- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training! Met wat voor hoek voer jij de flyes uit? En met de hoek, bedoel ik dus de hoek bovenarm/onderarm.

Lekkahhhh
Shoulders press met db's is mijn n1. machine press is ook fijn erna. alle andere compounds gaan k*t ghegheghe
Die borst gaat hard btwZelf ook een pr gemaakt met incl. db press

Shoulder press voor mp, en ipv mp keer pp doen. Dan side raises + facepull. Workout is compleet
Oke bedankt Dennis! Push press is voor mij nieuw, zal er eens naar kijken.
Maar voor de duidelijkheid shoulder press voor mp betekent dus niet in plaats van? Dus dubbele belasting voor front deltoid?
.Toch wel een pittige workout na je tandartstraining.

Lekkere squats man, die 110 ga ik ook proberen morgen. Ik ben benieuwt. Epic is dat he als je een tijd niet bij de tandarts bent geweest. Ik zelf was ook al bijna 2 jaar niet meer geweest, poets maar 1x per dag mijn tanden gebruik geen tandenstoker of andere poets pats en heb nog nooit een gaatje of wat dan ook gehad. Toen moest ik ook ineens peutere met een tandenstoker, flosdraad, poetsles en andere ongein.
Thx Jaap, gaat je zeker lukken man, succes!
Haha inderdaad, moest gisteren 2x heen, omdat ze eerst vooronderzoek deden wat foto's van me gebit maken omdat ik nu nieuw ben bij deze praktijk toen werd gezegd dat me verstandskiezen waarschijnlijk uit kunnen.
Later dus die 'grondige' schoonmaakbeurt, waarbij ik met spiegel mocht meekijken damnit hele bek zat vol met bloed heb daarna ook niet echt fijn gegeten![]()
Hebben ze jou ook al een elektrische tandenborstel aangeraden? XD
. En elektrische borstel rade ze mij ook aan maar die had ik al. Altijd leuk een bezoekje bij de tandarts.Hah inderdaad. Bij mij smeerde ze eerst 1 of andere vloeistof over mijn tanden heen. Daarna moest ik spoelen en dan bleven de slecht gepoetste plekken rood. Bij mij was bijna alles rood (had ook niet kunnen poetsen voordat ik ging). En elektrische borstel rade ze mij ook aan maar die had ik al. Altijd leuk een bezoekje bij de tandarts.
vandaar ook tandenstoker les, damn wat bloedde het toen.