MuscleMeat

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
bsq backsquat
fsq frontsquat
etc
 
:-) Ah, dat verklaart een hoop. Wilde inderdaad weten wat dat afkorting betekent, Thanks!
 
LB2

db press
8x34
2x10x30 VPR

db row
2x8x40
6x48 PR
-> 48kg wel mindere vorm.

db shoulder press
11x24
11x22

chins
6xBW+14kg
2x12xBW

dips
12xBW
10xBW+20kg
12xBW+20kg

seated db side raises
12x10
12x12

db shrugs
2x12x30

db incline curl (per arm)
15x8+3x3

Comment
Fuark, armsday met Vito, nog spider curls gedaan, maar de incline vond ik fijner qua contractie en MMC. Voortaan incline + hammer doe ik als armoefeningen.
 
Mooi VPR's erbij
Voor arms lijkt me dit inderdaad goed, die incline met goede vorm en langzaam myo is echt mass builder

Zou dan chins (goede rom jij btw) in het vervolg wijder pakken zodat je daar minder bi's gebruikt, overbelasting is namelijk ook niet bedoeling, zal je rug ook beter van worden denk ik.

: niet letten op dat volume maar ik bedoel armen, slighty over shoulder width

http://www.youtube.com/watch?v=fjni7E9A0QY
 
Dus jij zegt gewoon pullups doen? Ik kan die niet weighted, weet geeneens of ik die 12xBW kan. Mm, overbelasting, hoe snel komt dat en hoe merk je dat? Thanks voor vid !
 
Dat zijn geen pullups, maar chin ups! Onderhands brah
Gewoon wat je nu doet alleen arm positie iets wijder that's all

Overbelasting voor biceps bedoel ik, stel je doet die chins nu smal en pakt bi's een groot deel mee en je doet nog isolatie voor bi's 2× pw is te veel om te groeien gok ik, kan tegendraads werken (less is more, zeker bij ublb)
 
LB1

squat
3x5x94
-> bijna faal laatste rep, 1e set. Was wat onder parallel en ging daar pauzeren i.p.v. momentum gebruik te maken.

deadlift (straps)
5x142

leg press (PL)
3x12x270

lying leg curl
10x60+3x3

seated calf press
3x12x150

Note
Intensief. DL was aardig zwaar, mijn vpr is nog 5x150 hoop dat ik daar snel over heen ga.
 
lekker bezig mane! deadlift gaat mooi omhoog
 
Sterke deadlift! En Calf press :D
 
Thanks guys. Ik heb met een kerel in de gym een deal gesloten dat ik eind januari 185kg zou pakken. Als ik niet haal, krijg ik een straf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Trainingen zien er idd goed uit (sterk) en je boekt elke week op bepaalde onderdelen nog steeds vooruitgang, dus dat is zeker positief.
Had je nog wat last van je maag of is dit gelukkig vanzelf weer weggegaan ?
En hoe was de pizza ? ;)
 
Trainingen zien er idd goed uit (sterk) en je boekt elke week op bepaalde onderdelen nog steeds vooruitgang, dus dat is zeker positief.
Had je nog wat last van je maag of is dit gelukkig vanzelf weer weggegaan ?
En hoe was de pizza ? ;)

Zeker, alhoewel ik kcal op trainingsdagen probeer te uppen 200-400kcal meer. Op rustdagen behalve op zondag op, iets boven onderhoud. Dan maar wat vetter worden, wil gainen!

Haha ongelooflijk eet je keer eens pizza in anderhalf jaar, ga ik diepvries halen. Was wel lekker op zich. Buikpijn over, probeer niet teveel tijd tussen mijn maaltijden te laten (maaltijden zijn wel groot), is wel onvermijdelijk met studie, maar nu eet ik snel wat brood weg om geen krampen te krijgen.

Ik heb vandaag trouwens een knarsbitje gehaald waar je in bijt en in kokend water laat vormen. Had 2 weken last van enkele tanden waardoor ik moeilijk at (alleen rechterkant kauwen lol) blijkbaar knars ik snachts waardoor glazuur eraf gaat. Dus, hopelijk blijft het bij deze 20 euro bitje anders 300 euries dokken :o
 
Zeker, alhoewel ik kcal op trainingsdagen probeer te uppen 200-400kcal meer. Op rustdagen behalve op zondag op, iets boven onderhoud. Dan maar wat vetter worden, wil gainen!

Haha ongelooflijk eet je keer eens pizza in anderhalf jaar, ga ik diepvries halen. Was wel lekker op zich. Buikpijn over, probeer niet teveel tijd tussen mijn maaltijden te laten (maaltijden zijn wel groot), is wel onvermijdelijk met studie, maar nu eet ik snel wat brood weg om geen krampen te krijgen.

Ik heb vandaag trouwens een knarsbitje gehaald waar je in bijt en in kokend water laat vormen. Had 2 weken last van enkele tanden waardoor ik moeilijk at (alleen rechterkant kauwen lol) blijkbaar knars ik snachts waardoor glazuur eraf gaat. Dus, hopelijk blijft het bij deze 20 euro bitje anders 300 euries dokken :o

Dat is nog niet eens zo'n slecht idee, waar heb je dat bitje gekocht ?
Ik knars namelijk ook, maar dan met m'n ondertanden tegen m'n voortanden (lichte overbeet) waardoor ik lichte groeven in de achterkant van m'n voortanden heb staan. (althans dat zei m'n tandarts laatst)
Misschien dat zo'n bitje ook wel wat voor mij is.
 
Dat is nog niet eens zo'n slecht idee, waar heb je dat bitje gekocht ?
Ik knars namelijk ook, maar dan met m'n ondertanden tegen m'n voortanden (lichte overbeet) waardoor ik lichte groeven in de achterkant van m'n voortanden heb staan. (althans dat zei m'n tandarts laatst)
Misschien dat zo'n bitje ook wel wat voor mij is.

Ik liep gewoon in een drogisterij (DA) binnen en vroeg naar een knarsbitje kreeg dit:

ay0efo.jpg


Mijn tandarts zei dat een hockeybit voor een korte termijn ook wel deed, maar zou eerder voor zoiets gaan in jouw geval.

Tevens hebben ze bij de kruidvat knarsbitjes heb ik gehoord, wat goedkoper. Zo even dit maken ben benieuwd.
 
UB1

db press
6x34
8x30
10x28

db row
10x34
8x38
8x40

db shoulder press
12x24 VPR
6x26

chins
5xBW+15
8xBW+10
10xBW

dips
12xBW+10
10xBW+20kg+3x3

seated db side raises
12x10
12x12

incline db curl
12x10+4x3

Note
Matige training, db row en press gingen niet best. Dips keer myo geprobeerd, vond niet fijn aan gewrichten. Incline db curl myo voelt lekker.
 
Wel nice dips
Misschien een keer per week barbell rows gaan doen voor de afwisseling
Ah sahbi ik zei toch is goede oefening voor bi's, geen hammers gedaan deze keer?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven