- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooit eens. Ga maar eens stappen daar, vroeger was het ieder weekend vol kroeg en straatvechten daar. Ook regelmatig iemand kapot geschoten, helemaal lijp in Geleen. 'Normale' mensen gingen daar nooit stappen vandaar dat het een spook stad is geworden. Sittard was dan nog gezellig of Maastricht.
Nette OH press trouwens.
K*tkoaaap!! Mijn OHP moet zeker omhoog, ik laat me niet ownen door iemand die vorig jaar 25 kg lichter dan ik was!!! (ik woog 80, jij 55)
Netjes man, je schouders zijn echt sterk geworden!
Mooie training bro.
Negatief trainen is altijd goed, daar moet sowieso veel aandacht aan besteedt worden, elke training.
5 seconden negatief is wel pittig trouwens, wel een goede manier om kracht te gainen ook trouwens.
"Ik wil niet lullig doen" zegt ie dan.
Jonge ik zou willen dat ik jou terug in je vader zijn lul kon proppen met die verneukeratieve rotkop van je!!111!one11eleven
Nee maar inderdaad, schaam me wel een beetje... Maar komt wel goed!
hahaha
Jef is gewoon een verrekte mongol
maar ik hou wel van hem hoor <3
one luv!!!11one1!!one!11
hahaha
Terug in je vader z'n lul stoppen.... muahaha
*flikkert van z'n stoel af*

Ja, je moet het eigenlijk ook nog in een zwaar Rotterdams accent lezen, ja.. geeft meerwaarde.![]()
Jef is gewoon een verrekte mongol
maar ik hou wel van hem hoor <3
one luv!!!11one1!!one!11
"Ik wil niet lullig doen" zegt ie dan.
Jonge ik zou willen dat ik jou terug in je vader zijn lul kon proppen met die verneukeratieve rotkop van je!!111!one11eleven
Nee maar inderdaad, schaam me wel een beetje... Maar komt wel goed!

Topic hijack hehehheeh
waar blijven die monstertrainingen gozer
Die BORs kunnen toch wel zwaarder ivm je kracht op andere oefeningen of deed je ze heel gecontroleerd ofzo?
Chille training verder