XXL Nutrition

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vrijdag 17/10/2014 - Uitslag van biopsie is goed te noemen. Aanwezigheid van toxoplasmose is bevestigd maar er werd alleen dood dna van gevonden. Er zou nog een andere bacterie aanwezig zijn, daar krijg ik extra antibiotica voor. Verder voel ik me nu al een stuk beter dan de weken hiervoor. Over drie a vier weken volgt weer een MRI-scan om na te gaan of het abces weg is.

goed om te horen dat het de goede kant opgaat.

Vrijdag 17/10/2014 - Uitslag van biopsie is goed te noemen. Aanwezigheid van toxoplasmose is bevestigd maar er werd alleen dood dna van gevonden. Er zou nog een andere bacterie aanwezig zijn, daar krijg ik extra antibiotica voor. Verder voel ik me nu al een stuk beter dan de weken hiervoor. Over drie a vier weken volgt weer een MRI-scan om na te gaan of het abces weg is.

He gelukkig man. Dan moet die MRI ook maar clean zijn. :thumbs:

Hier nog een foto van de kaartjes tot nu toe:

IMG_0074.jpg
Top T! Bedankt voor het delen van de foto met kaartjes ook, is mooi om te zien. Hoe gaat het eten inmiddels? Nog steeds moeizaam?

Goed om te horen, die strijd is alvast gewonnen. Toxoplasmose kan tot vervelende infecties leiden als je weerstand laag is.

• Topic Starter Topic Starter
Top T! Bedankt voor het delen van de foto met kaartjes ook, is mooi om te zien. Hoe gaat het eten inmiddels? Nog steeds moeizaam?

Eetlust is wat aan het terugkomen nu, mede dankzij de wiet. Ben ook minder misselijk daardoor. Echt een goed medicijn als je het kan matigen. ;)

die babby kaart is sws van peanut :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen moet hier lachen om die baby, sommigen vinden hem lelijk, anderen juist grappig :D

niet stoppen met dat goed nieuws te brengen. kword er zelf vrolijk van. meer eetlust is misschien wel een voorbode van een betere periode.

Mooi gebaar alle kaartjes en lol @ baby

Fijn dat er weer goed nieuws is T!

Wat super van het goede nieuws! Ik ben blij te horen dat het allemaal wat beter gaat. Hoop dat het zo doorzet en de MRI ook goed resultaat zal geven.

Veel sterkte man!!! Ik lees dit nu pas!

echt een mooie strijd van je T ! hierdoor ga je toch wel nadenken in het leven. en schaam ik me best wel dat ik me druk maak over kleine probleempjes =/. Nooit opgeven man !

Eetlust is wat aan het terugkomen nu, mede dankzij de wiet. Ben ook minder misselijk daardoor. Echt een goed medicijn als je het kan matigen. ;)
Wiet FTW , beter medicijn is er niet
smug.png

Goed om te horen dat het beter gaat !!

toch nog sterkte gewenst met de rest van u herstel...

Top dat de uitslag goed is en je beter voelt.
Dat er nog meer goed nieuws volgen mag.

Ok dan, en nu de goede kant op!

t*ring, lees dit nu pas.. Ondanks dat ik je persoonlijk amper ken geeft het toch een raar en naar gevoel zoiets te lezen.
Tof dat je hier een log over bij houd, erg sterk van je. Fijn om te lezen dat het nu ook wat beter aan het gaan is.
Ik ga het hier in de gaten houden, ben net op tijd in gesprongen want vanaf hier gaat het alleen maar beter :thumbs: Be strong T!

Wat fijn om een goed nieuws te lezen! Dit zal jou uiteraard ook veel goed doen. Ontzettend veel
Sterkte toegewenst komende tijd en kom op
Jongen!!

Ik ben maandenlang afwezig geweest en dan kom je weer eens kijken en dan zie je dat BigT er behoorlijk slecht aan toe is.
Heftig zeg, ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar wil je erg veel succes en power toe wensen om deze ziekte te overwinnen!!
Gelukkig dat het nu iig klein stukje beter gaat, heel veel beterschap!

ondanks ik je niet persoonlijk ken wil ik je toch mega veel sterkte wensen in deze strijd!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven