- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Donderdag 18/09/2014 - Alweer meer dan een maand verder en ik kan nog steeds niet naar huis. Ze hebben een behandeling van 2 weken gestart tegen een parasiet die zich in de hersenen bevindt. Het was een tijd spannend omdat het ook hersenvliesontsteking had kunnen zijn. Alhoewel je in het ergste geval ook kan overlijden aan toxoplasmose als je een verzwakte weerstand hebt.
Voor de rest is alles ok en ik lijk goed te reageren op de medicatie. Dat is voorlopig alles...
Dit inderdaad, begon me al bijna zorgen te maken.Succes T, "blij" om in ieder geval weer wat van je te lezen.
Succes T, "blij" om in ieder geval weer wat van je te lezen.
- Ze hebben een behandeling van 2 weken gestart tegen een parasiet die zich in de hersenen bevindt. Het was een tijd spannend omdat het ook hersenvliesontsteking had kunnen zijn. Alhoewel je in het ergste geval ook kan overlijden aan toxoplasmose als je een verzwakte weerstand hebt. Voor de rest is alles ok en ik lijk goed te reageren op de medicatie. Dat is voorlopig alles...