Fitness Seller

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat weer lekker, mooie db press na bench!

Lekkere training! Met wat voor hoek voer jij de flyes uit? En met de hoek, bedoel ik dus de hoek bovenarm/onderarm.

Ff incline PRretje na een benchPR, nice ouwe.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat weer lekker, mooie db press na bench!

Thanks Bart!

Lekkere training! Met wat voor hoek voer jij de flyes uit? En met de hoek, bedoel ik dus de hoek bovenarm/onderarm.

Thx Ice. Ik voer de oefening exact zo uit:

http://www.youtube.com/watch?v=eozdVDA78K0

Mijn armen zijn niet helemaal recht, maar zit een lichte knik in.
Wel ga ik diep. (laatste set is wel wat lastiger om vorm te behouden)

Ff incline PRretje na een benchPR, nice ouwe.

Bedankt tarzan :D

Nice training, sterke incline db press!

Benen, Kuiten en Schouders

Back Squat
12x60 (wu)
12x80
8x100
4x110 PR

Front squat
12x40
10x50
3x60 - bij het swingen glijdt die steeds af had minimaal nog 3 herhalingen kunnen doen..

Leg press (wide stand, nadruk op hams)
12x160
12x180
12x200 PR (full stack), ga nu maar eens plate loaded doen.

Leg curl

12x40
12x45
6x50

Standing calf raise
12x80
12x85
12x90

MP
12x40
5x50
4x50

DB side raise

12x12
12x14
10x16 - licht cheaten laatste 2/3 reps.

Bent over lateral raise

12x10
12x12
12x12

Opmerkingen
Geen zin in training gehad vandaag, helemaal geen fut. 20kg schijven voelden loodzwaar aan.
Gisteravond kreeg opeens een energiedip werd erg vermoeid ook slecht gegeten.
In de nacht opgestaan met immense hoofdpijn, had toen paracetamol genomen toen werd iets lichter daarna weer doorgeslapen.
Misschien kwam het door de tandarts kwam, was anderhalfjaar niet geweest.
Kreeg o.a. poetsles en hoe ik een tandenstoker moest gebruiken, jezus mijn hele gebit zat onder het bloed. :roflol:

In ieder geval schoudertraining was ook niet al te best, vooral MP.
Heeft iemand tips om dat te kunnen verhogen? Of zal ik over schakelen naar shoulder dumbbell press?

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 14:46 ----------

Nice training, sterke incline db press!

Bedankt SkyBlazer

Shoulder press siwieso +++

Lekkahhhh

Shoulders press met db's is mijn n1. machine press is ook fijn erna. alle andere compounds gaan k*t ghegheghe

Die borst gaat hard btw :) Zelf ook een pr gemaakt met incl. db press

Dus in plaats van mp maar shoulder press doen? Voor de side deltoid zijn side raises dan voldoende? Want bij military press wordt tevens side deltoid geprikkeld.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 15:01 ----------

Lekkahhhh

Shoulders press met db's is mijn n1. machine press is ook fijn erna. alle andere compounds gaan k*t ghegheghe

Die borst gaat hard btw :) Zelf ook een pr gemaakt met incl. db press

Ja, ik word nooit echt sterker met MP helaas. Tenzij mijn shoulder dumbbell press toeneemt en BW.

Thanx, moet echt meer dikte op vooral onderkant maar dat kan ook liggen dat mijn vp toeneemt en ik last heb van puffy nipples.

Lekker man! Ga keer eens je log hervatten :D

Shoulder press voor mp, en ipv mp keer pp doen. Dan side raises + facepull. Workout is compleet

Shoulder press voor mp, en ipv mp keer pp doen. Dan side raises + facepull. Workout is compleet

Oke bedankt Dennis! Push press is voor mij nieuw, zal er eens naar kijken.
Maar voor de duidelijkheid shoulder press voor mp betekent dus niet in plaats van? Dus dubbele belasting voor front deltoid?

geen zin maar wel een dikke training kerel!

Toch wel een pittige workout na je tandartstraining;).

Lekkere squats man, die 110 ga ik ook proberen morgen. Ik ben benieuwt. Epic is dat he als je een tijd niet bij de tandarts bent geweest. Ik zelf was ook al bijna 2 jaar niet meer geweest, poets maar 1x per dag mijn tanden gebruik geen tandenstoker of andere poets pats en heb nog nooit een gaatje of wat dan ook gehad. Toen moest ik ook ineens peutere met een tandenstoker, flosdraad, poetsles en andere ongein:p.

nice squat! ook sterke side raises

Toch wel een pittige workout na je tandartstraining;).

Thx! Ik denk dat ik volgende week het volume van squats ga verhogen, want ik voel niet de pomp in me benen wat ik met leg extensions bijv. wel had. Ook omdat ik nu wat minder oefeningen doe, ga ik volume van enkele oefeningen verhogen om quads toch maximaal aan te spreken.

geen zin maar wel een dikke training kerel!

Thx Bart. Ach ja benentraining, je wordt al moe van het idee dat je moet trainen :roflol:

Lekkere squats man, die 110 ga ik ook proberen morgen. Ik ben benieuwt. Epic is dat he als je een tijd niet bij de tandarts bent geweest. Ik zelf was ook al bijna 2 jaar niet meer geweest, poets maar 1x per dag mijn tanden gebruik geen tandenstoker of andere poets pats en heb nog nooit een gaatje of wat dan ook gehad. Toen moest ik ook ineens peutere met een tandenstoker, flosdraad, poetsles en andere ongein:p.

Thx Jaap, gaat je zeker lukken man, succes!
Haha inderdaad, moest gisteren 2x heen, omdat ze eerst vooronderzoek deden wat foto's van me gebit maken omdat ik nu nieuw ben bij deze praktijk toen werd gezegd dat me verstandskiezen waarschijnlijk uit kunnen.
Later dus die 'grondige' schoonmaakbeurt, waarbij ik met spiegel mocht meekijken damnit hele bek zat vol met bloed heb daarna ook niet echt fijn gegeten :roflol:
Hebben ze jou ook al een elektrische tandenborstel aangeraden? XD

nice squat! ook sterke side raises

Thx bra! Benen ging ok. Schoudertraining niet, was echt afranselen en slechte mind muscle connection. Ook te laag in reps, waar ik niet zo van houd bij schouders. Had niet veel energie meer.

Laatst bewerkt:
Thx Jaap, gaat je zeker lukken man, succes!
Haha inderdaad, moest gisteren 2x heen, omdat ze eerst vooronderzoek deden wat foto's van me gebit maken omdat ik nu nieuw ben bij deze praktijk toen werd gezegd dat me verstandskiezen waarschijnlijk uit kunnen.
Later dus die 'grondige' schoonmaakbeurt, waarbij ik met spiegel mocht meekijken damnit hele bek zat vol met bloed heb daarna ook niet echt fijn gegeten :roflol:
Hebben ze jou ook al een elektrische tandenborstel aangeraden? XD

Hah inderdaad. Bij mij smeerde ze eerst 1 of andere vloeistof over mijn tanden heen. Daarna moest ik spoelen en dan bleven de slecht gepoetste plekken rood. Bij mij was bijna alles rood (had ook niet kunnen poetsen voordat ik ging):p. En elektrische borstel rade ze mij ook aan maar die had ik al. Altijd leuk een bezoekje bij de tandarts.

Hah inderdaad. Bij mij smeerde ze eerst 1 of andere vloeistof over mijn tanden heen. Daarna moest ik spoelen en dan bleven de slecht gepoetste plekken rood. Bij mij was bijna alles rood (had ook niet kunnen poetsen voordat ik ging):p. En elektrische borstel rade ze mij ook aan maar die had ik al. Altijd leuk een bezoekje bij de tandarts.

lol bij mij ook inderdaad. Ik had van tevoren gepoetst, maar tandvlees was diep paars :o vandaar ook tandenstoker les, damn wat bloedde het toen.

Rug en Triceps

Deadlift
12x60 (wu)
8x80 (wu)

6x120
3x130
8x140 (met straps) VPR

Pull ups (wijde grip, pronated)
3x5xBW

Heavy :sad:

DB row
12x28
12x30
12x34

Lying T-bar row (ex. barbell)
12x30
12x40
10x45

DB Shrugs
12x28
12x30
12x30

Dips
12xBW
10xBW+18
8xBW+20
7xBW+22 PR
Meteen erachteraan, zonder rust:
5xBW

Superzwaar die laatste, voelde net alsof ik 30kg tussen me benen had. :roflol:

Lying dumbbell extension
3x12x12

Opmerkingen
Dont's voor mij:
1) Niet zoveel Agmatine capsules voor de training nemen, had een immense pomp in me onderrug moest letterlijk een kwartier wachten totdat het minder werd.
Vooral de combinatie Agmatine i.c.m. Citrulline Malaat in EAS is dodelijk.
2) Niet meer op blote voeten deadliften, niet fijn.
3) Geen sweatpants, niet lekker bij deadliften gewoon weer in mijn voetbal shorts.

Heb nieuwe schoenen nodig, woensdag ging zool kapot van een superfijne schoen én nu vandaag van een andere weliswaar oude schoen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven