Fitness Seller

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heel erg vreemd dat iemand zo jong met zo'n gezonde leefstijl, en daarbij ook nog zoveel kennis heeft dit kan overkomen. Wist er persoonlijk helemaal niks van af. Veel sterkte en beterschap!

Zo, dit is schrikken T! Heb wel eens over je ziekenhuisopname gelezen maar dat het zo ernstig was wist ik niet.
Ik kan me voorstellen dat dit een ontzettende impact op je leven moet hebben.

Ik wens je heel erg veel kracht toe om deze ziekte succesvol te overwinnen!

Je bodybuilding fysiek is wel weg nu, maar misschien heeft je lichaam die spieren als buffer kunnen gebruiken in de moeilijke tijd waar je in zat. Zie het als iets positiefs.

Gewoon weer bikkelen dan komt het goed! Sterkte!

Sterkte man

Heel veel sterkte met deze zware ziekte, het raakt me sowieso al om te lezen dat iemand zo'n lijdensweg moet ondergaan. Hopelijk kan je een deel van je aftypen in deze log en kunnen de gezonde mensen op dit moment maar weer eens beseffen hoe blij en gelukkig we moeten zijn met een goede gezondheid. Respect voor je instelling!

Holy shit.

Sterkte de komende tijd T, keep on fighting.

Heeft me toch wel geraakt, je beseft pas hoe gelukkig je moet zijn als je gezond bent bij dit soort berichten..

kan niet veel meer zeggen dan sterkte, ik hoop dat je je er doorheen slaat

Ga ervoor Tijl, en blijven gaan. Ik heb vertrouwen in je vechtlust. Niet opgeven!

Heel veel sterkte, we leven allemaal met je mee.
Ik hoop uit de grond van m'n hart dat alles goed komt!

Ik lees het nu pas.... heel heftig en vooral ook heel dapper dat je dit deelt.
Het leven kan heel oneerlijk zijn en dat is nu weeral zo duidelijk... het leven is zo ongrijpbaar...
Heel veel sterkte.

Poe... Ik weet helaas bijna precies wat je door moet maken. En dat is inderdaad een HEL! Ben gek genoeg terwijl ik je niet ken er enorm door geraakt.

Vorig jaar heeft mijn vader ook AML gekregen en net als jou 4 kuren + stamceltransplantatie gehad. Met wat je door hebt moeten maken bewijs je een enorme vechter te zijn want in de maanden dat ik op de hematologie afdeling heb rondgelopen heb ik gezien dat iedereen stuk voor stuk zijn gevecht op leven en dood uitvecht.. Ik ga je log volgen en wens je heel veel kracht toe!

Ik leef met je mee! (al is het van afstand)

Wow, sterkte man!! Goed dat je een log gaat bijhouden, erover praten/schrijven zal je alleen maar goed doen.

Ik volg je, en wens je heel veel beterschap.

Damn, kan niks anders zeggen dan sterkte en dat ik je log zeker ga volgen!

Vreselijk nieuws natuurlijk. Veel sterkte BigT.

Ik heb het al tegen je gezegd, maar ik leef met je mee. Hadden ze nog naar dat onderzoek gekeken?
Blijf vechten bikkel :aai:

Wat een klote ziekte, niet opgeven, blijven vechten!

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor de reacties, doet een mens goed om ze te lezen. :thumbup:

Ik heb het al tegen je gezegd, maar ik leef met je mee. Hadden ze nog naar dat onderzoek gekeken?
Blijf vechten bikkel :aai:
Ik heb de prof hier er idd naar laten kijken. Hij is natuurlijk op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, zei ook dat het inderdaad helpt als de weerstand van de patiënt voldoende is. Bij mij ligt die relatief laag, dus is er risico dat extra bacteriën via probiotica voor problemen kunnen zorgen. Hij is zelf meer voorstander van een stoelgangtransplantatie, mogelijk gaan ze dit ook doen bij mij om de darmwerking goed op gang te krijgen. Ze wachten nu eerst de resulaten af van een lopende antibioticakuur.

Sterkte T! Haal kracht uit je omgeving en geef zoals je zelf al aangeeft zeker niet op!

heel veel sterkte met het vechten tegen deze rotziekte!

Sterkte!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven