XXL Nutrition

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Komt me heel bekend voor.. door iets van "buiten je schuld om" het trainen weer op een laag pitje moeten zetten. Sterkte bro!

Shit happens, thanks bro!

Niet kunnen trainen als gevolg van snee in je vinger is behoorlijk jammer ja. Succes ermee Machete en keep gainingg

Ben al blij dat me vinger er nog op zit srs, thanks man.

Nee hij heeft aids in z'n wond gekregen :(
rip in piece machete, forever our squatting hero

Soo close. Squat hero, haha strong sarcasm.


Wanneer ga je juicy doen abi


fixed

b.t.w. ik denk dat het komt omdat we een beetje dezelfde humor hebben of het is net als die film twins :D

LOL! Ik moet zeggen dat een tetanus prik verdomd k*t is. Mijn rechterarm is zo stijf als wat.
 
Shit happens, thanks bro!



Ben al blij dat me vinger er nog op zit srs, thanks man.



Soo close. Squat hero, haha strong sarcasm.



Wanneer ga je juicy doen abi





LOL! Ik moet zeggen dat een tetanus prik verdomd k*t is. Mijn rechterarm is zo stijf als wat.


Dat is niet van die tetanus prik :eyebrow:
 
Zó na anderhalve week naar de gym. Hechtingen waren afgelopen zaterdag uit gehaald, omdat het begon te ontsteken. Nu, is mijn vingerknokkel wat gezwollen, maar kon wel een barbell vasthouden. Voldoende om te trainen!

Vandaag was focus meer kracht/grip terug en focus op singles/triples op FB basis. Ik heb na incident alleen maar onder onderhoud gegeten met weinig carbs, maar training viel reuze mee.

deadlift
12x60
8x80
5x100
1x120
1x140
1x150
1x160
1x174 F
1x170 F
3x140
8x120

Niet abnormaal om te failen, als ik door was blijven trainen en voller was had ik t wel.

squat
3x5x60

bench
1x70
1x80
1x90 PR
12x60

chins
5xBW+15kg
3xBW+20kg
1xBW+25kg easy kon wel doorgaan met singles alleen vinger wou niet.
 
Je wilt die squats echt niet opgeven hé :D
Goed dat je nog eens kon knallen bro, sterke chins.
 
Echt iets voor jou om singles te doen na 1,5 week rust ;) , die 170 pak je vast volgende week.
Gratz met je PR op de BP bro.
 
Je wilt die squats echt niet opgeven hé :D
Goed dat je nog eens kon knallen bro, sterke chins.

Haha nee man, niks kan squat vervangen! Ga gewoon wat zoeken over flexibility oefeningen misschien dat ik dan wat meer kilo's kan pakken. Bij leg press blijf ik voorlopig wel uit de buurt hehe

Echt iets voor jou om singles te doen na 1,5 week rust ;) , die 170 pak je vast volgende week.
Gratz met je PR op de BP bro.

Is dat nou een compliment of? :roflol:

Thanks man was er ook best verrast van.
 
Das een compliment brah, ik ben te schijterig om singles te doen :p
 
Hey ik vroeg mij af hoeveel je nu weegt. En wat zijn je stats voor bench, military, squat, deadlift? Dan heb ik een beetje een idee wat ik kan verwachten als ik net zo hard train als jij.
 
UB1

Bench
8x70
7x70
12x64

PLR
3x5x65

Na eerste set immense verkramping door hele lichaam, wel lekker doorgegaan maar intensiteit wat verminderd. Niet goed opgewarmd denk ik.

OHP
3x12x40

DB row
3x12x30

Seated side raises (back support)
12x8
2x12x10

DB curl
15x10+3x3

Rope pushdown
12x15+3x3

Korte training, was wel naice. Hoger in reps bij bench vindt ik wel lekker, hoop dat volume voldoende is om te groeien. Denk dat ik af en toe wat triples ingooi, wat meer strength focus.

Hey ik vroeg mij af hoeveel je nu weegt. En wat zijn je stats voor bench, military, squat, deadlift? Dan heb ik een beetje een idee wat ik kan verwachten als ik net zo hard train als jij.

Ik weeg 75-77kg bij 175cm ongeveer. Mijn stats zijn niet bijzonder, maar 1x90 bench, 1x170 dl, 5x5x50 mp en ooit 8x110 squat oid (net niet par) toen ik geen blessures had. Daarna kelderde alles, blessure na blessure. Mijn dl pr zit ik weer dicht bij anderhalve maand geleden 5x165. Als je stronglifts/rippetie doet en goed en voldoende bij eet, maak je betere gains in korte tijd!
 
UB1

bench
3x80
8x72
6x70
12x66

chins
4xBW+20kg
5xBW+15kg
8xBW+10kg

overhead press
12x42
10x42
12x40

Ik heb steeds bij de laatste rep (max effort) dat ik mijn onderrug ga breken, herkenbaar iemand?

db row
12x30
12x34
12x30

seated side raises (back support)
2x12x10

db curl
12x12+3x3

rope pushdown
12x20+3x3
 
Je OHP op volume mag er ook wezen, misschien dat je rug te hol trekt tijdens de oefening en bij max effort er dan te veel druk op je onderrug komt te staan.
 
Even een korte update, sinds donderdag ben ik ziek. Eerste 2 dagen koorts en nu alleen nog keelpijn. Afgelopen 3 dagen enkel aan de soep, vrij frusterend gezien ik wel trek heb maar niks binnen krijg. Als ik beter ben wil ik 5x5 gaan doen met back off sets zodat ik ook wat volume maak. Dit tot eind mei/juni leanbulk, even cutten en dan op vakantie. Hier heb ik vertrouwen in, lekker progressief blijven trainen. Ik heb laatste 2-3 weken het gevoel dat ik niet weet waar ik mee bezig ben (vooral doordat ik door studie onregelmatig train).

nette training! sterke chins!

Thx!

Je OHP op volume mag er ook wezen, misschien dat je rug te hol trekt tijdens de oefening en bij max effort er dan te veel druk op je onderrug komt te staan.

Ik denk het ook, gewoon lekker doorpressen dus. Thanks!

Begin juni kardes

Ok, log en ik volg.
 
Goed bezig bradalina
 
Beterschap!
 
Net nog eens je stukje over Protein Sparing Modified Fast gelezen ter inspiratie en dergelijke.
Ik vond van mezelf dat ik nu vrij laag zit op m'n kcals per dag, maar nu weet ik dat ik geen zorgen of wat dan ook moet maken aangezien dat bij jou ook het geval was en dat werkte juist prima. :cool:
 
Net nog eens je stukje over Protein Sparing Modified Fast gelezen ter inspiratie en dergelijke.
Ik vond van mezelf dat ik nu vrij laag zit op m'n kcals per dag, maar nu weet ik dat ik geen zorgen of wat dan ook moet maken aangezien dat bij jou ook het geval was en dat werkte juist prima. :cool:

Fijn dat je er wat aan hebt! Ik heb het ook zo uitgebreid mogelijk proberen te loggen, aangezien er weinig PSMF logs hier zijn/waren.

Nee, je hoeft je geen zorgen te maken. Jij eet zelfs ook wat vetten, vergeleken toen met mij, dan zal je libido niet zo snel kelderen.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven