XXL Nutrition

Log Jeffa040

Nette training hoor, vooral je borst is sterk!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Super bezig beest :thumb: Vet dat je bij Own gaat trainen, is dat bij je in de buurt of ga je er speciaal heen ?

Ik slaap 2 nachten in Geleen, dit ligt tegen Sittard aan. Ik zit in Sittard op school maar ik kom zelf uit Gemert, dit is een dorp in de omgeving van Eindhoven. De gym van Own ligt ook in Geleen.

Weer lekker gas aant geven? Mooi!

Wat doe je tegenwoordig op de OHP?

Ik zou het niet weten, ik heb die oefening al tijden niet meer gedaan omdat ik nog steeds last heb van mijn rug. Ik durf hem nu ook nog niet te doen omdat ik net herstelt ben van een rug blessure.

Schouders zijn van je zwakste spiergroep naar een van de sterkste gegaan zo te zien.
Netjes gozer!

Thanks, nog niet de sterkste maar ze zijn wel aardig bijgetrokken.

Goede training weer gozer! Ga zo door!

goed om weer een training te lezen Jeff! wat je zelf al aangeeft, db press en vooral die CGBP zien er goed uit.

mooi dat je het probleem op t gebied van reizen en sporten e.d. opgelost hebt met de gym van Own Sculpterer!

en laat die henk3 alsjeblieft opdonderen

Thanks kerel!

hey jeffa,

nu even zonder geintjes, ik ben ong net zo oud als jij en mensen zeggen altijd tegen mij; ja fitness op zo'n leeftijd is slecht voor je enzovoorts. Heb je der ook last van en zo ja wat denk je dervan

laturr

je bent juli 2008 geregistreerd op deze site, dus je bent inmiddels al wel redelijk groot neem ik aan?

verder nette training jeffa! sterke schouders

• #1.267
Wss niet. Zijn veel "frotters" op dit forum...

Inderdaad.

Pussys, mensen die maar wat aankloten.

In 1 jaar ga je niet bepaald veel groeien.. Tenminste massawijs niet echt.

Ehh, aangezien henk3 een beginner is en dit dus waarschijnlijk zijn eerste trainingsjaar is kun je juist enorm veel groeien. Goed trainen in combinatie met een flinke bulk kun je enorme gains maken in je eerste jaar. Niet om arrogant te doen maar neem mij maar als voorbeeld, Bello heeft ook erg veel gegained in 1 jaar.

In 1 jaar ga je niet bepaald veel groeien.. Tenminste massawijs niet echt.

Ehh, aangezien henk3 een beginner is en dit dus waarschijnlijk zijn eerste trainingsjaar is kun je juist enorm veel groeien. Goed trainen in combinatie met een flinke bulk kun je enorme gains maken in je eerste jaar. Niet om arrogant te doen maar neem mij maar als voorbeeld, Bello heeft ook erg veel gegained in 1 jaar.

ja en zo is het jeffa.
in een jaar kan je veel gainen. ik ben nou ook ruim 4 maanden bezig en ik ben heel tevreden. mensen die mij een tijdje niet hebben gezien, daar krijg ik allemaal commentaar van.
dus goed trainen en goed eten en je gaat als een speer vooruit

/abbo

Frotters (;)) groeien idd niet veel in een jaar!

Jeffa is meer dan 20 kg in een jaar gegained.. lijkt me vrij veel...

Geleen... t*ring wat een spookstad heb met je te doen. Waarom niet in Sittard?

• #1.271
Geleen... t*ring wat een spookstad heb met je te doen. Waarom niet in Sittard?

Haha woon jij daar ook? Geleen is inderdaad een k*tstad, maar dat is Sittard ook imo. Toevallig kon ik daar een kamer vinden voor een goedkope prijs, dat is de enigste reden.

• #1.272
Schouders.

Overhead press:

12 x 40
9 x 45
7 x 50

Front raises:

12 x 12
10 x 12
10 x 14

Seated side raises, negatieve herhalingen:

5 seconden laten zakken, explosief omhoog.

12 x 9
10 x 9
10 x 8

Multistation side raises, ook negatief.

Lekker branden mattie.

Triceps:

Skullcrushers:

12 x 30
8 x 40
6 x 45

Na de 6 x 45 negatieve herhalingen, 5 seconden laten zakken en dan brengt mijn spotter het gewicht omhoog.

Bench dips:

12 x 50
12 x 50
12 x 50

Negatief tot falen, na het falen lekker pompen zonder gewicht.

One arm cable extension:

Negatief en pompen.

Commentaar: Ik vind het lekker, dat negatief trainen. Gotta love the pain!

En nu ga ik met de trein naar Sittard

doei jongens

dikke vette training jeff :D superdude :P :haha:

goed bezig lekkerding.
goede skullcrusher;)

love you mainnn..

Nette training pik!! :)
Wel superduded pompen. :p
Damn je ownt me met 1 rep op de 50kg MP. :fuu:

Haha woon jij daar ook? Geleen is inderdaad een k*tstad, maar dat is Sittard ook imo. Toevallig kon ik daar een kamer vinden voor een goedkope prijs, dat is de enigste reden.
Ooit eens. Ga maar eens stappen daar, vroeger was het ieder weekend vol kroeg en straatvechten daar. Ook regelmatig iemand kapot geschoten, helemaal lijp in Geleen. 'Normale' mensen gingen daar nooit stappen vandaar dat het een spook stad is geworden. Sittard was dan nog gezellig of Maastricht.

Nette OH press trouwens.

K*tkoaaap!! Mijn OHP moet zeker omhoog, ik laat me niet ownen door iemand die vorig jaar 25 kg lichter dan ik was!!! (ik woog 80, jij 55)

Netjes man, je schouders zijn echt sterk geworden!

Mooie training bro.

Negatief trainen is altijd goed, daar moet sowieso veel aandacht aan besteedt worden, elke training.

5 seconden negatief is wel pittig trouwens, wel een goede manier om kracht te gainen ook trouwens.

+1 negatief is ****ing belangrijk te veel mensen laten het gewicht dan vaak gewoon vallen.

Lekker bezig Jeffa!!!!!

Terug
Naar boven