XXL Nutrition

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Op hoeveel % denk je nu te staan?
Looks solid brah.

Geen assist verder? ook niet voor bi's enzo
En hoe ga je gewicht van lifts ophogen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.645
Maar je armen liepen toch achter bra
4 reps minimaal maar squats deed je maar 3 reps op 90

• #2.647
Maar je armen liepen toch achter bra
4 reps minimaal maar squats deed je maar 3 reps op 90

Klopt, maar ja is toch voor cut. Verwacht dan niet veel en teveel volume werkt weer averechts voor biceps tijdens cut. Misschien dat ze met compounds groeien ofzo.

Ja, 4e rep zou ik niet halen. 90kg was gewoon een schatting.

Goed dat je weer van schema gaat veranderen!

:P

Ziet er lekker uit, jij en IF.. ben benieuwd wat t je deze keer gaat brengen. Doe ff voor en na pics ;)

• #2.654
bench day

bench RPT
4x80
8x75
8x72

chins RPT
5xBW+15kg
8xBW+10kg
10xBW

dips
3x8xBW+15kg

Ga niet helemaal tot failure bij eerste set bench, heb nog trauma van me schouder/bicep blessure.

:P

Ziet er lekker uit, jij en IF.. ben benieuwd wat t je deze keer gaat brengen. Doe ff voor en na pics ;)

Ik ben ook benieuwd, ben dit keer lekker soepel met voeding. Probeer boven onderhoud te eten op trainingsdagen en rustdag er gewoon wat onder.

Heb jij toevallig ervaring met depleten & loaden?
Ik ben van plan om meer CBL/Biorythm toe te passen, maar ga dus eerst 10 dagen ketosis toepassen met HIIT.

• #2.656
Heb jij toevallig ervaring met depleten & loaden?
Ik ben van plan om meer CBL/Biorythm toe te passen, maar ga dus eerst 10 dagen ketosis toepassen met HIIT.

Ja dat heb ik, tijdens mijn PSMF dieet heb ik daarmee geëxperimenteerd. Was wel nice, wat wil je daarover weten?

Zelf pas ik op dit moment ook CBL toe op rustdagen, maar HIIT zou ik zelf niet doen als je erg laag in kcal zit. Knaagt zwaar aan je herstel.

Ja dat heb ik, tijdens mijn PSMF dieet heb ik daarmee geëxperimenteerd. Was wel nice, wat wil je daarover weten?

Zelf pas ik op dit moment ook CBL toe op rustdagen, maar HIIT zou ik zelf niet doen als je erg laag in kcal zit. Knaagt zwaar aan je herstel.

Count je kcals of eerder op gevoel?
En hoe laag ging je in carbs? Ik richt op een max. 30 gram (denk ik) Niet altijd even gemakkelijk om alles te tellen.
Het gaat er toch om dat je load op de avond van de 10de dag, om de volgende dag een workout te doen?
En what about circuit training? :)

• #2.658
Count je kcals of eerder op gevoel?
En hoe laag ging je in carbs? Ik richt op een max. 30 gram (denk ik) Niet altijd even gemakkelijk om alles te tellen.
Het gaat er toch om dat je load op de avond van de 10de dag, om de volgende dag een workout te doen?
En what about circuit training? :)

Het is op gevoel (IIFYM) heb noten weggedaan op trainingsdagen, eet dan ook iets minder carbs. Op rustdagen eet ik minder carbs (enkel in de avond, tussendoor wat fruit, CBL) en noten. Na verloop van tijd verlaag ik de kcals (ten eerste op rustdagen).

Jij had UD2 toch gelezen? Ik zou zijn FB-depletion-training template gebruiken, circuit training komt hier vrij overeen, maar circuit training an sich heb ik geen ervaring mee.

Tijdens PSMF, probeerde ik carbs te vermijden. Zat misschien op <15gr verborgen carbs uit voedingsmiddelen en vetten enkel uit omega-3 capsules. Wel deed ik dit ongeveer 7-10 dagen en dan was de tank echt leeg. Maar met keto kun je natuurlijk tijd doordraven, vooral als je refeeds houdt.

Het is op gevoel (IIFYM) heb noten weggedaan op trainingsdagen, eet dan ook iets minder carbs. Op rustdagen eet ik minder carbs (enkel in de avond, tussendoor wat fruit, CBL) en noten. Na verloop van tijd verlaag ik de kcals (ten eerste op rustdagen).

Jij had UD2 toch gelezen? Ik zou zijn FB-depletion-training template gebruiken, circuit training komt hier vrij overeen, maar circuit training an sich heb ik geen ervaring mee.

Tijdens PSMF, probeerde ik carbs te vermijden. Zat misschien op <15gr verborgen carbs uit voedingsmiddelen en vetten enkel uit omega-3 capsules. Wel deed ik dit ongeveer 7-10 dagen en dan was de tank echt leeg. Maar met keto kun je natuurlijk tijd doordraven, vooral als je refeeds houdt.

Woahw nice thanks man!
Ik had inderdaad UD2 gelezen, heb de PDF hier nog op de computer. Tijd om nog eens door te spitten dan.
PSMF? Aware me.. Doel voor mij is ook de tank leeg te halen om dan terug over te schakelen op CBL. Keto was niets voor mij, dat heb ik al in het verleden gemerkt.

• #2.660
Np! Vanaf pagina 100 heb ik mijn psmf gelogd. Je eet in principe alleen maar eiwitten, viscaps en multivitamine. Ook alleen aan te raden als je snel van 15% naar 10-12% wil. Tis vrij een aanslag op je lichaam, maar voor korte duur dan. Ik had het in de zomervakantie gedaan zodat belasting wel meeviel, hele dag lekker luieren haha. Enige minpunt was dat mijn libido daarna voor 3 weken ofzo beduidend minder werd. Misschien was dat psychisch.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven