AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Een ver-belg-isering van 'bij god' :) "En terecht, begot!"

Heb elk jaar 3/4/5 herexamens, wat denk je dat ik doe tijdens het school? :p

denken aan trainen, lessen missen om te trainen, glunderen naar elk stuk ijzer aanwezig in het klaslokaal en hoe je op 1 of andere manier kan liften? :D

Gewoon je klasgenoten BP'en
Als ik 100kg kan MP'en over een jaar kan ik heel wat van men maten overhead pressen. :D

Ben je al wakker??
9u hé!!!! Kom je mij ophalen of spreken we daar af?

• Topic Starter Topic Starter
denken aan trainen, lessen missen om te trainen, glunderen naar elk stuk ijzer aanwezig in het klaslokaal en hoe je op 1 of andere manier kan liften? :D

Hahahahaha :D Hoe weet jij dat?! :o

Gewoon je klasgenoten BP'en
Als ik 100kg kan MP'en over een jaar kan ik heel wat van men maten overhead pressen. :D

Dat zou wel vet zijn.. jammer genoeg kan ik nog niets eens 60kg BP'en, laat staan MP'en :p

Haal je over een jaar 100kg MP denk je? Mooi doel van je!

Ben je al wakker??
9u hé!!!! Kom je mij ophalen of spreken we daar af?

Ik ben nooit wakker om 9u :o ik pas :o

Zwak...Lol

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag, 4 september 2012: 61,0kg.

Donderdag 13 september 2012: 62,3kg.

Military Press:
12*20
8*35
8*40
6*42,5
4*45

DB Shoulder Press:
8*16
8*16
8*18
5*18 (+3 assisted)

Side Raises:
12*6
12*6
12*7
10*7

Facepulls:
12*nr3
12*nr3
9*nr4
7*nr4

DB Triceps Extension:
12*14
12*16
12*16
10*18 (PR?)

Bench Dips:
22*(BW+30)
12*(BW+35)
10*(BW+40) Weight PR!!!

Epic pijn in mijn borst-muscles xD Lekker lekker lekker!!

Even uit zekerheid, jij gaat vanavond niet trainen hé?

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 14:24 ----------

Epic pijn in mijn borst-muscles xD Lekker lekker lekker!!
Dan doe je iets fout bro :P

Je bent triceps aan het trainen! Niet je borst!

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 14:24 ----------

Lol, inderdaad, en spierpijn hoeft geen indicatie zijn voor een goede training. Dacht ik ook op het begin, maar ben ik van afgestapt, making all kind of gainz now.

Nee, al was dat wel het plan, maar moet blijkbaar vanavond om 9u gaan lopen met men vader, the energizer night run ofzo. Heb al een half jaar niet meer gelopen, dus zou eigenlijk mijn krachten moeten opsparen, al vertrek ik zometeen toch naar gym voor beentjes aan te pakken ;)

En had borst 2 dagen voordien getraind dus die was nog een beetje pijnlijk, maar tijdens de oefening zelf had ik geen 'pijn' in men borst :) Enkel als ik ze opspande nadien :p

Triceps nu zijn wel kapot xD

Lol, inderdaad, en spierpijn hoeft geen indicatie zijn voor een goede training. Dacht ik ook op het begin, maar ben ik van afgestapt, making all kind of gainz now.

I know, maar het motiveert mij wel, geen idee waarom. Vind het gewoon lekker om met spierpijn rond te lopen en men spreekt toch ook pas van een goede squat indien je de volgende dag de trap niet op kan? Bij mij geldt dat ook voor de rest :)

Nee, al was dat wel het plan, maar moet blijkbaar vanavond om 9u gaan lopen met men vader, the energizer night run ofzo. Heb al een half jaar niet meer gelopen, dus zou eigenlijk mijn krachten moeten opsparen, al vertrek ik zometeen toch naar gym voor beentjes aan te pakken ;)

En had borst 2 dagen voordien getraind dus die was nog een beetje pijnlijk, maar tijdens de oefening zelf had ik geen 'pijn' in men borst :) Enkel als ik ze opspande nadien :p

Triceps nu zijn wel kapot xD

I know, maar het motiveert mij wel, geen idee waarom. Vind het gewoon lekker om met spierpijn rond te lopen en men spreekt toch ook pas van een goede squat indien je de volgende dag de trap niet op kan? Bij mij geldt dat ook voor de rest :)

Dat heb je op het begin, maar nu heb ik dat niet meer, gaat weg na een tijdje als je niet telkens tot failure traint. En als je voeding in orde is.
Dacht op begin ook dat ik spierpijn moet hebben volgende dag, maar hoeft echt niet.

Haha die gif :roflol: Is ook niets veranderd hier tijdens mn afwezigheid ;) Strong shoulders as usual!

Dat heb je op het begin, maar nu heb ik dat niet meer, gaat weg na een tijdje als je niet telkens tot failure traint. En als je voeding in orde is.
Dacht op begin ook dat ik spierpijn moet hebben volgende dag, maar hoeft echt niet.

Ja inderdaad, na een tijdje gaat het bij mij ook wel weg, maar ben pas twee weken opnieuw terug bezig, dus vind het nu wel fijn :)

Haha die gif :roflol: Is ook niets veranderd hier tijdens mn afwezigheid ;) Strong shoulders as usual!

Nope, geen veranderingen :p Hoe gaat het met jou?

Had gisteren uiteindelijk minder tijd dan ik dacht, dus moest even volle gas geven en dat gaf niet meteen het gewenste resultaat :p

Leg Press:
12*(sledge+40kg)
8*(sledge+60kg)
8*(sledge+90kg)
8*(sledge+100kg)
8*(sledge+110kg)
6*(sledge+120kg)

Lying Leg Curl:
12*nr4
8*nr6
8*nr6
8*nr6

Leg Extension:
10*nr7
9*nr7
9*nr7

Superset Stiff Legged DL + Lunges:
12*10 + 10*10
12*10 + 10*10

Kon amper gym nog normaal uitwandelen. Tijdens autorijden heb ik zoveel mogelijk cruise control gebruikt, zodat ik men benen niet teveel moest gebruiken :p

's Avonds nog mee de Energizer Night Run gaan lopen met men vader; pijnlijke affaire en iets te snel gestart, waardoor ik op het einde wat gas moest terugnemen wegens energiepeil van 0% en geen kracht meer in de benen om me af te zetten. Uiteindelijk binnengekomen na 1u 00 min en 16 seconden, wat neerkomt op een gemiddelde snelheid van 9,46 km/u.

Je hebt niet hard genoeg getraind als je na een beentraining nog 9km kan lopen! :trollface:

Je hebt niet hard genoeg getraind als je na een beentraining nog 9km kan lopen! :trollface:

Mja, pas op, ik was kapot vlak na de gym hoor, ik kon toen amper nog op mijn benen staan. Toen ik thuis kwam heb ik gegeten en dan meteen auto in gestapt en een halfuur ogen dicht gedaan. Goed gegeten en dan ging het wel wat beter.

Alleen tijdens het lopen voelde ik vrij snel dat het niet ging lukken. Toch geprobeerd op karakter men vader bij te houden, maar na 5km tegen 11km/u ben ik gekraakt en moest ik vertragen. Jammer, maar helaas. Al bij al toch tevreden dat ik het heb uitgelopen.

netjes!

Hé platte mus, train jij niet meer of wat?

Gisteren gaan trainen maar te tam om te posten :)

Deadlift:
12*50
8*70 (6+2)
6*100 (MG:6*1) (verzuring in bovenbeen :roflol:)
6*100 (MG: 6*1)
4*100 (MG: 4*1) GRIP FAILURE

Wederom was het mijn grip die ervoor zorgde dat ik moest stoppen met DL's en niet mijn rug. Straps had ik bij, maar wou ze deze keer niet gebruiken om eens te zien hoe ver ik zou geraken en wat het resultaat zou zijn. Anyway, toch een beetje pissed off ben ik even naar de uitbaatster gegaan en heb haar haar mening gevraagd over wat ik nu het beste zou kunnen doen:
1) Blijven deadliften zonder straps, grip trekt automatisch bij, geen extra oefeningen voor onderarm
2) Deadliften met straps, geen extra oefeningen voor onderarm
3) Deadliften met straps, mét extra oefeningen voor onderarm.

Ze raadde me nummer 3 aan en haar verklaring was simpel: volgens haar kom je vroeg of laat aan bij een gewicht dat je rug nog wel aan kan, maar je vingers (?) niet meer. Het heeft dus volgens haar minder met de kracht in de onderarm te maken, dan met de kracht in je vingers. Ze vertelde met dat alle 'grote jongens' tijdens hun rugtraining regelmatig met straps trainen, simpelweg omdat hun rug meer kan trekken dat de vingers/onderarm aankan. Volgens haar moet ik dan ook gewoon deadliften met straps en extra oefeningen erbij doen voor onderarm. Jullie meningen?

Wide-Grip Pull-Ups:
15*BW
7*BW
7*BW
5*BW

Seated Cable Row:
12*nr6
8*nr7
8*nr8
7*nr8
Rug zo stil mogelijk, zoals Rob G (?) aanraadde in het topic van Arnodsi.

Lat Pulldown:
12*nr6
8*nr7
8*nr7
8*nr8

DB Rows:
8*18
8*20
8*22 (straps)
8*24 (straps)

Straight Arm Pulldown:
12*nr5
12*nr7
10*nr8
8*nr9
6*nr9

Op zich wel tevreden over de training, temeer omdat ik nu duidelijk voel dat men rug getraind is gisteren. Ook onderrug voelt lekker. Is deze opbouw van DL beter dan de vorige? Want toen ging ik nogal vaak naar 120kg, wat eigenlijk men max is, terwijl ik nu meer voor techniek en meer reps ging?

Terug
Naar boven