- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dinsdag 28/10/2014 - Helaas weer wat minder nieuws, heb nu een galblaasontsteking en moet daarvoor ook weer extra antibiotica krijgen. Moet 2 keer per dag ongeveer een halve liter gal braken, en heel de tijd misselijk. Eten kan niet want dan braak ik nog meer en heeft dan ook geen zin. Ze gaan TPN terug opstarten en we wachten verder af. Morgen volgt er een echo van de buik.

Bedankt voor het aanbod en de lieve woordenGewoon kut dit.
Heb je behoefte aan iets? Iets oerhollands ofzo?
Vind je lezen leuk? Of iets anders?
Of heb je ergens trek in?
Ben je thuis of in z-huis? Dan weet ik waar mijn pretpakket naartoe moet.
Liefs, knuffels en plakzoenen -X-
Voeding kan ik nu toch niet eten, maar ik ben ook erg selectief geworden na de behandeling, meestal probeer ik eerst een klein beetje van iets, om te kijken of het bevalt.Herpes? Zuster gebeft?
OT beetje goede kant op toch?
Beetje respect is wel op zijn plaats denk ik...
Maar zou kunnen.
.Beetje respect is wel op zijn plaats denk ik...
Maar zou kunnen.
Beetje respect is wel op zijn plaats denk ik...
Maar zou kunnen.
Herpes? Zuster gebeft?
OT beetje goede kant op toch?
Maar heel veel mensen hebben zonder het te weten herpes, zoenen kan al volstaan. Bij de meeste mensen is het immuunsysteem sterk genoeg zodat het virus gewoon ergens passief blijft zitten in het lichaam, daalt je immuunsysteem dan kan het virus actief worden. Maar we zijn niet zeker dat dat de oorzaak is, kan ook gewoon wat anders zijn.