Fitness Seller

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jammer van bench, je DB press was altijd wel sterk toch
Denk dat je ook nog wel iets meer van arch kan profiteren, probeer de volgende keer die handoek lager te leggen zodat je upperback een beetje grip heeft op de bench en je die arch elke rep kan benutten.
Ik had die handoek er ook altijd op maar dan glijd je zeg maar over die bench heen :roflol:
 
haha +1, nooit handdoek onder je bovenrug leggen.

Wat was er niet netjes aan de rows vond je? Een beetje cheat kan geen kwaad bij de rows.
 
De reps begonnen een beetje op Yates rows te lijken, en onderrug begon te bollen in plaats van strak te staan

Dit merkte ik op als kritische trainingspartner
 
haha +1, nooit handdoek onder je bovenrug leggen.

Wat was er niet netjes aan de rows vond je? Een beetje cheat kan geen kwaad bij de rows.

De reps begonnen een beetje op Yates rows te lijken, en onderrug begon te bollen in plaats van strak te staan

Dit merkte ik op als kritische trainingspartner

Haha dit inderdaad, laatste 2 reps ging het nergens op lijken. Denk dat ik op een goede dag misschien wel beter had gedaan, vandaar dat ik nog een keer de 82,5kg ga doen.
 

Hmm? Volgens mij denk je wtf zo'n verschil met squat.

Twee redenen, ten eerste heb imo een goede bouw voor deadlift. Ten tweede, door deze bouw heb ik dan wel bijna altijd blessures met squat, dus kan nooit fatsoenlijk bouwen. Daarom is mijn bench ook niet echt bijzonder, heb lange armen en benen en korte torso.
 
Ik was erg onder de indruk. Herken dat je bouw mee moet zitten.
 
Sterke pendlays hoor dat red ik niet denk ik.
 
Een semi-fb training, drukke periode nu, weinig regelmaat, maar wel nice training:

oh
5x5x50 VPR

dl
5x160 PR -> was heavy, de 165kg gaat nog leuk worden.

incline db press
12x24
12x28

chins
12xBW+10kg
8xBW+10kg
10xBW

dips
12xBW
12xBW+10kg
12xBW+10kg

db seated side raises (back support)
12x12
12x14

ez-bar curl (ex bar)
20x12
20x8
 
Lekker man die deadlift, pull ups zijn ook nice. Hoe komt het dat je nu zo druk bent heb je geen vakantie?
 
Lekker man die deadlift, pull ups zijn ook nice. Hoe komt het dat je nu zo druk bent heb je geen vakantie?

Thanks man! Ik heb wel vakantie, maar heb vanaf 3 jan t/m 7 jan vier tentamens :roflol:
 
week 7 workout A

squat
5x5x82,5

bench
5x82,5
3x82,5
3x82,5
2x82,5
1x82,5
-> vrijdag maar weer..

pendlay row
5x5x80
-> niet heel netjes laatste 2 reps steeds, bij 82,5 deload.



Nee, enkel in de vakanties train ik daar. Jij bent er nu ook las ik in je log?
Jep, goed te doen daar. Lekker rustig in het squatrek :)
 
Thanks man! Ik heb wel vakantie, maar heb vanaf 3 jan t/m 7 jan vier tentamens :roflol:

****ed up, ik heb ook niet echt vakantie... Na de vakantie direct tentamenweek en moet die week het project opleveren waar ik nog bijna niets aan gedaan heb:rolleyes:.
 
lekker superdude fullbody pompee :sd:

Haha nee maar waarom niet ook gebenchd en gerowd in plaats van die assist, dan had je alles nog afgemaakt voor deze week :D
Nette deads wel
 
160??!!
Not+Bad+OP+_9152a7c772e2c737101083d09e9a9de2.jpg
 
Jep, goed te doen daar. Lekker rustig in het squatrek :)

Fijne racks idd, alleen spiegel is zo onbeholpen om mee te deadliften.



****ed up, ik heb ook niet echt vakantie... Na de vakantie direct tentamenweek en moet die week het project opleveren waar ik nog bijna niets aan gedaan heb:rolleyes:.

Feelsbad, nog even. Succes man.


lekker superdude fullbody pompee :sd:

Haha nee maar waarom niet ook gebenchd en gerowd in plaats van die assist, dan had je alles nog afgemaakt voor deze week :D
Nette deads wel

Haha nee teveel van het goede dan. Kijken of ik me hersteld voel morgen dan weer even uber body doen.



Fuark was lekkah!
 
ub-tje gedaan

benchpress
3x8x70

bor
3x12x70

incline db press
12x26
10x30

chins
10xBW+12kg
10xBW+10kg
12xBW

dips
12xBW
12xBW+10kg
12xBW+15kg

db seated side raises
2x12x12

db curl
12x12
12x14
 
Ik ga even cutten. Doel is om rond de 10% te komen, doe lekker rustig aan op rustig rond/boven onderhoud en rustdagen eronder. Ik doe wel weer aan IF. Na mijn tentamens zal ik wat uitgebreider loggen, opzet, meals, foto's van huidig fsyiek etc. Hieronder mijn schema, eerste 2 weken zullen rommelig gaan i.v.m. oud & nieuw en tentamens.

Ma:

DL 2-3x4-6 RPT
OH 3x8-10 RPT
Pendlay 3x5 (sets across)

Wo:

BP 3x6-8 RPT
Chins 3x6-8 RPT (wel van failure af)
Dips 3x8 (sets across)

Vr:

SQ 3x4-6 RPT
RDL 3x8 (sets across)
Calves 3x8-12

Ik verwacht hiermee dat ik kracht behoud en misschien klein beetje kracht/vvm win.

Eerste training:

Squat day

Squat ATG (RPT)
3x90
5x80
8x70

RDL
3x8x80

Calf raises
3x8x100
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven