Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een ****ing epische oefening, je moet er wel een beetje fantasie bij gebruiken. Je moet denken dat je op de rand van een vulkaan staat en dat je een stang vast hebt waar je hele familie aanhangt, als je loslaat dan vallen ze in de lava.
Ze gaan dus gewoon dood.

ik doe ook wel eens big jeffa's, op extra dagen
gewoon omdat het kan
yoooo 'Big' Jeffa even een vraagje hoezo dat schema met elke week wisselen, dat lijkt me handiger voor als je op een plateau komt, dus niet echt meer in gewicht aankomt ofzo dat kom je toch nog gewoon!?
Hypertrofie, daarmee bedoel je toch gewoon het prikkelen van je spieren dus spiergroei?
Leuke pdf over griptrainingen.Maar dat bedoel ik juist je kwam toch al in gewicht aan dus spiermassa, dus bereikte je toch al genoeg hypertrofie?
http://griptraining.white-scorpion.nl/Grip%20Training%20-%20Sterk%20Als%20Een%20Bankschroef.pdfLeuke pdf over griptrainingen.
Goeie static hold Jeffa !
Wat is die CoC met 25kg eigenlijk? Ken deze gripper niet.
Dat is een ****ing epische oefening, je moet er wel een beetje fantasie bij gebruiken. Je moet denken dat je op de rand van een vulkaan staat en dat je een stang vast hebt waar je hele familie aanhangt, als je loslaat dan vallen ze in de lava.
Ze gaan dus gewoon dood.

hahahaha nice one!
Goed bezig Big Jeffa, succes met kapot zuipen vanavond en dat je je familie maar van de lava-verbrandingsdood kan blijven redden in 2010.