Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hoeveel % denk je nu te staan?
Looks solid brah.
Geen assist verder? ook niet voor bi's enzo
En hoe ga je gewicht van lifts ophogen?
Maar je armen liepen toch achter bra
4 reps minimaal maar squats deed je maar 3 reps op 90
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Wery soon (na tentamens dus).
Nee, bedoeling is van niet. Gewicht verhogen door reversed pryamid training. Opwarmen en dan topset proberen met 4 reps minimaal zo gewoon elke week proberen.

Ziet er lekker uit, jij en IF.. ben benieuwd wat t je deze keer gaat brengen. Doe ff voor en na pics![]()
Heb jij toevallig ervaring met depleten & loaden?
Ik ben van plan om meer CBL/Biorythm toe te passen, maar ga dus eerst 10 dagen ketosis toepassen met HIIT.
Ja dat heb ik, tijdens mijn PSMF dieet heb ik daarmee geëxperimenteerd. Was wel nice, wat wil je daarover weten?
Zelf pas ik op dit moment ook CBL toe op rustdagen, maar HIIT zou ik zelf niet doen als je erg laag in kcal zit. Knaagt zwaar aan je herstel.

Count je kcals of eerder op gevoel?
En hoe laag ging je in carbs? Ik richt op een max. 30 gram (denk ik) Niet altijd even gemakkelijk om alles te tellen.
Het gaat er toch om dat je load op de avond van de 10de dag, om de volgende dag een workout te doen?
En what about circuit training?![]()
Het is op gevoel (IIFYM) heb noten weggedaan op trainingsdagen, eet dan ook iets minder carbs. Op rustdagen eet ik minder carbs (enkel in de avond, tussendoor wat fruit, CBL) en noten. Na verloop van tijd verlaag ik de kcals (ten eerste op rustdagen).
Jij had UD2 toch gelezen? Ik zou zijn FB-depletion-training template gebruiken, circuit training komt hier vrij overeen, maar circuit training an sich heb ik geen ervaring mee.
Tijdens PSMF, probeerde ik carbs te vermijden. Zat misschien op <15gr verborgen carbs uit voedingsmiddelen en vetten enkel uit omega-3 capsules. Wel deed ik dit ongeveer 7-10 dagen en dan was de tank echt leeg. Maar met keto kun je natuurlijk tijd doordraven, vooral als je refeeds houdt.