MuscleMeat

Log Jeffa040

Epic bench skillz.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Low rep squat:

5 x 90
5 x 100
3 x 120
2 x 140

Schouders:

Dumbbell shoulder press:

12 x 20
10 x 24
6 x 28

Barbell front raise:

12 x 25
10 x 25
8 x 30

Side raises:

12 x 10
10 x 12
10 x 14

Triceps:

CGBP:

12 x 60
10 x 70
8 x 80

Superset robe pulldown met one armed cable extension:

Dropsets tot failure.

Zozo, dat zijn geen halve maatregelen Jef. Nice man!

Wat een p*ssy gewichten op de bench.. (niet dat de training niet aanslaat...:P) Maar met jouw max moet je toch met veel meer kg's kunnen reppen? Je CGBP is (bijna) net zo sterk..

NO HATE BROTTAH!! I never ment to hurt you....:
http://www.youtube.com/watch?v=mCs6i6aga9M

lekker getraind pik!

• #1.448
Wat een p*ssy gewichten op de bench.. (niet dat de training niet aanslaat...:P) Maar met jouw max moet je toch met veel meer kg's kunnen reppen? Je CGBP is (bijna) net zo sterk..

Fout.

Mijn top is 110, dit heb ik echter een half jaar geleden gedrukt, dit was in de periode dat de belasting op mijn lichaam veel geringer was.

Je zou kunnen veronderstellen dat mijn top nu lager ligt omdat mijn activiteitsniveau hoger ligt, ik verbruik meer energie, de belasting op mijn lichaam en dus ook spieren is hoger waardoor ik minder druk.

85 kg is ongeveer 77% van mijn 1 RM (110 kg). Aangezien de bench nu vele malen minder gaat, en dus mijn 1 RM lager ligt, (uitleg zie vorige alinea) zou je kunnen beweren dat ik dus boven de 80% train wat dus helemaal geen p*ssy gewicht is om mee te reppen.

Fout.

Mijn top is 110, dit heb ik echter een half jaar geleden gedrukt, dit was in de periode dat de belasting op mijn lichaam veel geringer was.

Je zou kunnen veronderstellen dat mijn top nu lager ligt omdat mijn activiteitsniveau hoger ligt, ik verbruik meer energie, de belasting op mijn lichaam en dus ook spieren is hoger waardoor ik minder druk.

85 kg is ongeveer 77% van mijn 1 RM (110 kg). Aangezien de bench nu vele malen minder gaat, en dus mijn 1 RM lager ligt, (uitleg zie vorige alinea) zou je kunnen beweren dat ik dus boven de 80% train wat dus helemaal geen p*ssy gewicht is om mee te reppen.

Ok goede uitleg. Klopt idd.

• #1.450
Wooooooooooooohoooooooooooooo it's christmas time

pray for the other one gewoon omdat het kan

• #1.452
Praying for others is a waste of time. :cool:

J/k, waarom ben je gestopt met loggen bro? Te druk? :p

Ik ben te druk met dingen voor kerst regelen; het moet er gezellig uit zien thuis, lekkere hapjes en drankjes elke avond, kerst brood ontbijt op een wit kleed & kerst nummers.

Ik ben te druk met dingen voor kerst regelen; het moet er gezellig uit zien thuis, lekkere hapjes en drankjes elke avond, kerst brood ontbijt op een wit kleed & kerst nummers.

haha, helemaal in kerst sferen hoor ghehehe

:heart:

Veel plezier man! Wees zuinig op je family. Kerst heeft voor mij allang die betekenis niet meer, jammer genoeg.

• #1.454
haha, helemaal in kerst sferen hoor ghehehe

:heart:

Veel plezier man! Wees zuinig op je family. Kerst heeft voor mij allang die betekenis niet meer, jammer genoeg.

Gast, zet je sarcasme detector eens op aan.

Nu ga ik slapen, groeihormonen aanmaken.

Dismissed.

Gelukkig, jij haat ook kerst :D
Ik dacht even dat ik de enige rare kneus was op DBB :p
Slaap lekker

Ik haat het hele sneeuw vries en regen gebeuren. Doe mij maar zomer waarin je alle superdude/nepnegert/halve kleurling en de echte n*gers bang maakt met je shirtje met korte mouwen. Ja zelfs mij lukt dat :roflol: It's all about the gunsize je wait.

Ik haat het hele sneeuw vries en regen gebeuren. Doe mij maar zomer waarin je alle superdude/nepnegert/halve kleurling en de echte n*gers bang maakt met je shirtje met korte mouwen. Ja zelfs mij lukt dat :roflol: It's all about the gunsize je wait.

Hoe hoger de temperatuur, hoe meer er te nken valt :rolleyes:
ff flexen zegt meer dan 1000 woorden ghehehe

• #1.458

Ach man met dit weer staan de echte mannen op.

Terug
Naar boven