Fitness Seller

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
nee man, dit!



Inb4 shitstorm discussie die nergens toe leidt/t/d. Lets agree to disagree :d

wat loopt iedereen grof hard te curlen de laatste tijd, voel me slappp!

+2
 
Chin ups is palmen naar je toe. Deadlift een van de beste biceps bouwers? Not sure if srs..
 
Chin ups is palmen naar je toe. Deadlift een van de beste biceps bouwers? Not sure if srs..

:roflol: toen ik zwaarder ging deadliften en dippen groeiden mijn armen als kool. Je moet het ook niet zien als een oefening puur gericht op biceps.
 
:roflol: toen ik zwaarder ging deadliften en dippen groeiden mijn armen als kool. Je moet het ook niet zien als een oefening puur gericht op biceps.

haha oke, dan komt het door het dippen.
 
haha oke, dan komt het door het dippen.

Je bouwt overall strength met deadlift, waarbij je je biceps isometrisch belast toch? Triceps zijn wel hard gegroeid met dippen, kan ook wel gezichtsbedrog zijn hierdoor.
 
Je bouwt overall strength met deadlift, waarbij je je biceps isometrisch belast toch? .

Daarom scheuren al die lui hun biceps tijdens zware deads toch :D

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 11:13 ----------

Martin zegt ook dat deads en close gripped chins zijn armen het grootst hebben gemaakt, maargoed martins armen zijn nou niet heel groot, vooral droog ;)
 
Haha true.

Rug, Triceps

deadlift
3x5x124

BOR
12x60
--straps--
10x80
5x100

pull ups (pronated grip)
8xBW+5kg
4xBW+10kg
2xBW+15kg PR

shrugs
3x12x30

dips
8xBW+15kg
8xBW+25kg
2xBW+40kg PR

- db lying extension

Note:
Lats zaten goed vol na bor en pull ups. T-bar row gelaten voor wat het is. Deadlift was 2e set zwaarder als 3e set, voornamelijk grip was lastig bij 2e set. Bij pull ups, 5xBW+7kg was beste set vorige week dus wel netjes. Dips was ik wat overmoedig, toch nog 2 reps gehaald. Volgende week deadlift proberen te verhogen en wat meer reppen op pull ups en dips.

Heb waarschijnlijk spaakbeen ofzo geblesseerd met dips, hoop niet dat het ernstig is. Voel het tijdens rotaties etc
 
Laatst bewerkt:
Goede training brah! lekker die dips. Waarschijnlijk is het alleen wat overblast door die extra 40kg. Toen ik net begon met weighted dips had ik er ook last van, nu niet meer
 
nice train dude! BOR bij 80 al straps ja... Dat kun jij ook zonder wel:)
 
dips zijn massa builders jongen fuark

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 15:19 ----------

Heb je ismail yk btw op je ava




:roflol:
 
dips zijn massa builders jongen fuark

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 15:19 ----------

Heb je ismail yk btw op je ava




:roflol:

Lijkt totaal niet op ismail yk
 
Goede training brah! lekker die dips. Waarschijnlijk is het alleen wat overblast door die extra 40kg. Toen ik net begon met weighted dips had ik er ook last van, nu niet meer

Denk het ook. Thx bra!

nice train dude! BOR bij 80 al straps ja... Dat kun jij ook zonder wel:)

Op zich wel, maar kan niet meer reppen door grip hehe. Thx!

dips zijn massa builders jongen fuark

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 15:19 ----------

Heb je ismail yk btw op je ava




:roflol:

Lijkt totaal niet op ismail yk

ben geen hOm0 :roflol:

a. kaya
 
Je bouwt overall strength met deadlift, waarbij je je biceps isometrisch belast toch? Triceps zijn wel hard gegroeid met dippen, kan ook wel gezichtsbedrog zijn hierdoor.

Kan het me niet voorstellen maar goed.
 
Dikke training man, zit je weer in de bulk ofzo? pr na pr.
 
Die dips zijn netjes abii!!
 
Nette dips mang, anders laat je je belt volgende keer liggen voor mij :D haha nee nette wo
 
Flinke dips/pull-ups/bors.:)


Die dips zijn netjes abii!!

Thx mensen!

Dikke training man, zit je weer in de bulk ofzo? pr na pr.

Haha thx, komt door die low reps dan schiet gewicht ook omhoog natuurlijk. Volgende week wil ik wat meer reppen. Alleen de laatste tijd train ik echt met weinig oefeningen, maar wel efficiënt. Ben benieuwd hoe ik hierop ga tijdens bulk. Aangezien rug en benen wel meer oefeningen kunnen gebruiken (op volume) hmm

Nette dips mang, anders laat je je belt volgende keer liggen voor mij :D haha nee nette wo

Thx man! haha ging vandaag met sjon (weet niet hoe je schrijft) van de bar samen trainen, dan ga je onbewust ook wel dieper.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven