AndroidHealthClinic

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Shit! Niet zo mooi.. Houd moed T!

Pfff jammer, houd de moed erin T!

Altijd zo gezond getraind, natural en toch hea ik wens je echt heel veel sterkte ermee! Echt onbegrijpelijk klote voor je.

Ik hou je log in de gaten en laten we hopen dat je er weer helemaal bovenop komt.

Stay strong!

Damn..zag je laatste dagen weer wat actief en dacht mooi lijkt wat beter te gaan, lees ik dit...

Maar we blijven onverminderd positief! Houd de juiste mindset en ga er vanuit dat vanaf hier weer langzaam beter gaat!

Gewoon klote dit zeg.
Hou je sterk.

Hang in there T' !!

Ai erg kloten man [emoji17] alsjeblieft, blijf geloven in jezelf kerel! Veel sterkte en houd de moed er in!

Veel sterkte gewenst T...

weer een flinke tegenvaller..sterkte!!

klote Big T. De weg omhoog is niet makkelijk.

Dinsdag 28/10/2014 - Helaas weer wat minder nieuws, heb nu een galblaasontsteking en moet daarvoor ook weer extra antibiotica krijgen. Moet 2 keer per dag ongeveer een halve liter gal braken, en heel de tijd misselijk. Eten kan niet want dan braak ik nog meer en heeft dan ook geen zin. Ze gaan TPN terug opstarten en we wachten verder af. Morgen volgt er een echo van de buik.

Gewoon kut dit.

Heb je behoefte aan iets? Iets oerhollands ofzo? :P
Vind je lezen leuk? Of iets anders?

Of heb je ergens trek in?
Ben je thuis of in z-huis? Dan weet ik waar mijn pretpakket naartoe moet.
Liefs, knuffels en plakzoenen -X-

Jemig T.

Hopelijk komt er binnenkort weer gauw goed nieuws. Ik weet dat je er hard voor knokt.

Blijven gaan, en probeer zo positief mogelijk te blijven!

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon kut dit.

Heb je behoefte aan iets? Iets oerhollands ofzo? :P
Vind je lezen leuk? Of iets anders?

Of heb je ergens trek in?
Ben je thuis of in z-huis? Dan weet ik waar mijn pretpakket naartoe moet.
Liefs, knuffels en plakzoenen -X-
Bedankt voor het aanbod en de lieve woorden :) Voeding kan ik nu toch niet eten, maar ik ben ook erg selectief geworden na de behandeling, meestal probeer ik eerst een klein beetje van iets, om te kijken of het bevalt.

Ik ben in het ziekenhuis. Het eerste wat ik zal eten als het weer kan is ws lactosevrije melk, instant havermout, en rozijnen. Daarnaast lactosevrije producten die makkelijk te eten zijn (niet krokant, niet zuur)

Boeken heb ik hier, maar kan ze niet altijd lezen door gebrek aan concentratie.

Verder is er niet zoveel nieuws, overgeven is minder, beetje last van diarree, kapot gehemelte en lippen (kan herpes zijn of van het vele overgeven), en pijnlijke galblaas.

Herpes? Zuster gebeft?
OT beetje goede kant op toch?

Beetje respect is wel op zijn plaats denk ik...
Maar zou kunnen.

Skinnie is een stuk DBB meubilair, die 2 gaan al langer terug

Goed om te lezen dat het wat beter met je gaat T, is het momenteel op krachten komen of is er ook nog een behandeling die je ondergaat?

• Topic Starter Topic Starter
Herpes? Zuster gebeft?
OT beetje goede kant op toch?

Ik heb geen zuster :D Maar heel veel mensen hebben zonder het te weten herpes, zoenen kan al volstaan. Bij de meeste mensen is het immuunsysteem sterk genoeg zodat het virus gewoon ergens passief blijft zitten in het lichaam, daalt je immuunsysteem dan kan het virus actief worden. Maar we zijn niet zeker dat dat de oorzaak is, kan ook gewoon wat anders zijn.

Echt goed voel ik me nog niet, heb nog koorts, pijn aan de galblaas (moet er misschien uit), diarree... Zal wel weer weken duren voor ze gaan klaarmaken voor ontslag.

@Sayer behandeling van de ziekte is al lang voorbij, maar na een transplantatie van stamcellen ben je niet meer dezelfde persoon, veel zwakker en veel hoger risico op infecties en ontstekingen. Daar moet dan wel steeds een behandeling met medicijnen opgestart worden.

Was het F@H nou wel of totaal geen goed idee ??
Zit een beetje in dubio wat ik met me 2x Titan Z ga doen, verkopen of behouden voor F@H..

Nogmaals veel sterkte (kan nooit kwaad !)..
groeten, Raymond...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven