XXL Nutrition

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Die 3x5x90 BSQ is zeker netjes, ik red dat op het moment niet.
Kan misschien ook een virus zijn (buikkramp) maar hopen dat het snel overgaat en anders idd ff langs de huisarts.
En misschien toch ff een deload, dat hoeft niet nadelig te zijn qua krachtontwikkeling daarna.
 
Die 3x5x90 BSQ is zeker netjes, ik red dat op het moment niet.
Kan misschien ook een virus zijn (buikkramp) maar hopen dat het snel overgaat en anders idd ff langs de huisarts.
En misschien toch ff een deload, dat hoeft niet nadelig te zijn qua krachtontwikkeling daarna.

Ja, is helaas net niet parallel want ik ga dan net bollen met me onderrug. Komt wel goed bra!
Ik gok ook op een buikvirus, had ook lichte koorts gisternacht. Nu ook aardig warm, maar kan wel normaal eten gelukkig.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 17:16 ----------

Ziet er netjes uit brah!

fuark!
 
Mooi man dat je weer fatsoenlijk kan squatten, nog even en je zit weer tegen je oude niveau aan. Merk je al wat toename op de benen kwa massa of is het daar nog te vroeg voor? Sterkte met die buikkrampen, misschien iets met je voeding te maken? Wat je niet vaak eet maar nu toevallig wel en vorige week ook toen je last kreeg?
 
Sterkte met de buik!
 
Mooie squat
Buikkrampen had ik ook brah, ben minder bananen gaan eten :P
 
UB2

db press
8x34
2x8x30

db row
8x40
2x6x40

db shoulder press
10x24
12x22

chins
6xBW+14kg
12xBW
7xBW

dips
12xBW
8xBW+20kg
8xBW+25kg

seated db side raises
2x12x10

db curl
3x12x16

ez-preacher curl (ex.bar)
15x10+4x3
-> lang niet gedaan, for tha lulz.

Comment
Nog wat last van buik, minder erg als gisteren gelukkig. Die db rows zit ik vast op 40kg en de volgende stap is 46kg dus dat is iets te zwaar voor 6-8 reprange.

Voor de biceps wil ik andere richting inslaan, meer mind muscle connection, low weight en hoger volume. Die krengen moeten groeien, zijn echt klein in front double bicep. Ik dacht aan een oefening als spider curls/preacher curls enkel als bi-oefening i.c.m. myo en wel goed geïsoleerde dat ik niet kan cheaten.

Mooi man dat je weer fatsoenlijk kan squatten, nog even en je zit weer tegen je oude niveau aan. Merk je al wat toename op de benen kwa massa of is het daar nog te vroeg voor? Sterkte met die buikkrampen, misschien iets met je voeding te maken? Wat je niet vaak eet maar nu toevallig wel en vorige week ook toen je last kreeg?

Hey Jaap!
Ja, hoop het gaat voorlopig goed. Voelt ook heerlijk om weer te kunnen squatten, wat een bazenoefening. Ik merk wel groei, maar ze lopen nog steeds achter op ub haha. Dat zou best kunnen, maar mijn voeding is vaak hetzelfde behalve de KT dagen resp. rustdagen verschillen. Ik zat ook te denken aan creatine, heb al de dosering verlaagd vorige week.
Hoe gaat bij jou?

Sterkte met de buik!

Thx!

Mooie squat
Buikkrampen had ik ook brah, ben minder bananen gaan eten :P

Thx man, haha ja kan ook door teveel vezels zijn even weer terug naar witte rijst.
 
Zou preachers idd of isolation curls doen (evt seperate) en dan zware maar goede hammers erbij
Moeten keer samen arms doen :D
 
concentration curls for that dere peak :D
 
Zou preachers idd of isolation curls doen (evt seperate) en dan zware maar goede hammers erbij
Moeten keer samen arms doen :D

Nee geen iso curls als db of ez-curl, dan cheat ik met onderrug of betrek ik schouders ook keer bij. Bij preacher pak je niet je hele bicep of wel? Fuark!

concentration curls for that dere peak :D

Die zijn ook wel lekker ja, maar dat is ook net als preacher toch? Wil de hele bicep piek pakken.

http://www.youtube.com/watch?v=JNtWHNSXDMQ

http://www.youtube.com/watch?v=1U6NgZUg6Zk

dit deed ik jaar geleden ook keer, maar was veel prutsen met bankje en houding


wat meten dem arms btw

eeemmm 35,5 koud vrij klein dus
 
Hey Jaap!
Ja, hoop het gaat voorlopig goed. Voelt ook heerlijk om weer te kunnen squatten, wat een bazenoefening. Ik merk wel groei, maar ze lopen nog steeds achter op ub haha. Dat zou best kunnen, maar mijn voeding is vaak hetzelfde behalve de KT dagen resp. rustdagen verschillen. Ik zat ook te denken aan creatine, heb al de dosering verlaagd vorige week.
Hoe gaat bij jou?

Met mij ook wel, kan eindelijk weer fatsoenlijk pressen met mijn elleboog. Schouders zijn al weer sterker dan voor die blessure en borst komt ook alweer in de buurt. Kracht in benen en rug gaat ook nog redelijk vooruit.

Merk je trouwens gewicht toename van vocht door creatine? Ik reageer helaas helemaal niet op creatine. Ik heb het 2 keer een paar maanden geprobeerd maar merk geen effect.

eeemmm 35,5 koud vrij klein dus

i know that feel bro :aai:
 
Met mij ook wel, kan eindelijk weer fatsoenlijk pressen met mijn elleboog. Schouders zijn al weer sterker dan voor die blessure en borst komt ook alweer in de buurt. Kracht in benen en rug gaat ook nog redelijk vooruit.

Merk je trouwens gewicht toename van vocht door creatine? Ik reageer helaas helemaal niet op creatine. Ik heb het 2 keer een paar maanden geprobeerd maar merk geen effect.



i know that feel bro :aai:

Goed om te horen! Dus nu ready for da gainz? Vit b5 gaat ook lekker?

Weet ik eigenlijk niet. Ik heb mij startgewicht niet gewogen voor creatine, dus heb geen redelijk inzicht daarover. Ik denk het wel zie er wat voller uit dus ja, kracht steeg ook wel na gebruik. Duurt trouwens ook wel even totdat je volledig geladen bent vooral als je niet de klassieke manier van laden doet, dus 20gr laden. Misschien dat je dat kan proberen?

Haha echt he, lijk wel superdude, maar zelfs mijn onderarmen zijn bigger dan mijn biceps haha
 
Goed om te horen! Dus nu ready for da gainz? Vit b5 gaat ook lekker?

Weet ik eigenlijk niet. Ik heb mij startgewicht niet gewogen voor creatine, dus heb geen redelijk inzicht daarover. Ik denk het wel zie er wat voller uit dus ja, kracht steeg ook wel na gebruik. Duurt trouwens ook wel even totdat je volledig geladen bent vooral als je niet de klassieke manier van laden doet, dus 20gr laden. Misschien dat je dat kan proberen?

Haha echt he, lijk wel superdude, maar zelfs mijn onderarmen zijn bigger dan mijn biceps haha

Hmm oke, creatine heb ik de eerste keer dat ik het gebruikte wel geladen en de tweede keer heb ik 2 maanden ofzo 5gr per dag genomen dus dan zou het wel effect gehad moeten hebben. Vitamine b5 gaat lekker, potje is bijna leeg dus heb nu 1000 nieuwe tabs besteld. Ik merk wel dat ik heftig reageer op sommige voeding waar ik nog wat mee aan het experimenteren ben.
 
Wrom 1 set dl, Mach?

Hey Kraft, normaliter deed ik 3x5 dl daarna ging 3x5 squatten. Alleen na het squatten, deadliften voelde niet lekker bij me knie. Ook vond ik beide 3x5 mentaal wel zwaar, aangezien ik benen toch twee keer in de week train. Heb ik besloten om te laden en dus te trainen volgens rippetoe. 1x5 dl blijft voldoende om progressie te boeken in kracht, kan ook meer uithalen door de intensiteit op te schroeven en alles eruit te halen in die ene set. Verder doe ik ook assistance, rdl dus hoop dat ik wat carry over heb naar deadlift.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 20:44 ----------

Hmm oke, creatine heb ik de eerste keer dat ik het gebruikte wel geladen en de tweede keer heb ik 2 maanden ofzo 5gr per dag genomen dus dan zou het wel effect gehad moeten hebben. Vitamine b5 gaat lekker, potje is bijna leeg dus heb nu 1000 nieuwe tabs besteld. Ik merk wel dat ik heftig reageer op sommige voeding waar ik nog wat mee aan het experimenteren ben.

Ja klopt dan wel. Misschien een andere vorm van creatine proberen? Ik had kre-alkalyn hiervoor in capsule vorm, werkt goed alleen wat duurder als creatine. Oh nice, bij mij is het ook gek genoeg iets minder geworden weet niet waar het aan ligt..
 
LB2

squat
3x5x90

rdl
10x80
10x90
8x94 VPR

leg press (PL)
3x12x260

lying leg curl
8x60+3x3
-> heavy!

standing calf raise
3x5x110

Note
Was erg flat. Had ook te weinig gegeten gisteren i.v.m. drukte. Denk 500kcal onder onderhoud, maar ik doe toch recomp dus tja :D


Hmm?
 
Bull Shit Quote

BSQ
 
Iets met squat ongetwijfeld. Basic squat ofzo?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven