- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dinsdag 16/12/2014 - Na een periode van koorts en problemen met de longen gaat het weer wat beter. Mond moet nog genezen, en moet weer leren eten. Kerst en nieuwjaar zullen helaas weer in kliniek doorgebracht moeten worden..

Thanks voor de vriendelijke woorden. Je moet er idd wel karakter voor hebben om erdoor te komen. Het is een rollercoaster waar ik een boek over zou kunnen schrijven. Ben blij dat dit rotjaar voorbij is iig , hopelijk kan ik alles nu weer rustig opbouwen.Wow Big T.
Afgelopen dagen op dit logje terecht gekomen en wat een ontzettend sterke mentaliteit en personaliteit heb jij daar! Ik hoop echt als ik dit zo lees dat alles wel weer goed komt met jou.
Ik zou zeggen sterkte met de feestdagen ook al is het in de kliniek , probeer zoveel mogelijk vreugd en liefde van de mensen om je heen op te nemen!
Hou je goed knaap!
Dinsdag 16/12/2014 - Na een periode van koorts en problemen met de longen gaat het weer wat beter. Mond moet nog genezen, en moet weer leren eten. Kerst en nieuwjaar zullen helaas weer in kliniek doorgebracht moeten worden..

Er is nu weer twijfel of het toch zal kunnen. Probleem is dat ik een massa kalium nodig heb (medicijnen verbruiken dit) die ik thuis niet binnenkrijg, dus ze kijken nu naar de bloedwaarden tot kalium op een minder groot tekort komt.Sterkte T. Wat waardeloos dat je niet thuis kunt zijn.
Mag je dingen ontvangen in het ziekenhuis?
What the f**k. Ik lees dit nu pas!!!!
f**k!!!
BigT, sterkte man!!!!!
Er is nu weer twijfel of het toch zal kunnen. Probleem is dat ik een massa kalium nodig heb (medicijnen verbruiken dit) die ik thuis niet binnenkrijg, dus ze kijken nu naar de bloedwaarden tot kalium op een minder groot tekort komt.
Nee we hebben besloten met de dokters dat ik niets ontvang om elke infectie uit te sluiten. Van thuis krijg ik wel bepaalde dingen.
---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------
Thanks.
Dinsdag 23/12/2014 - Goed nieuws, bloedwaarden zijn goed en ik mag morgenmiddag naar huis (proefweekend). Moet gewoon nog paar keer bloed laten testen (vrijdag en maandag). Als dat goed blijft kan ik definitief naar huis en via de wekelijkse controle verder. Hopen maar dat alles goed blijft gaan nu.