XXL Nutrition

Log Kraft

Bezoekers in dit topic

Net hardgelopen maar ging voor geen meter. Eerst kwam ik een mattie tegen, toen stoppen voor stoplicht. Daarna moest ik pissen en vervolgens gingen mn benen tegen elkaar schuren en zat mn boxershort k*t. Laatste stuk heb ik gewandeld.
 
Net hardgelopen maar ging voor geen meter. Eerst kwam ik een mattie tegen, toen stoppen voor stoplicht. Daarna moest ik pissen en vervolgens gingen mn benen tegen elkaar schuren en zat mn boxershort k*t. Laatste stuk heb ik gewandeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainen, bitch!

:trollface:
 
Trainen, bitch!

Leave Britney alone!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En Idd


Mja, pas op, ik was kapot vlak na de gym hoor, ik kon toen amper nog op mijn benen staan. Toen ik thuis kwam heb ik gegeten en dan meteen auto in gestapt en een halfuur ogen dicht gedaan. Goed gegeten en dan ging het wel wat beter.

Alleen tijdens het lopen voelde ik vrij snel dat het niet ging lukken. Toch geprobeerd op karakter men vader bij te houden, maar na 5km tegen 11km/u ben ik gekraakt en moest ik vertragen. Jammer, maar helaas. Al bij al toch tevreden dat ik het heb uitgelopen.

Trainen biatch!

:trollface:
 
Squat 4x5 105/110/115/120 (1)
Bp 2x5 100/105 (3)

mini deload. Merk dat die runs funest zijn voor beentraining. Ik denk dat ik ga overschakelen op korte sprintjes voor conditie.
 
sterke gewichten, maar het lijkt er op dat je al maanden op het zelfde niveau zit en amper tot geen progressie hebt maakt (geen haat btw).
 
sterke gewichten, maar het lijkt er op dat je al maanden op het zelfde niveau zit en amper tot geen progressie hebt maakt (geen haat btw).

Sterker nog. Ik ben minder sterk geworden. Ben tijdje terug wat ziekjes geweest en dat heeft invloed gehad op mn stats. Ik heb ook mn cardio verhoogd en dat heeft er ook niet echt aan mee geholpen sterker te worden.

Ik ga ook vanaf nu geen duurlopen meer invoegen, maar korte sprintjes en ook mijn calorien verhogen.
 
Dat lopen is wel leuk, maar als je lifts erdoor achteruit gaan is het niet goed. Wat ik zelf merk is dat mijn progressie echt beter is nu ik meer carbs (pasta) eet.
 
Dat lopen is wel leuk, maar als je lifts erdoor achteruit gaan is het niet goed. Wat ik zelf merk is dat mijn progressie echt beter is nu ik meer carbs (pasta) eet.

Yup, hoor net dat ik van mn broer een loopband kan overnemen :D
 
Yup, hoor net dat ik van mn broer een loopband kan overnemen :D

Een loopband? What for? Ik bedoel, blijf toch gewoon buiten die rondjes lopen als je wil gaan lopen?
 
Een loopband? What for? Ik bedoel, blijf toch gewoon buiten die rondjes lopen als je wil gaan lopen?
Iets met een paard en een bek...
Voor z'n hond :D

Idd! Ik zie bij Cesar altijd dat hij hondjes op de treadmill zet zodat ze rustig worden. Dat heeft mijn hond wel nodig!

Deadlift 5x5 145/155/165/175/185 (2)
Pull ups 2x5 +15

k*ttraining
 
Ik dacht dat je met overnemen bedoelde dat je hem voor een lage prijs kon overkopen, maar als het gratis is dan moet je het gewoon aannemen natuurlijk :)
 
Ik dacht dat je met overnemen bedoelde dat je hem voor een lage prijs kon overkopen, maar als het gratis is dan moet je het gewoon aannemen natuurlijk :)

D'rom

Squat 3x3 115/130/140 (1) atg
Benchpress 3x3 100/115/125 (2)
Bent over rows 3x3 90/100/115
Legcurls 3x6 75

Voelt me niet 100 procent. Na het eten een para genomen. Blijf beetje hangen met 3x3 bij bp en sq :(
 
Je moet je gameplan gaan aanpassen. Of je geeft de progressieve opbouw nog een kans in een andere vorm (stapje terug en gewichten in kleinere stappen verhogen maar wel iedere training verhogen) of je hebt je grens bereikt met deze trainingsmethode en gaat voor een andere vorm.
 
Je moet je gameplan gaan aanpassen. Of je geeft de progressieve opbouw nog een kans in een andere vorm (stapje terug en gewichten in kleinere stappen verhogen maar wel iedere training verhogen) of je hebt je grens bereikt met deze trainingsmethode en gaat voor een andere vorm.

Voor mn ziekte/dipje heb ik met deze trainingsmethode 3x130 en 3x220 gebenched en gedeadlift. Misschien moet ik idd even met wat lagere stapjes verhogen. En met cardio stoppen/stuk verlagen. En calorien verhogen.
 
Daar is het weer hè, weer dat verdomde stapje terug. Maar inderdaad, meer eten, wat minder cardio en rustiger opbouwen. Als je rustiger opbouwt is de kans dat je stappen terug moet doen ook weer kleiner, win-win dus.
 
Daar is het weer hè, weer dat verdomde stapje terug. Maar inderdaad, meer eten, wat minder cardio en rustiger opbouwen. Als je rustiger opbouwt is de kans dat je stappen terug moet doen ook weer kleiner, win-win dus.

Pcies
 
je moet je gameplan gaan aanpassen. Of je geeft de progressieve opbouw nog een kans in een andere vorm (stapje terug en gewichten in kleinere stappen verhogen maar wel iedere training verhogen) of je hebt je grens bereikt met deze trainingsmethode en gaat voor een andere vorm.

daar is het weer hè, weer dat verdomde stapje terug. Maar inderdaad, meer eten, wat minder cardio en rustiger opbouwen. Als je rustiger opbouwt is de kans dat je stappen terug moet doen ook weer kleiner, win-win dus.

Mte.
 
Back
Naar boven