XXL Nutrition

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fingers crossed! Ik help het je hopen :thumbs:

Geweldig nieuws, T, ik ben heel blij voor je! Ik wens je prettige feestdagen en een spoedig herstel! :thumbs:

Dat is mooi nieuws! Hele prettige feestdagen Big T!

Mooi nieuws Tijl! Alvast fijne feestdagen en stay strong!

Dinsdag 23/12/2014 - Goed nieuws, bloedwaarden zijn goed en ik mag morgenmiddag naar huis (proefweekend). Moet gewoon nog paar keer bloed laten testen (vrijdag en maandag). Als dat goed blijft kan ik definitief naar huis en via de wekelijkse controle verder. Hopen maar dat alles goed blijft gaan nu.

Nice, veel succes en sterkte, fijne dagen ook !

Dinsdag 23/12/2014 - Goed nieuws, bloedwaarden zijn goed en ik mag morgenmiddag naar huis (proefweekend). Moet gewoon nog paar keer bloed laten testen (vrijdag en maandag). Als dat goed blijft kan ik definitief naar huis en via de wekelijkse controle verder. Hopen maar dat alles goed blijft gaan nu.

Jeetje net optijd zeg! Wat een mooi nieuws.

Ik kan me amper voorstellen hoe t zou zijn als je geliefden bij je op visite komen op de feestdagen, maar je dan in de avond weer zouden moeten verlaten.

Echt goed nieuws T! Alvast een goed begin van het nieuwe jaar waarin je vast en zeker volledig mag herstellen.

Komt wel goed schatje

Mooi Nieuws!:D

Super! Kerst lekker thuis, gezellig en rustig in je vertrouwde omgeving.

Geniet er van T!

Lekker T. !
Kan je toch nog lekker genieten dezer dagen!

Goed nieuws
In ieder geval fijne dagen alvast gewenst

Goed om te horen T

Hoop echt voor je dat je een beetje kunt genieten :)

Goed nieuws T, geniet van deze dagen met je familie!

wauw goed nieuws! ik duim dat je lekker thuis mag blijven en kunt genieten van fijne feestdagen!!

Ik wens je het allerbeste wat kerst je kan geven. Samen zijn thuis. Echt dat is heel fijn voor je. De duimen draaien hier hard mee.

Goed nieuws!

poppin1.gif

Goede nieuws! Fijn om te horen! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig en mag je definitief thuis blijven! Sterkte!

Goed nieuws :)
Zal wel lekker zijn weer in je eigen bed te kunnen slapen!

Zie deze log nu pas, maar heftig verhaal en veel respect voor je instelling! Veel sterkte en mooi dat je met de feestdagen thuis kan zijn!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven