XXL Nutrition

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed nieuws T. Dit verhaal heeft me toch getriggerd om minimaal 2 keer per jaar een check-up uit te voeren. Nu weet ik dat in jou geval je vrij diep moest zoeken. Daarnaast liet jij je al periodiek controleren. Gezien mijn levensstijl en ziektes die heersen in de familie kijk ik er nu helemaal anders tegen aan.

Sterkte en hopelijk wordt 2015 een jaar waarin je veel vooruitgang boekt en wellicht afscheid kunt nemen van deze hele nare toestand!

Goed nieuws T! Succes en hopelijk blijft het nu de positieve kant opgaan!

Aha, nu snap ik waarom men niet op mijn mails reageerden.

Sterkte T., van een oude bekende.

Heb je een beetje goeie feestdagen gehad T?

En mag je oud en nieuw ook nog thuis blijven?

• Topic Starter Topic Starter
Het was een enorme opluchting om weer gezellig thuis te zijn. De controle op vrijdag had goede resultaten, mag het weekend thuis doorbrengen. Maandag weer controle dan weet ik of ik met nieuwjaar ook thuis ben, maar het ziet er goed uit, spierkracht komt ook al wat terug.

Daad goed nieuws big t. Hopelijk blijft alles nu de goede kant op gaan.

Hele mooie vooruitgang in je gezondheid weer. Mooi dat je de spierkracht weer wat terug voelt komen ook :)

Wat een super nieuws om te horen. Ik duim voor je dat het maandag ook goed gaat zijn en je oud en nieuw ook thuis kan zijn.

Uitstekend nieuws, T!

Goed Nieuws!

Top, duim voor je voor oud en nieuw.

Goed nieuws Big T.

Mooi T! Hou vast!

Heftig verhaal, sterkte!
En veel geluk en voorspoed in 2015!

Das fijn nieuws, Big T. Sterkte.

Goed nieuws. Blijf positief en hoop houden.

Klinkt positief allemaal!

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 30/12/2014 - Eindelijk ontslag gekregen van het ziekenhuis :D Alles was in orde, moet nu alleen nog elke woensdag op controle.

Super nieuws!! Hele fijne jaarwisseling gewenst :D

Goed nieuws! Goede jaarwisseling en een goed 2015 toegewenst.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven