XXL Nutrition

Log Jeffa040

Ja me 2 , maar bij me achterkant schouderblad daar t meest.komt. Bij mij ook door deadlidten met verkeerde techniek

Sterke training man, netjes die side raises + smal banken + skulls!

doe ik nu ook jeff zeer lekker moet ik zeggen! :D

doe die yates rows maar is en dan lekker zwaar die moet je gaan voelen of 1e set wat lichter meer herhalingen en dan knalle

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.568
Rug

Yates row

10 x 70
10 x 80
8 x 90

Pull-up

12 keer
8 keer
6 keer

Seated row

12 x 60
10 x 70
10 x 80

Cable row

10 x 50
10 x 50
10 x 50

Traps

Shrugs voorlangs

14 x 150
14 x 150
14 x 150

Shrugs achterlangs in de smith met 1 sec static hold

12 x 100
12 x 100
12 x 100

Onderarmen

Wrist barbell curls:

10 x 40
10 x 40
10 x 40

Reverse barbell curls:

10 x 30
10 x 30
10 x 30

Commentaar: erg lekkere training. Lekkere oefening die Yates row.

lekker getraint jeffa!

Thanks Loo.

Ik wil meer dikte op m'n bovenrug dus ik ga de komende tijd yates rows doen ipv bent over rows.
Pendlay-row:
Bovenlichaam exact horizontaal, stang naar de borst, ellebogen meer naar buiten.
Pakt vooral midden/bovenkant rug.

Reguliere Bent Row:
Bovenlichaam ongeveer 45 graden, stang naar bovenkant buik, bovenarmen staan in een hoek van ongeveer 45 graden tov. het bovenlichaam.
Pakt vooral middenrug/lats aan.

Yates Row:
Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren.
Pakt vooral de onderste delen van de lats.
Impo heeft er verstand van. ;)

Gaat lekker hier jong zwijn, en dat voor 17 jaar. Mijn broertje zou een voorbeeld aan jou moeten nemen, mijn complimenten.

• #1.572

Thanks, daar heb ik zeker wat aan.

Verkeerd gelezen dan, ik dacht dat yates row voor dikte op de bovenrug was.

Maakt het erg veel uit als je een beetje 'bounced'? Heeft het veel voordeel als je met deadstop doet?

Gaat lekker hier jong zwijn, en dat voor 17 jaar. Mijn broertje zou een voorbeeld aan jou moeten nemen, mijn complimenten.

Bedankt man. Wat doet je broertje nu dan? Curlen?

nette training jeff ;) pff net ok ff yates row gedaan weer haha altijd lekker

Lichte shrugs noemt 'ie dat.

• #1.577
Lichte shrugs noemt 'ie dat.

Ik ben redelijk sterk met shruggen, gezien wat ik eerst deed is dit erg licht maar het gaat niet meer met m'n rug.

Ik deed eerst powershrugs met 200 kg en daar groeide m'n traps behoorlijk van en daar had ik ook moeilijk veel spierpijn van. Nu heb nauwelijks spierpijn in m'n traps.

Ja het viel me inderdaad op dat je shrugs altijd wel relatief zwaar pakt tov je andere oefeningen (die je ook al niet al te licht pakt ;)).

't Is wel vervelend dan dat je door die rug niet voluit kan gaan, maarja...

Dat van die Yates row en pendley row had je, als je even na had gedacht ook zelf kunnen bedenken ;).

Nette training kerel.

Jeff = BAAS
sterke boii.

Terug
Naar boven