AndroidHealthClinic

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lees dit net pas, heftig.

Sterkte T.!

Ik lees dit nu ook pas. Veel sterkte en vergeet niet dat er kans is op genezing. Mijn ex-schoonbroer heeft het ook gehad als jonge gast. Is inmiddels dertig jaren geleden en hij is nooit hervallen. Heeft toen ook lange tijd in een steriele kamer gelegen.

En dan te bedenken hoeveel men tegenwoordig verder is in de behandelingen en kennis!

Veel sterkte man, nooit opgeven, mn moeder is ook genezen van leukemie

Hoe gaat het nog, Tijl?

Zonder woorden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Verschrikkelijk!
Een collega van mij acute myelode leukemie en hij is er, na een zware begin periode toen ze het ondekten, toch redelijk goed 'bovenop' gekomen. Hij is natuurlijk niet de oude die hij eerst was maar hij is er wel mee leren omgaan.
Heel veel sterkte gewenst!

Weet iemand hoe het nu gaat met T..? Poos geleden dat hij wat heeft gepost

Zou nu toch ook wel graag een update zien..

Doe BigT eens niet zo ophaasten, als hij niet update heeft hij vast belangrijker dingen te doen....kan me dat nogal voorstellen gezien zijn proces. Vind het al zo knap dat hij er sws tijd voor maakt.

Denk eerder dat het bezorgdheid is dan ophaasten hoor.

Doe BigT eens niet zo ophaasten, als hij niet update heeft hij vast belangrijker dingen te doen....kan me dat nogal voorstellen gezien zijn proces. Vind het al zo knap dat hij er sws tijd voor maakt.

bedoelde het absoluut niet als ophaasten, maar ik vind de periode dat niemand iets van hem hoort wel heel lang gaan duren.. vroeg me alleen af hoe het gaat, aangezien het laatste nieuws was over infectie/koorts

Wil je ook nergens van beschuldigen Jwdoetookmee. Ga gelijk uit dat je dezelfde bedoelingen hebt als ik....maar soms is iemand ziek en wil dan geen stress hebben. Ik heb persoonlijk iemand gevolgd die heel ziek is. Ik reageer uit die ervaring en wellicht is dat niet eens relevant. Voel het vooral niet als kritiek :-)

Alleen maar goede bedoelingen hier.

Opjagen is het trouwens

• Like
Waarderingen: Ymir
Heel veel sterkte en blijf hoop houden!

Geen nieuws is goed nieuws toch? Als hij inmiddels thuis is zal hij wel volop genieten van zijn omgeving!!

Zie het nu pas. Sterkte!

Heel veel sterkte T!

Ken je niet persoonlijk, maar lees al heel wat jaartjes mee op het forum, waardoor ik je uiteraard van naam ken.
Wil je dan ook ontzettend veel sterkte en kracht toewensen voor de komende periode.

Hey BigT even een schouderklopje. Of gewoon even een schouder om aan vast te houden. :aai:
Je zal een lastige periode in gegaan zijn, weinig tijd of vut om hier "gezellig" wat te plaatsen.
Wat jij doorgaat is niet gezellig, het is broodnodig.

Sterkte BigT. :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven