LuchtBlaser
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een beetje verdwaald schema, any comments?Maandag
- deadlift RPT 3x4-6
- chins RPT 3x6-8
- leg extension 3x10-12
- pendlay rows 3x5
- straight leg calf raise: 5x5
- bent knee calf raise: 3-4x8-10
Woensdag
- benchpress RPT 3x6-8
- dips RPT 3x6-8
- incline db press 2x10-12
- db side raises 3x10-12
- db hammer curls 2x12-15
Vrijdag
- front squat RPT 3x4-6
- military press RPT 3x6-8
- leg press 3x10-12
- lying leg curls 3x10-12
- straight leg calf raise: 5x5
- bent knee calf raise: 3-4x8-10
Netjes dat je vandaag dit hebt kunnen opbrengen, ondanks dat je lichaamlijk niet 100% bent.
Verstandig dat je tijdelijk overstapt op een ander schema, maar eerst ff je rust pakken van het weekend.
Ik merk zelf ook wel dat 4x in de week veel vraagt i.c.m. met voorbereiding van voeding en dan heb jij ook nog 's avonds je studie erbij.
Dan houdt je (als het goed is) in het weekend nog wat tijd over om bepaalde dingen in te halen (huishouding) of sociaal te zijn tegenover vrienden/familie
Wat hebben wij het toch zwaar als bodybuilders, maar in de zomer mogen we daar dan wel weer van "oogsten"![]()
Woensdag ziet er gelikt uitAlleen maar compounds en de beste iso voor schouder. Klassieke afmaker voor de tricpes.
Hoe kan dat dan, dat je er zo lang over doet? Binnen een uur zou ik sowieso wel klaar zijn met zo' training.
Dit keer ben ik wat later gegaan, waarschijnlijk lijkt het daardoor ook langer. Normaal gesproken ben ik rond half 12 klaar, maar toen was ik net klaar met chins (ik ging rond kwart voor 11 trainen), maar alsnog te lang. Misschien teveel rust genomen.
Trouwens wat vind je van schema, compleet? Denk dat ik db row voortaan weglaat, of als pendlay row niet lukt verwisselen voor db row en shrugs en/of db rear delt erbij oid.
Ik deadlift nu met straps, maar ben bang dat ik grip/onderarmen verwaarloos. Kan ook niet vinden wat Martin aanraad.
Ik denk dat je andere schema beter was. Nu pak je je spieren maar 1x pw aan ipv 2x. Voor iemand die naturel traint is het tweede beter.
Ik denk dat je andere schema beter was. Nu pak je je spieren maar 1x pw aan ipv 2x. Voor iemand die naturel traint is het tweede beter.
Martin has not explicitly outlined his workout, but the general schedule is:
Monday: deadlifts + chinups, accessory
Wednesday: bench press, accessory
Friday: squats, accessory
Waar staat dat RPT voor? Maar ziet er goed uit, zou zelf alleen iets meer splitsen prefereren
En die deadlift is dik man!
Stel dat je bij deadlift 3 sets hebt met een reprange van 4-6. Dan warm je goed op en dan ga je het gewicht hanteren waarmee je 4 reps met moeite kan.Basically do X # of reps for Z weight. Next set, do (Z-10%) weight for X+1 reps. Next set, do (Z-20%) for X+2 reps. Alternatively, you can do (Z-5%) weight for X reps.
An example to elucidate:
Remember for chinups that the weight is any weight you have attached to you plus bodyweight. So if you weigh 150lb and do chinups with 50lb attached (total weight=200lb, 10%=20lb), next set you should do chinups with 30lb attached to you.
- Bench Press: 4 reps of 300 pounds (10% = 30)
- Next set, drop 30 lb (now at 270) and do 5 reps
- Next set, drop 30 lb (now at 240) and do 6 reps.