AndroidHealthClinic

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heel veel sterkte!

f**k man. Kom je even niet op DBB en dan lees je dit :| Goed dat je er nog vroeg bij was. Met zo'n mindset als de jouwe moet het wel goedkomen allemaal. Hou je taai.

Hang in there Big T. Even een bezoekje gebracht hier. :D

T. heel veel sterkte in deze strijd!!

Veel sterkte!!!

Heel veel sterkte gewenst Tijl!

Sterkte man! with an iron mindset ben je goed op weg! vechten jongen!

Hey T hoe gaat het nu man? paar dagen niks gehoord. Vroeg me af hoe het je de afgelopen dagen vergaan is.

PS: Had je mn kaartje al ontvangen? ik had hem echt al ruim een week geleden verstuurd.

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 25/08/2014 - 39° koorts bij wakker worden. Ik lag helemaal te bakken vanboven en te rillen vanonder. Elke 4u een para was niets teveel. Veel zin in eten heb ik weer niet, maar ik denk aan mijn gewicht en bijt door.

Mijn bloeddruk was plots te laag, dus hebben ze me aan de hartmonitor gehangen en speciale medicatie om de bloeddruk te verhogen. Kan tot dit weg is amper het bed uit.

In de namiddag komen de dokters dan langs, met goed nieuws, ze hebben gevonden wat de oorzaak van de hoge koorts is. Een nieuwe bacterie heeft een weg gevonden via de darmen en zou daarna ook in de bloedbaan zijn gekomen. Zelfde liedje dus eigenlijk weer, infectie en out. Ook mag ik morgen weer van de monitor af en de hartmedicatie.

Verder ga ik nu aan de DBB contest werken...

Hey T hoe gaat het nu man? paar dagen niks gehoord. Vroeg me af hoe het je de afgelopen dagen vergaan is.

PS: Had je mn kaartje al ontvangen? ik had hem echt al ruim een week geleden verstuurd.

Ja heb ik ontvangen. Thanks man.

t*ring man. Hoop dat je snel weer wat opknapt!

Ik hoorde het via via, veel sterkte T!

sterkte man !

Ging gelijk kijken of je nog gepost had vandaag en gelukkig, succes met de contest nu en top dat je dat doet!

Vechten voor je leven en dan bezig zijn met de contest. Hardcore to the bone.
Snap het wel hoor.

Veel sterkte met je herstel! De meesten hier, waaronder ikzelf, kunnen zich niet voorstellen wat voor strijd dit is. Respect dat je er zo open over bent!

Maandag 25/08/2014 - 39° koorts bij wakker worden. Ik lag helemaal te bakken vanboven en te rillen vanonder. Elke 4u een para was niets teveel. Veel zin in eten heb ik weer niet, maar ik denk aan mijn gewicht en bijt door. Mijn bloeddruk was plots te laag, dus hebben ze me aan de hartmonitor gehangen en speciale medicatie om de bloeddruk te verhogen. Kan tot dit weg is amper het bed uit. In de namiddag komen de dokters dan langs, met goed nieuws, ze hebben gevonden wat de oorzaak van de hoge koorts is. Een nieuwe bacterie heeft een weg gevonden via de darmen en zou daarna ook in de bloedbaan zijn gekomen. Zelfde liedje dus eigenlijk weer, infectie en out. Ook mag ik morgen weer van de monitor af en de hartmedicatie. Verder ga ik nu aan de DBB contest werken... Ja heb ik ontvangen. Thanks man.

Waarom neem je niet wat ultra fine oats met melk/water en eventueel wat whey? Dan heb je met een paar slokken een hoop kcal naar binnen. Of krijg je speciale voeding vanuit het ziekenhuis of iets dergelijks?

Sterkte, hopelijk knap je snel wat op!

Heel veel sterkte.

- Arno

• Topic Starter Topic Starter
Waarom neem je niet wat ultra fine oats met melk/water en eventueel wat whey? Dan heb je met een paar slokken een hoop kcal naar binnen. Of krijg je speciale voeding vanuit het ziekenhuis of iets dergelijks?

Die shake doe ik thuis, doe er dan nog eetlepel walnotenolie bij voor extra kcal. In het ziekenhuis gaat dat niet zomaar helaas.

Ik lees dit nu ook pas. Veel sterkte en vergeet niet dat er kans is op genezing. Mijn ex-schoonbroer heeft het ook gehad als jonge gast. Is inmiddels dertig jaren geleden en hij is nooit hervallen. Heeft toen ook lange tijd in een steriele kamer gelegen.

Laatst bewerkt:

Bad idea als je darmen naar de jopen zijn.

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Oh ja, ik heb natuurlijk ook een kaart gestuurd.
De grootste die ik kon vinden ;)

Zet 'm op T

Heb je genoeg te lezen ? Heb je ergens zin in?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven