Rug, Triceps
deadlift
2x5x130
1x5x130 (met straps)
barbell row
12x60
12x70
12x80
pull ups (palmen van je af)
8xBW+10
8xBW+5 (-1 spotted)
8xBW+5 (-1 spotted)
shrugs
12x3x30
dips
10xBW+15
10xBW+25
8xBW+30
Note:
Deadlift grip was een hell, heb laatste set voor de zekerheid met straps gedaan, easy. Laatste 2 sets van dips tot failure.
Water drinken helpt ook tegen de honger bro. Misschien wat meer vullende shizzle eten? Denk ook om je vitamines, micronutrienten etcetera, zeker als je je wat zwakker voelt worden. Nachtrust is ook belangrijk. Strong pullups. Sterkte broski!
Dank bro! Water drink ik voldoende. Vitamines krijg ik ook binnen, eet voldoende groente en vul ook aan met 2 tabs Opti-Men. Ik denk dat zoals Little Daddy zegt, opeens zakken weer in cals je lichaam bioritme aantast. De noten die ik at, geven een erg verzadigend effect vandaar ook. Griep vecht ik tegen ene dag zit het mee andere tegen, als het maar niet net voor me tentamen gebeurd (binnen 2 weken).
zat hij niet heel laag met cals? mis daarom
+1
Hoeveel eitjes eet je met rust, merk altijd dat ik daar wel van op knap, en als ik niet train en relatief hoog in vetten moet gooi ik zo een half dozijn in de pan met wat bacon en sla, vult ook als de tering
Ik eet op rustdag altijd 4 eieren nom nom
Verdomme wat ben jij goed bezig! Ik ben maar weinig op dbb geweest maar zal binnenkort je log is goed doorlezen. Respect
Thx bro, doet me goed om te horen. Heel weinig idd, wordt weer eens tijd dat je gaat loggen!!
Kort maar krachtig met lekker Chins!
Hoe bevalt het IF verhaal je? En hoe staat het met de cut in zijn algemeen?
IF is echt super relaxed! Refeed dagen zijn mentaal zwaar ben geen veel eter, maar ben van plan om de bulk variant van LG te doen. Kijken hoe dat bevalt. Cutprogressie in 1 woord --> langzaam. Het kan veel sneller, over 2-3 weken heb ik 3 maanden gecut. Van 16/15% naar 12,7% (?) kan binnen een maand als je het goed doet. Maar ik zat te hoog in kcal vandaar, wel veel geleerd van cutten. Volgende cut zal sowieso veel makkelijker en sneller gaan daar ben ik van overtuigd.