XXL Nutrition

Log Jeffa040

Verkapt-kijk-mij-is-stoer-zijn-met-mijn-30-seconde-static-hold-van-200kg.

Just kidding.

Nette training.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Hahaha the BigJeffa ga ik ook eens uitproberen.

Dat is een ****ing epische oefening, je moet er wel een beetje fantasie bij gebruiken. Je moet denken dat je op de rand van een vulkaan staat en dat je een stang vast hebt waar je hele familie aanhangt, als je loslaat dan vallen ze in de lava.

Ze gaan dus gewoon dood.

ik doe ook wel eens big jeffa's, op extra dagen
gewoon omdat het kan

yoooo 'Big' Jeffa even een vraagje hoezo dat schema met elke week wisselen, dat lijkt me handiger voor als je op een plateau komt, dus niet echt meer in gewicht aankomt ofzo dat kom je toch nog gewoon!?

Gaat lekker hier jef!

Dat is een ****ing epische oefening, je moet er wel een beetje fantasie bij gebruiken. Je moet denken dat je op de rand van een vulkaan staat en dat je een stang vast hebt waar je hele familie aanhangt, als je loslaat dan vallen ze in de lava.

Ze gaan dus gewoon dood.

:roflol:

• #1.507
ik doe ook wel eens big jeffa's, op extra dagen
gewoon omdat het kan

That's the spirit.

yoooo 'Big' Jeffa even een vraagje hoezo dat schema met elke week wisselen, dat lijkt me handiger voor als je op een plateau komt, dus niet echt meer in gewicht aankomt ofzo dat kom je toch nog gewoon!?

Ja, ik kom gewoon aan in gewicht. Maar mijn trainingen bestonden afgelopen 1,5 jaar uit altijd volle bak. Dus dan kreeg je dit; 1/2 maanden trainen > overbelast > rust > volle bak, 1/2 maanden trainen > overbelasting.

Ik wil dus de overbelasting voorkomen door het op te delen. Met dit schema verander ik wekelijks van gewicht/herhalingen/dropsets/positief, negatief trainen/supersets etc.

Kortom; door verandering de spieren prikkelen met als doel hypertrofie veroorzaken.

Zeker peter.

Hypertrofie, daarmee bedoel je toch gewoon het prikkelen van je spieren dus spiergroei?

• #1.509
Maar dat bedoel ik juist je kwam toch al in gewicht aan dus spiermassa, dus bereikte je toch al genoeg hypertrofie?

Wat is die CoC met 25kg eigenlijk? Ken deze gripper niet.

• #1.513
Maar dat bedoel ik juist je kwam toch al in gewicht aan dus spiermassa, dus bereikte je toch al genoeg hypertrofie?

Valt wel mee, ik deed al redelijk lang hetzelfde. En zo veel spiermassa heb ik niet gewonnen laatste maanden.

Thanks.

Wat is die CoC met 25kg eigenlijk? Ken deze gripper niet.

Een schijf vastpakken tussen je duim en je andere vingers.

Ok pinch grip, dat is geen CoC. :p

Jefk'n ik wens je een geweldig 2010!

Heb je de kct-kd al gedaan?

Oke dan is het begrijpelijk

• #1.518

Ze gaan dus gewoon dood.

hahahaha nice one!

Goed bezig Big Jeffa, succes met kapot zuipen vanavond en dat je je familie maar van de lava-verbrandingsdood kan blijven redden in 2010.

• #1.520

hahahaha nice one!

Goed bezig Big Jeffa, succes met kapot zuipen vanavond en dat je je familie maar van de lava-verbrandingsdood kan blijven redden in 2010.

Hahaha komt goed, jij ook he. Niet te veel drinken want dan kom je niet meer als je coïtus hebt met je vriendin.

Terug
Naar boven