Fitness Seller

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hopelijk gaat het de goede kant op. Sterkte de komende tijd!

Damn big man, heel veel sterkte..

• Topic Starter Topic Starter
- Donderdag 18/09/2014 - Alweer meer dan een maand verder en ik kan nog steeds niet naar huis. Ze hebben een behandeling van 2 weken gestart tegen een parasiet die zich in de hersenen bevindt. Het was een tijd spannend omdat het ook hersenvliesontsteking had kunnen zijn. Alhoewel je in het ergste geval ook kan overlijden aan toxoplasmose als je een verzwakte weerstand hebt.

Voor de rest is alles ok en ik lijk goed te reageren op de medicatie. Dat is voorlopig alles...

- Donderdag 18/09/2014 - Alweer meer dan een maand verder en ik kan nog steeds niet naar huis. Ze hebben een behandeling van 2 weken gestart tegen een parasiet die zich in de hersenen bevindt. Het was een tijd spannend omdat het ook hersenvliesontsteking had kunnen zijn. Alhoewel je in het ergste geval ook kan overlijden aan toxoplasmose als je een verzwakte weerstand hebt.

Voor de rest is alles ok en ik lijk goed te reageren op de medicatie. Dat is voorlopig alles...

In ieder geval horen we je weer even. Was me te stil afgelopen weken en dat begon zorgen te baren. Hopelijk heb je nu je portie gehad en gaat het vanaf hier bergopwaarts want volgens mij krijg je ook wel alle tegenslagen zeg. Houd je taai he!..

Fijn iets van je te horen, hopelijk slaat de medicatie goed aan en ben je er snel weer bovenop

Pffff wat een ellende T. Blijven knokken!

Schrikken man pfff hoop dat je snel naar huis mag.

Fijn even wat te horen.
Heel veel sterkte.

Heel veel sterkte en kracht toegewenst! Fijn om weer eens wat te horen idd!

Succes T, "blij" om in ieder geval weer wat van je te lezen.

Fijn dat je goed lijkt te reageren op de medicatie. Veel sterkte weer!

Fijn iets te lezen van je. Nogmaals hou je sterk!

Goed dat je weer even wat post T. En hartelijk dank dat je alsnog die contest hebt geregeld man, tussen al de shit door!

Beterschap en ik hoop oprecht dat het eindelijk weer opwaarts gaat vanaf hier

Fijn dat je post.....ik begon me ook zorgen te maken zo stil als het was. Hoop dat het wat beter gaat vanaf nu.....

- Ze hebben een behandeling van 2 weken gestart tegen een parasiet die zich in de hersenen bevindt. Het was een tijd spannend omdat het ook hersenvliesontsteking had kunnen zijn. Alhoewel je in het ergste geval ook kan overlijden aan toxoplasmose als je een verzwakte weerstand hebt. Voor de rest is alles ok en ik lijk goed te reageren op de medicatie. Dat is voorlopig alles...

Ik heb ook toxo gehad en je kunt er flink beroerd van worden, hoewel er bij jou natuurlijk nog veel meer speelt. Heb je katten? Ook zwangere vrouwen schijnen er met op te moeten passen.

Laatst bewerkt:
Fijn dat je weer eens reageert. Nogmaals heel veel sterkte toegewenst! Ik hoop ontzettend dat je dit gaat overwinnen! Niet opgeven :)

Leukemie is toch een soort kanker. Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik vroeg me af of je al begonnen was met een speciaal alkalisch dieet. Het gerson dieet schijnt heel goed te werken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven