ongeveer een week geen krachttraining doen. Ik heb vandaag volle bak 3 uur Jiu Jitsu getraint, nergens last van dus dat is mooi.

Ik heb kickboks ervaring, dat was mijn eerste vechtsport, en ik krijg nu op school en bij de landmacht kickboksen. Plus 10 uur in de week Jiu Jitsu dus als ik tijd over heb wil ik wel eens MMA gaan doen. :D

hahaha 2 bazen voor je topic!

hoe gaat t Jeff?
misschien wel ff goed die rustperiode toch.
alles lekker herstellen, beetje groeien..
en daarna weer volle bak er tegen aan;)

• #1.238
hahaha 2 bazen voor je topic!

hoe gaat t Jeff?
misschien wel ff goed die rustperiode toch.
alles lekker herstellen, beetje groeien..
en daarna weer volle bak er tegen aan;)

Haha nouja rustweek is het nog niet echt. Ik heb minimaal 3 uur per dag intensieve sport, buiten krachttraining om. Maar het is wel even lekker om volle bak te kunnen sporten zonder spierpijn hehe.

Haha nouja rustweek is het nog niet echt. Ik heb minimaal 3 uur per dag intensieve sport, buiten krachttraining om. Maar het is wel even lekker om volle bak te kunnen sporten zonder spierpijn hehe.

ahaaa oké.
nouja, ook lekker toch.
Ben je ook al lid van de DBB knokploeg? want met jouw vecht ervaring moet dat helemaal goed komen toch:p

• #1.240
ahaaa oké.
nouja, ook lekker toch.
Ben je ook al lid van de DBB knokploeg? want met jouw vecht ervaring moet dat helemaal goed komen toch:p

Hahahah. Ik zit wel al bij The A-team, ik moet even met m'n baas overleggen of het mogelijk is om een dubbelfunctie te draaien.

Terug
Naar boven