AndroidHealthClinic

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wens je veel sterkte en veel moed toe man.

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 21/10/2014 - TPN (voeding via infuus) is gestopt, ik moet nu alles uit voeding halen. De medicijnen worden ook geleidelijk van infuus naar oraal omgezet. Hopen dat alles goed verloopt en er geen nieuwe problemen opduiken, dan kan ik naar huis.

dat is toch weer een positief bericht! Veel sterkte en beterschap

Ik duim knetterhard voor je! Heel veel sterkte.

Beterschap!

T, wat heftig!!!!
Ik ken je dan wel niet echt, maar dat houdt nog niet in dat het me niet raakt. Integendeel. ben blij te lezen dat het de betere kant opgaat, maar toch.

Kan ik nog een kaartje sturen, of ben ik te laat?

Dinsdag 21/10/2014 - TPN (voeding via infuus) is gestopt, ik moet nu alles uit voeding halen. De medicijnen worden ook geleidelijk van infuus naar oraal omgezet. Hopen dat alles goed verloopt en er geen nieuwe problemen opduiken, dan kan ik naar huis.

wens je veel sterkte en beterschap

opa

Beterschap Big t

Hoop dat je snel naar huis mag.
Veel sterkte en beterschap voor de komende tijd toegewenst.

Tijd om te bulken T :cool:

Sterkte en hopelijk mag je snel naar huis! :)

Mooi! Zal fijn zijn om weer in je eigen omgeving te zijn.

;)Ik ken je eigenlijk niet maar veel sterkte

Damn Big-T, wat een verhaal ik lees het nu pas. Gelukkig ben je in betere omstandigheden dan deze tijd vorig jaar.
Beterschap, goed herstellen, op krachten komen, sTerkte!

Dinsdag 28/10/2014 - Helaas weer wat minder nieuws, heb nu een galblaasontsteking en moet daarvoor ook weer extra antibiotica krijgen. Moet 2 keer per dag ongeveer een halve liter gal braken, en heel de tijd misselijk. Eten kan niet want dan braak ik nog meer en heeft dan ook geen zin. Ze gaan TPN terug opstarten en we wachten verder af. Morgen volgt er een echo van de buik.

Hopelijk morgen beter nieuws...sterkte T!

Pff vervelend :( Is het te riskant nu om je galblaas te verwijderen? Je kunt prima leven zonder, vooral als hij steeds ontsteekt en voor problemen zorgt.

Veel sterkte weer.

jammer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven