MuscleMeat

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterkte T, hopelijk komt alles goed!

Veel sterkte gewenst.

Heftige periode heb je achter de rug.
Het trainen heeft je geleerd metaal sterk te zijn en discipline te tonen. Belangrijke factoren die je helpen deze ziekte te overleven.

Veel sterkte.

Holy shit, heel veel sterkte man!

Heel veel sterkte man, wist dat het niet goed met je ging maar de details hebben we toen achterwegen gelaten en begrijpelijk. Mijn nichtje heeft het ook gehad dus weet wat voor een impact dit heeft op jezelf en je omgeving...

COME ON T!

Veel sterkte T!

Dit verhaal zet alle dagelijkse beslommeringen weer even in perspectief :o

Eye opener, sterkte man!

Ja wilde ook wat neer zetten maar weet eigenlijk nog steeds niet veel meer te zeggen dan ik al gezegd heb, en dat was al niet veel...

Pff, t*ring!! Sterkte kerel!!!!

Tijl, eerlijk gezegd weet ik niet echt wat ik moet zeggen ..

Had dit serieus nooit zien aankomen :eek:

Ik heb onlangs zelf mijn eigen moeder verloren aan een vergelijkbare ziekte.. ik weet dus niet helemaal hoe jij je als persoon moet voelen, maar ik kan mij enigzins wel inleven in jou strijd.
Ik hoop echt ontzettend dat je er weer bovenop komt! Je bent iemand met een sterke wil en ik hoop dat ook dat je blijft knokken met heel je hart en ziel.

Een voorbeeld voor velen op het forum, Zet hem op kerel!

Wauw.. sterkte man...

Sterkte!
Zeer aangrijpend dit, maar toch heb ik het gevoel dat je de strijd gaat winnen.
Aan wilskracht zal het zeker niet ontbreken.

Heel veel sterkte Big T, ook aan familie die je door deze moeilijk tijd steunen. Blijven knokken kerel !

heel veel sterkte man

Heftige post T, waar natuurlijk geen woorden voor zijn.
Veel sterkte.

Verschrikkelijk! Sterkte en een spoedig herstel toegewenst.

t*ring wat. Wist dat je in het ziekenhuis lag maar niet dat het zoiets drastisch was. Heel veel sterkte T! Gelukkig slaat de behandeling aan.

Via het forum had ik al meegekregen dat er iets aan de hand was, maar dat het zo ernstig is wist ik niet. Veel sterkte toegewenst!

Ik wens je heel veel sterkte toe, T!

Pfff wat kan ik nou nog zeggen, alles valt in het niet met wat jij hebt doorgemaakt en nog zal doormaken.
Wat fijn dat je dit durft en wil delen met ons.
Man ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je vaak hier iets van je kan laten horen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven