Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 3x5x90 BSQ is zeker netjes, ik red dat op het moment niet.
Kan misschien ook een virus zijn (buikkramp) maar hopen dat het snel overgaat en anders idd ff langs de huisarts.
En misschien toch ff een deload, dat hoeft niet nadelig te zijn qua krachtontwikkeling daarna.
Mooi man dat je weer fatsoenlijk kan squatten, nog even en je zit weer tegen je oude niveau aan. Merk je al wat toename op de benen kwa massa of is het daar nog te vroeg voor? Sterkte met die buikkrampen, misschien iets met je voeding te maken? Wat je niet vaak eet maar nu toevallig wel en vorige week ook toen je last kreeg?
Mooie squat
Buikkrampen had ik ook brah, ben minder bananen gaan eten![]()
Zou preachers idd of isolation curls doen (evt seperate) en dan zware maar goede hammers erbij
Moeten keer samen arms doen![]()
Hey Jaap!
Ja, hoop het gaat voorlopig goed. Voelt ook heerlijk om weer te kunnen squatten, wat een bazenoefening. Ik merk wel groei, maar ze lopen nog steeds achter op ub haha. Dat zou best kunnen, maar mijn voeding is vaak hetzelfde behalve de KT dagen resp. rustdagen verschillen. Ik zat ook te denken aan creatine, heb al de dosering verlaagd vorige week.
Hoe gaat bij jou?

Met mij ook wel, kan eindelijk weer fatsoenlijk pressen met mijn elleboog. Schouders zijn al weer sterker dan voor die blessure en borst komt ook alweer in de buurt. Kracht in benen en rug gaat ook nog redelijk vooruit.
Merk je trouwens gewicht toename van vocht door creatine? Ik reageer helaas helemaal niet op creatine. Ik heb het 2 keer een paar maanden geprobeerd maar merk geen effect.
i know that feel bro![]()
Goed om te horen! Dus nu ready for da gainz? Vit b5 gaat ook lekker?
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb mij startgewicht niet gewogen voor creatine, dus heb geen redelijk inzicht daarover. Ik denk het wel zie er wat voller uit dus ja, kracht steeg ook wel na gebruik. Duurt trouwens ook wel even totdat je volledig geladen bent vooral als je niet de klassieke manier van laden doet, dus 20gr laden. Misschien dat je dat kan proberen?
Haha echt he, lijk wel superdude, maar zelfs mijn onderarmen zijn bigger dan mijn biceps haha
Hmm oke, creatine heb ik de eerste keer dat ik het gebruikte wel geladen en de tweede keer heb ik 2 maanden ofzo 5gr per dag genomen dus dan zou het wel effect gehad moeten hebben. Vitamine b5 gaat lekker, potje is bijna leeg dus heb nu 1000 nieuwe tabs besteld. Ik merk wel dat ik heftig reageer op sommige voeding waar ik nog wat mee aan het experimenteren ben.