Fitness Seller

Log Jeffa040

Kennismaking dagen, ik dacht je het kct interresant vond.

Hier heb je je potentieel E-status verhogende avatar;)

JEF side chest copy.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.528
Rug + traps + onderarmen

Rug

Deadlift:

10 x 70
8 x 100
6 x 130
4 x 160

Bent over row:

10 x 60
10 x 70
8 x 80

Pull-ups:

10 keer BW
8 keer BW
5 keer BW

Cable row:

10 x 50
10 x 50
10 x 50

Traps

Shrugs voorlangs
in superset met
Smit machine shrugs achterlangs

Onderarmen

Wrist barbell curls
in superset met
Reverse curls tot horizontaal

goeie training Jef
en je wilt zeker dikke onderarmuh :P

en de gewichten op de shrugs? hoog net zoals altijd of zijn ze niet benoemswaardig omdat je ze niet post dit keer

• #1.531
goeie training Jef
en je wilt zeker dikke onderarmuh :P

en de gewichten op de shrugs? hoog net zoals altijd of zijn ze niet benoemswaardig omdat je ze niet post dit keer

Shrugs pak ik nu licht - rond de 140 kg - omdat ik last krijg van m'n rug bij die oefening. Ik ga binnenkort naar het ruggencentrum om te kijken wat het is.

Heeft iedereen toch?

[Link niet meer beschikbaar]

Deadlift pak je langzaam aan wel steeds zwaarder he?

Ja, rustig opbouwen. Ik had nog wel meer dan 4 herhalingen kunnen maken met 160 maar ik durf het nog niet helemaal aan om echt zwaar te gaan.

Shrugs pak ik nu licht - rond de 140 kg - omdat ik last krijg van m'n rug bij die oefening. Ik ga binnenkort naar het ruggencentrum om te kijken wat het is.

Ja, rustig opbouwen. Ik had nog wel meer dan 4 herhalingen kunnen maken met 160 maar ik durf het nog niet helemaal aan om echt zwaar te gaan.

Klote man. gezeik met je rug iedere keer.
Heb er ook last van gehad, vandaar dat ik ook opnieuw ben begonnen met deadliften bij low weight.

Oorzaak was een hele tijd geleden toch bij de deadlift? toen verholpen, en nu weer terug gekomen?

• #1.533
Klote man. gezeik met je rug iedere keer.
Heb er ook last van gehad, vandaar dat ik ook opnieuw ben begonnen met deadliften bij low weight.

Oorzaak was een hele tijd geleden toch bij de deadlift? toen verholpen, en nu weer terug gekomen?

Deadlift was de eerste oorzaak, daarna kreeg ik last van m'n rug bij military presses, toen was de pijn tijdens deadliften weg. Daarna kreeg ik last van m'n rug bij shrugs.

Ik doe nu geen military presses meer, dat gaat niet. Ik doe nu shrugs met light weight.

Deadlift gaat wel gewoon weer.

Deadlift was de eerste oorzaak, daarna kreeg ik last van m'n rug bij military presses, toen was de pijn tijdens deadliften weg. Daarna kreeg ik last van m'n rug bij shrugs.

Ik doe nu geen military presses meer, dat gaat niet. Ik doe nu shrugs met light weight.

Wazig herstel..:rolleyes:

mp's zijn verk*nkerd voor je rug, ik heb ook altijd een vieze druk op m'n onderrug als ik zwaar ga.

Kun je voorstellen hoe extreem k*t het log pressen is? Heb hier zo mee moeten archen dat ik een kissing spine opliep.

mp's zijn verk*nkerd voor je rug, ik heb ook altijd een vieze druk op m'n onderrug als ik zwaar ga.

Is dat ook niet de reden waarom zowat alle pro bodybuilders seated MP doen? Zowel focus op de schouders als de vermindering van druk in de onderrug. :p

Jeffa jij hebt toch ook last van je 'bovenrug' ipv onderrug

Is dat ook niet de reden waarom zowat alle pro bodybuilders seated MP doen? Zowel focus op de schouders als de vermindering van druk in de onderrug. :p
zelf zittend komt er aardige druk op je onderug, en al zeker als je de dag van te voren DL hebt gedaan, ik doe dan ook afentoe me belt om bij de MP.

Terug
Naar boven