XXL Nutrition

Log Jeffa040

hehehe lekker insane training Jef, je skulls zijn ziek man :thumbs:

negatieven doen pijn :) goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Ooit eens. Ga maar eens stappen daar, vroeger was het ieder weekend vol kroeg en straatvechten daar. Ook regelmatig iemand kapot geschoten, helemaal lijp in Geleen. 'Normale' mensen gingen daar nooit stappen vandaar dat het een spook stad is geworden. Sittard was dan nog gezellig of Maastricht.

Nette OH press trouwens.

Haha ik geloof het goed, elke keer als ik op het station in Geleen arriveer zitten er allemaal mocro's met leipe nike petjes.

K*tkoaaap!! Mijn OHP moet zeker omhoog, ik laat me niet ownen door iemand die vorig jaar 25 kg lichter dan ik was!!! (ik woog 80, jij 55)

Netjes man, je schouders zijn echt sterk geworden!

Haha ik wil niet lullig doen maar als ik jou was zou ik me kapot schamen.

Mooie training bro.

Negatief trainen is altijd goed, daar moet sowieso veel aandacht aan besteedt worden, elke training.

5 seconden negatief is wel pittig trouwens, wel een goede manier om kracht te gainen ook trouwens.

Thanks, is zeker pittig.

Bedankt voor alle reacties, het wordt nog eens druk in mijn sprookjesbos!1!!

"Ik wil niet lullig doen" zegt ie dan.

Jonge ik zou willen dat ik jou terug in je vader zijn lul kon proppen met die verneukeratieve rotkop van je!!111!one11eleven

Nee maar inderdaad, schaam me wel een beetje... Maar komt wel goed!

Jef is gewoon een verrekte mongol

maar ik hou wel van hem hoor <3

one luv!!!11one1!!one!11

Jonge ik zou willen dat ik jou terug in je vader zijn lul kon proppen met die verneukeratieve rotkop van je!!111!one11eleven

:roflol: hahaha

Terug in je vader z'n lul stoppen.... muahaha :hahaha:

*flikkert van z'n stoel af*

Verrekte mongol of nie. Die vent het wel dikke erm... BAM!!

NKOTB wordt echt TE veel gequote... Doe er zelf natuurlijk wel aan mee!11!1

Lekkah toch?

Topic hijack hehehheeh

waar blijven die monstertrainingen gozer

New kids. Zucht. :D

• #1.295
Jef is gewoon een verrekte mongol

maar ik hou wel van hem hoor <3

one luv!!!11one1!!one!11

Helemaal mee eens. Ik ga nu mihoen eten want das potverdomme lekker potverdomme.

Was een grapje he kraterkop, maar dat weet je wel want je bent nog steeds buffer dan ik. :(

Topic hijack hehehheeh

waar blijven die monstertrainingen gozer

Die monstertrainingen zijn nog steeds aanwezig maar ik heb niet de tijd om ze allemaal te posten. Is het mogelijk om een receptioniste in te huren voor je log tegen dagelijkse karma? Dat is wel handig, die houdt m'n log netjes, post m'n trainingen, beantwoord vragen en geeft me af en toe een blow job!

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Oja ik heb gister trouwens getraind! Speciaal voor XTRALARGE zal ik em even typen.

Rug + traps.

Rug:

Stiffed leg deadlift:

14 x 70
12 x 90
10 x 110

Pull-up:

14 keer BW
10 keer BW
8 keer BW

Bent over row:

12 x 50
10 x 60
6 x 70

Lat pulldown:

Excentrische beweging 5 sec laten zakken, concentrische beweging explosief en even vast houden op het onderste punt.

Traps:

Shrugs:

14 x 120
12 x 150
10 x 180
10 x 200

Machine shrugs:

Lekker met een superdude gewicht 2 seconden vast houden boven!

Commentaar: Hoi.

Die BORs kunnen toch wel zwaarder ivm je kracht op andere oefeningen of deed je ze heel gecontroleerd ofzo?
Chille training verder

Die shrugs :eek:

Nice training :thumbs:

• #1.298
Bro netjes weer gewerkt gozert!

weer strakke training pik :D

Terug
Naar boven