XXL Nutrition

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoi Machete

Blij dat je terug logt. Sterke training.
Hoe staat het in je drukke bestaan als student?

Groeten
MassiveBe
 
shit man, ben benieuwd als je is low rep gaat dippen, dan is je riem onderand te klein zeker:p.

Een blessure dat krijg je ervan! :D Ik herinner me dat ik vorig jaar tijdens de cut 3xBW+40kg had gedipt. Kan bevestigen dat het niet goed is voor je schouders.

Hoi Machete

Blij dat je terug logt. Sterke training.
Hoe staat het in je drukke bestaan als student?

Groeten
MassiveBe

Lieve MassiveBe,

Ik ben wel blijven loggen, alleen wat laat soms haha. Maar ik ben niet zo actief meer op dbb. Lees wel altijd mijn abbo-logs terug, omdat dat mij interesseert. Qua studie zit ik drukste periode ever. Ben nu bezig met een seminar waarbij ik elke week opdrachten moet inleveren, 12 weken lang daarnaast volg ik nog flink wat vakken. Maar goed afstuderen is nooit easy geweest!

Gelukkig gaan gains verder ook goed. Nu ik wat meer begin te eten, gaat kracht beter en ik gain ook merk ik. Dit schema bevalt me, eerlijk. Daarnaast een cyclus van 10 weken (2 weken submax, 8 weken max) en daarna een maand cutten lijkt me ook perfect.

Met vriendelijke groet,
Machete
 
vandaag tijdens trainen vinger gesneden, wond was erg diep bij gewricht dus naar eerste hulp geweest met vito. 2 aanhechtingen en een mitella rijker weer naar buiten, dat betekent dus dat ik 2 weken niet kan liften en vanaf dan weer moet deloaden en opbouwen, net wanneer ik lekker zat te maxen en gainen. FML.
 
vandaag tijdens trainen vinger gesneden, wond was erg diep bij gewricht dus naar eerste hulp geweest met vito. 2 aanhechtingen en een mitella rijker weer naar buiten, dat betekent dus dat ik 2 weken niet kan liften en vanaf dan weer moet deloaden en opbouwen, net wanneer ik lekker zat te maxen en gainen. FML.

Jij was de gewonde trainingspartner die naar EHBO moest? :(
Hoe heb je dat eigenlijk in hemelsnaam klaargespeeld, je verwonding?
Jammerlijk voorval bro, verzorg je!
 
Jij was de gewonde trainingspartner die naar EHBO moest? :(
Hoe heb je dat eigenlijk in hemelsnaam klaargespeeld, je verwonding?
Jammerlijk voorval bro, verzorg je!

lol ja een scherpe rand van leg press, toen ik platen afhaalde langsgescheurd. maarja niks te doen, week of 2 cutten ofzo. bedankt man!
 
wow klote man, sterkte. Maar 2 weken niet niet trainen omdat er een snee in je vinger zit? Ik denk niet dat ik me daar aan zou houden haha.
 
wow klote man, sterkte. Maar 2 weken niet niet trainen omdat er een snee in je vinger zit? Ik denk niet dat ik me daar aan zou houden haha.

Thanks! 7-10 dagen is het hersteld, maar voordat ik gripwerk kan doen (bench/deads/chins) ben ik wel weer een week verder (is net bij me knokkel daar langs) maar kijken of ik het ook kan volhouden hoor :roflol:
 
Damn man das zo fking klote als het net lekker gaat, zit nu ook weer met blessure net nu het goed ging. Sterkte!


Overigens levensgevaarlijk die leg press, toch maar weer squatten :trollface:
 
Damn man das zo fking klote als het net lekker gaat, zit nu ook weer met blessure net nu het goed ging. Sterkte!


Overigens levensgevaarlijk die leg press, toch maar weer squatten :trollface:

Hahah denk het ook man. Bedankt, wat heb jij dan?
 
Dude did you cut yourself too cut ? :grinny:
Ik hoor het al een groot bloedbad in de gym, je kan maar beter stoppen met benen trainen en gaan voetballen bro.
Hopen dat het snel geneest en dat je dan idd na een korte deload weer vol aan de slag kan om eindelijk eens een buffe MF te worden. :trollface:
 
Dude did you cut yourself too cut ? :grinny:
Ik hoor het al een groot bloedbad in de gym, je kan maar beter stoppen met benen trainen en gaan voetballen bro.
Hopen dat het snel geneest en dat je dan idd na een korte deload weer vol aan de slag kan om eindelijk eens een buffe MF te worden. :trollface:

:roflol: zat wel lekker in me schema moet ik zeggen, lang geleden zoiets, voeding was ook in orde. Ik hoop in ieder geval dat ik gelijk kan oppakken waar ik was, maar dat zal wel niet. Ik ga nu dan maar cutten, maar hoeverre zal t' niet trainen hierop invloed hebben?

Dokter dacht een hernia, maar volgens fysio klopt dat niet. Lijkt beetje combo van een spit & verrekte/overbelaste spieren.

Oh dat klinkt ook niet best, sterkte man!
 
Komt me heel bekend voor.. door iets van "buiten je schuld om" het trainen weer op een laag pitje moeten zetten. Sterkte bro!
 
Niet kunnen trainen als gevolg van snee in je vinger is behoorlijk jammer ja. Succes ermee Machete en keep gainingg
 
Nee hij heeft aids in z'n wond gekregen :(
rip in piece machete, forever our squatting hero
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven