AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekkere methode lijkt me dat. Wel vrij zwaar, dus dat doe je dan zeker met lage volume.
Raw of niet maakt niet veel uit vind ik. Grip kan altijd nog bijtrekken.

Idd. Schema is meer op krachtgericht, maar ja tezamen met kracht komt ook vaak massa.

Hey Machete,

Spring maar achterop bij mij, achter op me fiets ! :D

Lang geleden dat ik hier iets gepost&gevolgd heb, maar aan die foto's te zien begin je een buffe man te worden !!!

Keep it up brah !

:roflol:

Thanks bro! Open je nog een log, het is alweer bijna juni!

Nice DL
Ik ga deze week ook eens over de 150 heen hopelijk :D

Thanks, nice succes!
 
Dat is waar. In principe lijkt dit aardig op een push/pull schema. Ik heb hiervoor altijd met een split getraind, waarvan vaak tot failure. Nu is volume iets lager maar intensiteit is wel hoger. Belangrijk is gewoon dat ik progressie toon op de compounds dan komt massa ook wel.

Ach ja het is nu ook even niet anders, misschien na de vakantie weer bulking routine van Lyle gebruiken.

Voeding van vandaag:
- 100gr havermout, 30gr whey, banaan
---trainen---
- 50gr havermout, 30gr dextrose, 30gr whey
- 130gr bulgur, blik tonijn, lading ketchup, banaan
- 5 volkoren broodjes (20gr carbs p/stuk), kalkoenfilet
- 130gr bulgur, 300gr kipfilet, 200gr appelmoes, 30gr casseine


hvl kcal is dit? lijkt weinig.. of ik zit over de 2500 kcal :fuu:
 
Ik doe ook nog olijfolie bij kip zal wel rond 3300kcal zitten inderdaad.
 
Ik doe ook nog olijfolie bij kip zal wel rond 3300kcal zitten inderdaad.

ik eet iets minder en zit op 3100Kcal idd,

wat is jou E/K/V verhouding in dit schema?
 
:roflol:

Thanks bro! Open je nog een log, het is alweer bijna juni!

Normaal begin juni, ben nu sinds 2 weken terug beginnen trainen en ga begin juni naar de gym gaan dus dan zal er ook wel een logje komen.

I'll keep you posted !
 
ik eet iets minder en zit op 3100Kcal idd,

wat is jou E/K/V verhouding in dit schema?

Weinig kcal voor jou? Ben je cutten?

Ik let niet echt op ekv, maar ik zorg dat ik rond de 230gr eiwitten binnenkrijg (2,5-3gr p/kg), 40-50gr vetten en de rest aan carbs (500gr +/-).

Normaal begin juni, ben nu sinds 2 weken terug beginnen trainen en ga begin juni naar de gym gaan dus dan zal er ook wel een logje komen.

I'll keep you posted !

Ait, keep me posted!
 
Dat is de grootste generaliserende bullcrap die ik in een tijdje ben tegengekomen IMO. Alle naturals moeten maar al hun spieren twee keer per week trainen "omdat ze natural zijn". Heb je wel naar zn workout gekeken? Er zijn er weinig die goed gaan op 2x per week zwaar deadliften. Lijkt me overduidelijk dat een juicer hier makkelijker van hersteld dan een natural.

@Machete: Heb je een bepaalde reden om niet push/pull/benen te doen? Ff schuiven met je curls en extensions en je komt een heel end. Kuiten 2x is dan nog wel prima. En als je t erbij kan doen zou ik DB Rows toevoegen, compounds doen groeien. Die pendlay gaat wss wel wennen trouwens, had ik ook ff tijd voor nodig. Volgende keer ff op knallen trouwens, beetje lopen slacken...

Oke. Dat het voor alle naturel atleten het beste is om een spiergroep 2x per week aan te pakken is een beetje kort door de bocht, maar ik ben wel van mening dat het voor Machete nu wel het beste is(gezien zijn niveau en aantal trainingsjaren).

Verder pakte hij eerst ook alles 2x aan, dus waarom zou het nu ineens niet meer kunnen? Deadliften hoeft niet 2x per week zwaar.

Betreft je schema Machete, vind het wel aardig, alleen snap ik het niet helemaal. Is het nou een split of fullbody? Aangezien je 2x rug en 2x benen pakt, maar de rest 1x. Beetje een rare indeling, maar dat hoeft niet slecht te zijn. Denk niet dat de (extra) leg extensions zoveel toevoegen.
 
Twee keer in de week is beter uiteraard, maar heb nu even geen zin en tijd ervoor. Schema begon na 6 weken ook wat te vervelen, omdat ik niet zwaar kon dippen en chinnen wat ik leuk vind en bij dit schema wel kan.

Ik ben er eerlijk gezegd ook niet helemaal uit, heb veel research gedaan maar er zijn weinig RPT outlines te vinden met goede accessory oefeningen en juiste sets/repranges. Zelf wat in mekaar puzzelen is lastig gezien je herstel etc. Indeling is best raar, moet ik je gelijk ingeven.

Waarom zouden de leg extenions niet wat toevoegen? Vanwege volume? Gedachte was dat ik al deadlift doe, 3 sets LE en dan lijkt het of als ware 2x benen hit in de week.

9 mei 2012 bench day

bench press
6x80
5x78
6x74

dips
6xBW+20kg
7xBW+15kg
8xBW+10kg

incline db press
10x28
10x24

db side raises
12x12
12x14
8x16

db hammercurl
12x16
12x18

Comment
BP was k*t, vroeg ik keer om een spotter werd ik bijna elke rep geholpen, volgens hem niet, yeah right. De 2e set leek het net of ik rechterkant vergeten had gewicht af te halen, dus ben bij 5 gestopt omdat ik achterdochtig werd.

Lastig om met RPT de juiste reprange te vinden, dips eerste set had wel wat meer gekund.

DB row niet gedaan, mijn lats en onderrug zijn nog steeds sore.
 
Weinig kcal voor jou? Ben je cutten?

Ik let niet echt op ekv, maar ik zorg dat ik rond de 230gr eiwitten binnenkrijg (2,5-3gr p/kg), 40-50gr vetten en de rest aan carbs (500gr +/-).



Ait, keep me posted!

Jazeker, ben al 20 kg kwijt en 18% bf kwijt
 
Bench valt wat tegen idd maar dat dippen er na ziet er toch weer bazig uit. Biceps/onderarmen ook sterk werk.

Legextensions voegen altijd wat toe, gewoon doen!
 
Jazeker, ben al 20 kg kwijt en 18% bf kwijt

Very nice, je logt niet meer?

Ik heb trouwens even wat in een voedingstabelletje gepleurd en ik eet rond de 3800-3900kcal op trainingsdag, indien de voedingswaarden kloppen.

Waarvan 600gr carbs, 260gr eiwitten, 50gr vetten (afgerond naar boven)

Bench valt wat tegen idd maar dat dippen er na ziet er toch weer bazig uit. Biceps/onderarmen ook sterk werk.

Legextensions voegen altijd wat toe, gewoon doen!

Dippen is heerlijk, beetje voorvermoeid door BP maar heb incline press daarna gedaan wil wel lekker zwaar dippen.
 
11-06-12 squat day

back squat
8x70
8x64
10x60

military press
6x50
2x8x40

RDL
8x90
2x8x80

leg press
10x280
2x12x240

lying leg curl
2x12x50
12x45

standing calf press
5x5x110

seated calf press
3x10x240

Comment
Raar om na squat, military press te doen, maar zo werd in veel RPT routines aangeraden.
Ik had wel dat ik niet hersteld was, spierpijn voelde ik in warming up en daarna verminderde het.

Weinig kracht bij RDL en leg press.

Geen pijntjes met squat, dat was fijn. Alleen gewicht is te laag, zwaarder kan ik wel alleen bezwijkt techniek. Was wel allemaal netjes op/onder parallel.

Aandachtspunten voor volgende week:
- RPT niet te snel zakken bij squat en military press.
- Leg press eerste set iets minder pakken, full rom > more weights.
 
Kijk met die comments er ook bij, een man met een plan:)
 
Kijk met die comments er ook bij, een man met een plan:)

Zo hoort het! Ik vind het wel belachelijk slecht dat ik van een squat 8x110, nu met moeite 80kg pak. Heb ook wat massa verloren bij benen, oude broeken passen me weer :roflol: K*t blessures.
 
Zo hoort het! Ik vind het wel belachelijk slecht dat ik van een squat 8x110, nu met moeite 80kg pak. Heb ook wat massa verloren bij benen, oude broeken passen me weer :roflol: K*t blessures.

Ik zou vrolijk worden als ik mijn broeken weer aan kon, srs....
 
Ik zou vrolijk worden als ik mijn broeken weer aan kon, srs....

Nee joh, ik vind buffe benen echt nice. Mijn UB groeit door, alleen LB is gestagneerd door blessures. Maar goed ik heb ook geen monsterlegs zoals jij, begrijpbaar :roflol:
 
Bij stronglift deed ik ook SQ/OP/DL in die volgorde, waarschijnlijk ter afwisseling LB/UB om je benen te laten bijkomen.
Nice weights on the RDL, die durf ik niet te doen i.v.m. m'n rug dus mirrin you bro :cool:
 
Kerel, hoe vaak ik moet horen woooowwwww jou benen.... en volgens mij weet niemand hoeveel ellende die benen opleveren in het dagelijkse leven:roflol:
 
Bij stronglift deed ik ook SQ/OP/DL in die volgorde, waarschijnlijk ter afwisseling LB/UB om je benen te laten bijkomen.
Nice weights on the RDL, die durf ik niet te doen i.v.m. m'n rug dus mirrin you bro :cool:

Bij laten komen van het squatten? Hmm. Hehe thanks bro. Ik heb bij rdl ook beetje last van rug, jij deadlift toch ook gewoon?

Kerel, hoe vaak ik moet horen woooowwwww jou benen.... en volgens mij weet niemand hoeveel ellende die benen opleveren in het dagelijkse leven:roflol:

That are the facts bro. Shredded legs, hnngggg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven