Kijk gewoon hoe ik er over een half jaar uit zie met strongliftsop het moment kan ik zeggen dat ik absoluut sterker word, armen worden wel iets minder (kan er aan liggen dat ik vaak assistance over sla door tijdgebrek) maar benen en romp groeien, gewicht stijgt naar behoren.
---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 23:29 ----------
En betrekkende je schema, goede keuze qua assistance, hoe ga je je gewichten kiezen bij de main lifts? Progressief belasten met deloads op de stronglifts manier?
---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 23:30 ----------
En betrekkende je schema, goede keuze qua assistance kan gerust nog iets meer zijn, hoe ga je je gewichten kiezen bij de main lifts? Progressief belasten met deloads op de stronglifts manier?
Nice! De compounds zijn dus niet voldoende voor jou om te laten groeien? Ik denk dat ik ze myo stijl afraffel, dat scheelt ook tijd. Ik kan niet gebruiken dat me slechtste spiergroep nog slechter wordt haha. Ja, begin gewoon rond 60-70% van 5rm denk ik en dan stronglifts programma verder volgen.

op het moment kan ik zeggen dat ik absoluut sterker word, armen worden wel iets minder (kan er aan liggen dat ik vaak assistance over sla door tijdgebrek) maar benen en romp groeien, gewicht stijgt naar behoren.
. Als je dit hebt gekund waarom doe je dat nu niet meer dan?