Fitness Seller

Log Kraft

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd. Ik vind het zonder meer een indrukwekkende MP.
Ok, van dat anoniem blijven dat respecteer ik man, begrijp ik heel goed.

Thanks, bro!

Netjes die mp , nou staat me nog iets bij dat jij een stuk zwaarder bent dan ik - is dat nou bij elke oef een voordeel ? Meer kracht minder explosief , zoiets dacht ik

Ik ben 111 bij 192cm. Als je wat meer massa hebt, heb je over het algemeen wat minder moeite om zwaardere gewichten te liften, idd. Explosiviteit is volgens mij meer iets wat aangeleerd kan worden. Succes trouwens vanmiddag tegen Heerenveen.

Thanks, bro!

Ik ben 111 bij 192cm. Als je wat meer massa hebt, heb je over het algemeen wat minder moeite om zwaardere gewichten te liften, idd. Explosiviteit is volgens mij meer iets wat aangeleerd kan worden. Succes trouwens vanmiddag tegen Heerenveen.

ik schommel nu tussen de 90 en 91 - moet niet minder worden , dus de cardio zal iets minder worden - jullie hebben gewoon een prachtig seizoen gehad - mooie wedstrijden gezien van jullie - europees + nationaal - 2 goeie aankopen erbij en jullie doen volgend seizoen gewoon weer mee

ik schommel nu tussen de 90 en 91 - moet niet minder worden , dus de cardio zal iets minder worden - jullie hebben gewoon een prachtig seizoen gehad - mooie wedstrijden gezien van jullie - europees + nationaal - 2 goeie aankopen erbij en jullie doen volgend seizoen gewoon weer mee

Zullen er vast ook een hoop weg gaan. Elm en Holman sowieso. Maar goed, ze heben het de laaatste twee maanden vergooit.

Squat 3*3 107.5/122.5/140 (2)
Benchpress 3*3 97.5/112.5/127.5
Bent over rows 3*3 100/115/125 (1)
L- flyes 2 sets 7
Sit ups 1*30

Focus was weg bij squat. Kreeg m niet meer over dooie punt heen. Toen naar achter geklettert in mn rack. Met de terugslag kwam de baar tegen mn nek aan. Was ff schrikken. Voel wel een pijnlijk plekje.

Volgende keer 3*130 bp. Ben benieuwd!

Nette training hoor, zoals altijd weer dikke gewichten!
Hoe kreeg je dat voor mekaar, dat je achterover viel? Had je de steunen niet goed gezet, of heb je die niet?
Hoop dat je er geen last van houd man, dat zou waardeloos zijn nu je weer lekker bezig bent.

Nette training hoor, zoals altijd weer dikke gewichten!
Hoe kreeg je dat voor mekaar, dat je achterover viel? Had je de steunen niet goed gezet, of heb je die niet?
Hoop dat je er geen last van houd man, dat zou waardeloos zijn nu je weer lekker bezig bent.

Ik kreeg de laatste rep 140 niet meer omhoog en ik stond een end voor de houders. Dus ik moest me naar achteren vallen en de baar tegen de houders/ rack aan vallen. Door de terugslag knalde de baar tegen mn nek aan. Was wel ff schrikken.

Ik kreeg de laatste rep 140 niet meer omhoog en ik stond een end voor de houders. Dus ik moest me naar achteren vallen en de baar tegen de houders/ rack aan vallen. Door de terugslag knalde de baar tegen mn nek aan. Was wel ff schrikken.

Ja dat snap ik.. Volgende keer maar ff boven de houders weer denk?
Heb je een plaatje van wat voor rack je hebt?

Das een mooi ding man.
En nou ja, gebeurt je geen tweede keer hè.

Aardig wat sets!
Abbo

Ik begrijp je trainingen niet helemaal goed :o

"Squat 3*3 107.5/122.5/140 (2)"

=

3*107,5 + 3*122,5 + 2*140 ?

Of
3*3*107,5 + 3*3*122,5 + 3*2*140?

Deadlift 3x3 170/190/215 laatste set mixed grip
Mp 3x3 60/70/82,5 laatste 2 reps met legdrive
Upright row 3x8 52.5/52.5 (7)/52.5 (6)

Ik heb pull ups geschrapt. Ik vind 2 x bor en 1 x pull ups eigenlijk wel zat in een week. Dl ging easy as pie :D. Mp tel ik wel gewoon.

Dikke deadlift bro!! :)
En easy as pie.. Doe je er dan niet nog een "strafsetje" achteraan omdat het te makkelijk ging?

Dikke deadlift bro!! :)
En easy as pie.. Doe je er dan niet nog een "strafsetje" achteraan omdat het te makkelijk ging?

Nah, vond het wel welletjes. De 5x5 deadlift hakt er al flink in en dan ook al met 3x3 naar de klote te gaaan. Ik moet ook weer herstellen, bro.

Nah, vond het wel welletjes. De 5x5 deadlift hakt er al flink in en dan ook al met 3x3 naar de klote te gaaan. Ik moet ook weer herstellen, bro.

Ja tuurlijk, je hebt gelijk.. Vergat even dat je een héél ander schema als ik heb.. Speaking of.. Ik ga morgen beginnen m'n log uit te typen in word. ;)

Squat 5*5 102.5/107.5/112.5/117.5/125 (2)
Bp 5*5 92.5/97.5/102.5/110/115 + 5*90

Squat ging k*t daarom focus weg. Alleen het hoognodige gedaan. Ook vrij slecht gegeten ( spaghetti voed ook voor geen ene moer)

Laatst bewerkt:
Powershrugs 3*8 182
Upright row 3*8 50
Close grip bench press 5*100/4*100/5*90
Skullcrushers 6*40/6*50/
Bb curl 3*8 40

Wegens omstandigheden kon ik niet dl dag doen dus maar wat ub werk gedaan. Ik was van plan nog een set van 60 te doen met de skulls, maar ik was leeg :P

Terug
Naar boven