MuscleMeat

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gratz met je PR's/VPR bro.
Maak jij op het moment nog gebruik van een pre-workout booster ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
Gratz met je PR's/VPR bro.
Maak jij op het moment nog gebruik van een pre-workout booster ?

Thanks bro!
Nee, op dit moment niet. Eens in de tijd op ub dagen wat jack3d. Maar dan moet ik lang wachten voordat ik kan trainen, komt me niet altijd uit. Effect is eigenlijk ook wel beter als je niet frequent gebruikt.

Ik merk laatste dagen wel dat ik moeite heb met slapen en wakker worden en tevens dat me eetlust afneemt. Dat zijn voor mij tekenen van overtraining, of hoe je dat ook wil noemen. Ik volg dit blok al sinds mid augustus, dus 8 weken zit erop. Ik wil alleen niet stoppen/deloaden, nu ik er lekker in zit en kracht toeneemt.

Misschien terug gaan in gewicht op je chins en terug wat meer reps proberen te pakken?
Chins is sowieso wel wat moeilijk imo. De ene dag weeg je al wat meer dan de andere.

Tja, creatine op 5 gr. Zelf doe ik het ook. Maar als je wat studies onder de loep neemt,
zie je vaak dat ze mega dosissen van 20gr gebruiken. Nog niet zo lang geleden gezien
dat 20gr creatine per dag spiersparend werkt op ledematen die tijdelijk niet mobiel zijn.
Go figure...

• #2.244
Misschien terug gaan in gewicht op je chins en terug wat meer reps proberen te pakken?
Chins is sowieso wel wat moeilijk imo. De ene dag weeg je al wat meer dan de andere.

Tja, creatine op 5 gr. Zelf doe ik het ook. Maar als je wat studies onder de loep neemt,
zie je vaak dat ze mega dosissen van 20gr gebruiken. Nog niet zo lang geleden gezien
dat 20gr creatine per dag spiersparend werkt op ledematen die tijdelijk niet mobiel zijn.
Go figure...

Denk dat ik dat beter kan doen inderdaad. Zal wel ook te wijten zijn aan gewicht fluctuaties, vooral nu met creatine, dat ik vocht vasthoudt.

Haha ja dat gaat nergens meer over. De laadfase die wordt aangeraden, is ook vooral om zakje van supplementen industrie te dikken.

Assault ipv jack3d?

zit geen geranium extract in, dus geen hongeronderdrukking, crash, slapeloosheid, etc. Assault is van alle booster de beste, naar mijn ervaring (en ik heb er veel geprobeerd..), evenaart bijna het effect van van jack3d, en alle andere boosters met geranium..

• #2.248
zit geen geranium extract in, dus geen hongeronderdrukking, crash, slapeloosheid, etc. Assault is van alle booster de beste, naar mijn ervaring (en ik heb er veel geprobeerd..), evenaart bijna het effect van van jack3d, en alle andere boosters met geranium..

Oh nee joh, slechte slaap en mindere eetlust staan los van preworkouts. Afgelopen 2 maanden heb ik maar misschien 2 of 3 keer gebruikt. En zonder/met dmaa maakt niet uit. Cafeïne heeft hetzelfde effect als je overdoseert.

Oh nee joh, slechte slaap en mindere eetlust staan los van preworkouts. Afgelopen 2 maanden heb ik maar misschien 2 of 3 keer gebruikt. En zonder/met dmaa maakt niet uit. Cafeïne heeft hetzelfde effect als je overdoseert.

true!

Progressie lijkt er te zijn :thumbs: Lekker overall volume.

creatine?! in b4 gains van je leven, nette progressie maak je

zieke dips, zou wel oppassen ermee nummer 1 blessure maker

• #2.253
Progressie lijkt er te zijn :thumbs: Lekker overall volume.

mcm is back! Gaat lekker nu gelukkig!

creatine?! in b4 gains van je leven, nette progressie maak je

haha heb opeens meer acne rond schouder/bovenarm gekregen, dat dere creatine

zieke dips, zou wel oppassen ermee nummer 1 blessure maker

thanks man, ja klopt op sommige dagen voelt het net beter, maar onder de 6 reps wil ik niet gaan, anders gaat vorm eraan.

wajoooo creatine brah?
shit just got real

• #2.258
  • #2.259
LB1

back squat
3x5x90
-> mocht wel ieeetjes dieper.

deadlift
1x5x138

leg press (PL)
3x12x260

lying leg curl
10x60+3x3 PR

seated calf press
3x12x140

Note
Aardige training, had nauwelijks geslapen i.v.m. buikkrampen de hele nacht. Ik had het vorige week ook keer, maar toen gaf ik het geen aandacht. Ik heb het nu nog steeds, wel minder erg. Heel vaag, als aanhoud even naar dokter. Vele die mij volgen weten ook dat ik vorig jaar rond april een maagzweer had tot en met september, waren klote tijden. Hoop niet dat 't terugkomt. Had toen met overtraining te maken..

Ziet er netjes uit brah!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven