Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey T hoe gaat het nu man? paar dagen niks gehoord. Vroeg me af hoe het je de afgelopen dagen vergaan is.
PS: Had je mn kaartje al ontvangen? ik had hem echt al ruim een week geleden verstuurd.
Maandag 25/08/2014 - 39° koorts bij wakker worden. Ik lag helemaal te bakken vanboven en te rillen vanonder. Elke 4u een para was niets teveel. Veel zin in eten heb ik weer niet, maar ik denk aan mijn gewicht en bijt door. Mijn bloeddruk was plots te laag, dus hebben ze me aan de hartmonitor gehangen en speciale medicatie om de bloeddruk te verhogen. Kan tot dit weg is amper het bed uit. In de namiddag komen de dokters dan langs, met goed nieuws, ze hebben gevonden wat de oorzaak van de hoge koorts is. Een nieuwe bacterie heeft een weg gevonden via de darmen en zou daarna ook in de bloedbaan zijn gekomen. Zelfde liedje dus eigenlijk weer, infectie en out. Ook mag ik morgen weer van de monitor af en de hartmedicatie. Verder ga ik nu aan de DBB contest werken... Ja heb ik ontvangen. Thanks man.
Waarom neem je niet wat ultra fine oats met melk/water en eventueel wat whey? Dan heb je met een paar slokken een hoop kcal naar binnen. Of krijg je speciale voeding vanuit het ziekenhuis of iets dergelijks?
Sterkte, hopelijk knap je snel wat op!
Waarom neem je niet wat ultra fine oats met melk/water en eventueel wat whey? Dan heb je met een paar slokken een hoop kcal naar binnen. Of krijg je speciale voeding vanuit het ziekenhuis of iets dergelijks?
Sterkte, hopelijk knap je snel wat op!