- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dinsdag 21/10/2014 - TPN (voeding via infuus) is gestopt, ik moet nu alles uit voeding halen. De medicijnen worden ook geleidelijk van infuus naar oraal omgezet. Hopen dat alles goed verloopt en er geen nieuwe problemen opduiken, dan kan ik naar huis.
Kan nog altijdT, wat heftig!!!!
Ik ken je dan wel niet echt, maar dat houdt nog niet in dat het me niet raakt. Integendeel. ben blij te lezen dat het de betere kant opgaat, maar toch.
Kan ik nog een kaartje sturen, of ben ik te laat?

Tijd om te bulken TDinsdag 21/10/2014 - TPN (voeding via infuus) is gestopt, ik moet nu alles uit voeding halen. De medicijnen worden ook geleidelijk van infuus naar oraal omgezet. Hopen dat alles goed verloopt en er geen nieuwe problemen opduiken, dan kan ik naar huis.

Dinsdag 21/10/2014 - TPN (voeding via infuus) is gestopt, ik moet nu alles uit voeding halen. De medicijnen worden ook geleidelijk van infuus naar oraal omgezet. Hopen dat alles goed verloopt en er geen nieuwe problemen opduiken, dan kan ik naar huis.