Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een recente frontpose (beetje wazig jammer genoeg).
Uiteraard heb ik geen bulkpic van deze pose
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik moet nog wat meer aflijning krijgen in die abs en borst en dan ben ik tevreden over m'n cut.

Inderdaad zeer moor resultaat. Alleen snap ik iets niet, ik heb net in je geschiedenis van je topics gelezen dat je gekuurd hebt in februari(of in een andere maand) en toen op 88-90kg bent uitgekomen rond 15%BF, wat ik dan raar vind is dat je in mei dan ineens op 80kg en 20%BF staat, of heb je een ongeval gehad ofzo?
De realiteit was echter anders... + toen zat ik op 4000+ kcal met veel koolhydraten, nu op 2000 carbdepleted.Die 89kg was helemaal op 't einde van die kuur hé (inclusief vet en vocht), nadien een kg of 3 teruggevallen door vochtverlies. Tijdens en na de kuur had ik geen huidplooimeter en er dus maar vanuit gegaan dat ik op zo'n 15% stondDe realiteit was echter anders... + toen zat ik op 4000+ kcal met veel koolhydraten, nu op 2000 carbdepleted.
toch nette progressie hoor
van plan om een tweede keer te kuren?

g3rr3 zei:Aha in dat geval toch nette progressie hoor van plan om een tweede keer te kuren?