Fitness Seller

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kerst en oud en nieuw wil je met je familie doorbrengen dus dat is balen. Maar dat het wat beter gaat is wel heel erg goed om te horen T.
Hopelijk worden de berichten vanaf nu alleen maar beter en beter en word 2015 het jaar van je volledige herstel.

Woooww kerel! Niet eerder deze log gezien.

Sterkte man! Keep fighting :thumbs:

Dinsdag 16/12/2014 - Na een periode van koorts en problemen met de longen gaat het weer wat beter. Mond moet nog genezen, en moet weer leren eten. Kerst en nieuwjaar zullen helaas weer in kliniek doorgebracht moeten worden..

Meen je niet, das zeker balen :(

Dan maar even doorbijten met de kerst en gaan voor een goed en hertsteld 2015 T!

Komt zeker goed man.

Heel veel sterkte. Ik hoop dat volgend jaar een beter begin zal hebben voor je.
Hou hoop en blijf vechten!

Stay Strong!!!

Wow Big T.
Afgelopen dagen op dit logje terecht gekomen en wat een ontzettend sterke mentaliteit en personaliteit heb jij daar! Ik hoop echt als ik dit zo lees dat alles wel weer goed komt met jou.
Ik zou zeggen sterkte met de feestdagen ook al is het in de kliniek , probeer zoveel mogelijk vreugd en liefde van de mensen om je heen op te nemen!

Hou je goed knaap!

Keep it up T

• Topic Starter Topic Starter
Wow Big T.
Afgelopen dagen op dit logje terecht gekomen en wat een ontzettend sterke mentaliteit en personaliteit heb jij daar! Ik hoop echt als ik dit zo lees dat alles wel weer goed komt met jou.
Ik zou zeggen sterkte met de feestdagen ook al is het in de kliniek , probeer zoveel mogelijk vreugd en liefde van de mensen om je heen op te nemen!

Hou je goed knaap!
Thanks voor de vriendelijke woorden. Je moet er idd wel karakter voor hebben om erdoor te komen. Het is een rollercoaster waar ik een boek over zou kunnen schrijven. Ben blij dat dit rotjaar voorbij is iig , hopelijk kan ik alles nu weer rustig opbouwen.

Sterkte T. Wat waardeloos dat je niet thuis kunt zijn.

Mag je dingen ontvangen in het ziekenhuis?

Dinsdag 16/12/2014 - Na een periode van koorts en problemen met de longen gaat het weer wat beter. Mond moet nog genezen, en moet weer leren eten. Kerst en nieuwjaar zullen helaas weer in kliniek doorgebracht moeten worden..

damn sterkte t :(

Veel sterkte

Heel veel sterkte!

What the f**k. Ik lees dit nu pas!!!!
f**k!!!
BigT, sterkte man!!!!!

Sterkte T. Wat waardeloos dat je niet thuis kunt zijn.

Mag je dingen ontvangen in het ziekenhuis?
Er is nu weer twijfel of het toch zal kunnen. Probleem is dat ik een massa kalium nodig heb (medicijnen verbruiken dit) die ik thuis niet binnenkrijg, dus ze kijken nu naar de bloedwaarden tot kalium op een minder groot tekort komt.

Nee we hebben besloten met de dokters dat ik niets ontvang om elke infectie uit te sluiten. Van thuis krijg ik wel bepaalde dingen.

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

What the f**k. Ik lees dit nu pas!!!!
f**k!!!
BigT, sterkte man!!!!!

Thanks.

Fingers crossed!

Misschien weten ze er nog wat moois van te maken en hoef je met oud & nieuw niet thuis te zitten.

Er is nu weer twijfel of het toch zal kunnen. Probleem is dat ik een massa kalium nodig heb (medicijnen verbruiken dit) die ik thuis niet binnenkrijg, dus ze kijken nu naar de bloedwaarden tot kalium op een minder groot tekort komt.

Nee we hebben besloten met de dokters dat ik niets ontvang om elke infectie uit te sluiten. Van thuis krijg ik wel bepaalde dingen.

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Thanks.

Kudt.

Geef je een seintje als het wel mag?
Ik denk aan je! en hou vol.

en nu de goede kant op! kom op T!

Dinsdag 23/12/2014 - Goed nieuws, bloedwaarden zijn goed en ik mag morgenmiddag naar huis (proefweekend). Moet gewoon nog paar keer bloed laten testen (vrijdag en maandag). Als dat goed blijft kan ik definitief naar huis en via de wekelijkse controle verder. Hopen maar dat alles goed blijft gaan nu.

Dinsdag 23/12/2014 - Goed nieuws, bloedwaarden zijn goed en ik mag morgenmiddag naar huis (proefweekend). Moet gewoon nog paar keer bloed laten testen (vrijdag en maandag). Als dat goed blijft kan ik definitief naar huis en via de wekelijkse controle verder. Hopen maar dat alles goed blijft gaan nu.

Super T!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven