XXL Nutrition

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Definitie op je wheels is echt 10x zo geil als een sixpack. En dat broekenverhaal ken ik; Eind januari kon ik niet meer normaal in een spijkerbroek fietsen en nu hangt t om mn taille met een dikke V-bult bij mn kruis omdat de breedte te groot is :p Al uit een broek of 5 gescheurd ook. Bulk/cut cycles zijn een bitch. Na mn cut mooi lean gainen.
 
Wel de standaard DL, maar niet de RDL
Misschien dat ik genoeg zou archen dat ik met licht gewicht het wel zou aandurven, maar dat risico neem ik op dit moment liever niet.
Zo weet ik wel 100% zeker dat ik geen hyper extensions kan doen zonder dat ik m'n rug ver*euk (2x geprobeerd 2x fail)
 
Goed bezig brah
 
Definitie op je wheels is echt 10x zo geil als een sixpack. En dat broekenverhaal ken ik; Eind januari kon ik niet meer normaal in een spijkerbroek fietsen en nu hangt t om mn taille met een dikke V-bult bij mn kruis omdat de breedte te groot is :p Al uit een broek of 5 gescheurd ook. Bulk/cut cycles zijn een bitch. Na mn cut mooi lean gainen.

:roflol:

Wheels, back, onderarmen is bruut om te zien.
Slow, but steady gainen is veel fijner ervaar ik. Op weegschaal nog steeds 77kg, maar na mijn gevoel zie ik er wel gespierder uit.
Over een maandje begin ik cut, dan zal ik wel paar foto's nemen ter vergelijking.

Wel de standaard DL, maar niet de RDL
Misschien dat ik genoeg zou archen dat ik met licht gewicht het wel zou aandurven, maar dat risico neem ik op dit moment liever niet.
Zo weet ik wel 100% zeker dat ik geen hyper extensions kan doen zonder dat ik m'n rug ver*euk (2x geprobeerd 2x fail)

Vervelend is that, feelya. Heb je goodmornings ooit geprobeerd?

Goed bezig brah

oh hi
 
14-05-12 deadlift day

deadlift (straps)
3x158
7x144
7x134

weighted chin ups
3xBW+20
6xBW+12
8xBW

pendlay row
3x5x60

standing calf raises
3x5x115 PR
2x5x110

seated calf press
12x140
2x12x160 PR

Comment

- deadlift was ok, volgende week met 154kg beginnen.
- chins begingewicht te hoog, dacht dat ik vorige week 20kg deed. Teveel tot failure, dus derde set minder.
- pendlay row techniek beter, laatste 2 sets en 2 reps beetje cheat en niet full rom.
- was wat misselijk na het deadliften, komt denk ik door de pre-w sample van trecnutrition die ik op fibo kreeg.
 
Nice training man!
 
Daar mag je zeker tevreden mee zijn kerel, mooie gewichten verplaatst!
 
Lekkere deadlifts weer brah! grtz met je prs :kiss:
 
Ziet er interessant uit die RPT routine, snap nu ook waarom je zo reageerde op mijn suggestie van de combi SQ/MP want wat ik zei is helemaal niet van toepassing in dit schema :o

Heavy DL met deze gewichten :cool:, zal wel veel energie trekken incl. warming-up.
Gratz met je PR's :)
 
Ziet er interessant uit die RPT routine, snap nu ook waarom je zo reageerde op mijn suggestie van de combi SQ/MP want wat ik zei is helemaal niet van toepassing in dit schema :o

Heavy DL met deze gewichten :cool:, zal wel veel energie trekken incl. warming-up.
Gratz met je PR's :)

Haha, was toch geen suggestie? Was eerder een bevestiging, want ik had even vergeten dat het bij SS zo ging. Thanks for that.

Inderdaad, vooral de eerste set. Ik begin trouwens te twijfelen aan mijn techniek. Mijn rechterhamstring had nog (spier)pijn, dus leek net of ik niet diep genoeg ging. Heb het gevoel dat me onderrug bol was en de oefening meer stiffed legged leek. Heb ook een abnormale pijn nu in onderrug, voel aan de rechterkant van mijn (onder)rug een vage pijn. Ik hoop dat het meer ligt aan schema. Max effort, high intensy hmm..volgende keer misschien maar laten checken door iemand. Heb eigenlijk nooit kritiek gehad op vorm.
 
Mmmmmm, ook maar eens pulluppies doen zo :)
 
16-05-12 bench day

benchpress
5x84 (-2 spotted)
8x74
12x64

weighted dips
6xBW+25
8xBW+15
10xBW+10

incline db press
6x28
10x22

db side raises
12x12
12x14
8x16

db hammer curl
2x12x18

Comment
Prima. Triceps flink vermoeid merkte ik wel bij ICDBP. Kre-alkalyn is op weet niet of ik mono ga aanschaffen, aangezien ik nog ongeveer 1 week recomp bulk doe en daarna wil cutten, maar misschien ga ik nog een maandje door bevalt me tot nu toe wel RPT (desondanks ik pas een weekje volg), ligt beetje aan tentamens. Tijdens cut gebruik ik geen creatine.
 
ik blijf die dips echt bazig vinden kerel!
 
ik blijf die dips echt bazig vinden kerel!

Thanks Bart! Het is weer 5kg meer als vorige week. Ben ook weer (neuraal) aangepast aan de oefening. Het lijkt of PR's uitblijven, maar ik heb in de cut keer getopt met 2x40kg vandaar. Ook in de cut keer deadlift 1x170kg neergezet. Zal vast wel wat meer kunnen nu.
 
goed bezig man!

bij ons is de gym dicht morgen, bij jou ook?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven