Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super bezig beestVet dat je bij Own gaat trainen, is dat bij je in de buurt of ga je er speciaal heen ?
Weer lekker gas aant geven? Mooi!
Wat doe je tegenwoordig op de OHP?
Schouders zijn van je zwakste spiergroep naar een van de sterkste gegaan zo te zien.
Netjes gozer!
goed om weer een training te lezen Jeff! wat je zelf al aangeeft, db press en vooral die CGBP zien er goed uit.
mooi dat je het probleem op t gebied van reizen en sporten e.d. opgelost hebt met de gym van Own Sculpterer!
en laat die henk3 alsjeblieft opdonderen
hey jeffa,
nu even zonder geintjes, ik ben ong net zo oud als jij en mensen zeggen altijd tegen mij; ja fitness op zo'n leeftijd is slecht voor je enzovoorts. Heb je der ook last van en zo ja wat denk je dervan
laturr
je bent juli 2008 geregistreerd op deze site, dus je bent inmiddels al wel redelijk groot neem ik aan?
verder nette training jeffa! sterke schouders

je bent juli 2008 geregistreerd op deze site, dus je bent inmiddels al wel redelijk groot neem ik aan?
verder nette training jeffa! sterke schouders
In 1 jaar ga je niet bepaald veel groeien.. Tenminste massawijs niet echt.
In 1 jaar ga je niet bepaald veel groeien.. Tenminste massawijs niet echt.
Ehh, aangezien henk3 een beginner is en dit dus waarschijnlijk zijn eerste trainingsjaar is kun je juist enorm veel groeien. Goed trainen in combinatie met een flinke bulk kun je enorme gains maken in je eerste jaar. Niet om arrogant te doen maar neem mij maar als voorbeeld, Bello heeft ook erg veel gegained in 1 jaar.
Geleen... t*ring wat een spookstad heb met je te doen. Waarom niet in Sittard?
Ooit eens. Ga maar eens stappen daar, vroeger was het ieder weekend vol kroeg en straatvechten daar. Ook regelmatig iemand kapot geschoten, helemaal lijp in Geleen. 'Normale' mensen gingen daar nooit stappen vandaar dat het een spook stad is geworden. Sittard was dan nog gezellig of Maastricht.Haha woon jij daar ook? Geleen is inderdaad een k*tstad, maar dat is Sittard ook imo. Toevallig kon ik daar een kamer vinden voor een goedkope prijs, dat is de enigste reden.