Fitness Seller

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterkte!

Aangrijpend verhaal, ik wens je veel sterkte toe, T!

Veel sterkte T!
Goed dat je dit bijhoud, kan je later terugkijken hoe je die rotziekte hebt klein gekregen!

Zo damn heftig verhaal. Laat maar weer zien dat je niet zomaar alles voor lief moet nemen.
Veel sterkte Big T.

Allemachtig wat schrik ik van dit bericht! Echt heftig! Ik wens je ontzettend veel sterkte en moed toe! Blijven vechten, laat je niet kennen jongen!!

Wat ik nooit verwacht had is ook mij nu overkomen. 4 oktober 2013 ben ik gediagnosticeerd met AML. Op dat moment had ik nog 6-7 weken te leven. Sindsdien heb ik een enorm zware behandeling ondergaan in het UZA en lig nog steeds in het ziekenhuis. Er waren wel weken dat ik thuis kon doorbrengen.

ik heb paar maand ervoor op dezelfde afdeling gelegen in hetzelfde ziekenhuis, bij mij was de diagnose een pak positiever.

Succes allesinds.

Heel veel sterkte toegewenst!

Wat? Komaan T ... you can do it!

succes met de strijd man !

.

Laatst bewerkt:
damn, zag toevallig toenstraks ergens een post voorbij komen over leukemie voordat ik dit topic vond..

sterkte T! je kan het!

Dapper dat je dit log gaat bijhouden, van je afschrijven kan veel goeds met je doen!
Sterkte gewenst!

Pff, heftig!

Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd!

pff sterkte grote T

Ik ben er stil van. Wat heftig.

Ik wens je heel veel sterkte toe.

Heftig verhaal!
Sterkte en beterschap toegewenst!

Jeetje......heftig...
Heel veel sterkte!

Oef... Hou vol en beterschap man..:(

Keep fighting, T

t*ring man..
Heel veel sterkte toegewenst. Houdt de moed erin, dat scheelt alles. Blijven knokken!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven