Fitness Seller

Log: Palumbo-dieet (low-carb)

• Topic Starter Topic Starter
Wegens onvoorziene omstandigheden ga ik dit weekend al uit keto en dus niet volgende week. Ik "moet" dit weekend en volgende week een paar keer uit eten, dus kan ik evengoed nu al terug op carbs gaan cutten.
Vanavond na trainen een carbmaaltijd, en morgenochtend (tot en met de middag) ---> carbload.

Vanaf zondag gewoon ontbijt met havermout, melk, whey en andere 5 maaltijden lowcarb-lowfat.

Sowieso ga ik dus nog een week of 2 cutten met lowcarb.

Nog even een bedenking: ik heb al sinds ik begonnen ben met keto geen enkele puist gehad (echt niks nada noppes)!! Kan geen toeval zijn, want met normaal eten (+ carbs dus) heb ik er iedere week wel een stuk of 2 op schouders/nek/gezicht. Een positieve ervaring van keto :D

Wegens onvoorziene omstandigheden ga ik dit weekend al uit keto en dus niet volgende week. Ik "moet" dit weekend en volgende week een paar keer uit eten, dus kan ik evengoed nu al terug op carbs gaan cutten.
Vanavond na trainen een carbmaaltijd, en morgenochtend (tot en met de middag) ---> carbload.

Vanaf zondag gewoon ontbijt met havermout, melk, whey en andere 5 maaltijden lowcarb-lowfat.

Sowieso ga ik dus nog een week of 2 cutten met lowcarb.

Nog even een bedenking: ik heb al sinds ik begonnen ben met keto geen enkele puist gehad (echt niks nada noppes)!! Kan geen toeval zijn, want met normaal eten (+ carbs dus) heb ik er iedere week wel een stuk of 2 op schouders/nek/gezicht. Een positieve ervaring van keto :D

Idem hier,niks puisten,en ook niks wind meer,het laken blijft op zijn plaats 'snachts;)

Update:

Ik ben van plan maandag m'n keto weer op te starten. Ik heb er nu een kleine week op zitten met redelijk wat junk/cheat, zonder cardio, en heb er wel weer zin in om er nog eventjes een week of 4 tegenaan te gaan en de laatste restjes vet eraf te krijgen.

Vetpercentage/gewicht ook niet meer gemeten sindsdien, maar de spiegel zegt dat er amper iets bij is. Abs zijn nog altijd lichtjes zichtbaar, enkel oog ik wat voller en vochtiger.

Waarom nu terug die vervelende opstartfase van keto, zie ik jullie denken?

1. ik was het beu om elke ochtend vroeger op te staan (cardio) om nog geen halve % per week te verliezen!

2. Ik verwacht niet de slopende begindagen, aangezien ik "amper" een 8-tal dagen uit keto ben geweest.

3. in de beginfase van keto viel ik het vlugst af, en toen was dat nog met redelijke hoeveelheden kcal, en zonder cardio.

Dit laatste punt probeer ik nu weer te halen door nog een dag of 3 hoog in kcal te gaan; met rijst, havermout, brood... Sowieso hou ik nu m'n eiwitten hoog (zoals gewoonlijk) en eet ik geen kh's meer na 18u.

We zullen zien.

succes bro :thumbs:

Nog efkens en dan bulky bulk...ben echt curieus wat doggcrapp gaat geven.

Arnold is watching you:D

Vet% gemeten vandaag... 9,1%. Enkel de bicepsplooi gaf 1mm'tje meer. De rest hetzelfde gebleven na een 8-tal dagen van gruwelijke cheats :D

Volgende week eerste meting die terug van belang is. Nu is 't echt de bedoeling om zo vlug mogelijk op m'n doel te staan! Ik wil duidelijke separatie zien op m'n abs en benen verdammt!!!

wow je begint droog te staan!

wow je begint droog te staan!

Droog sta ik best wel ja, jammer dat de massa er nog niet is, want ik zie maar weinig (nog niet genoeg althans) definitie, terwijl ik aders zie op biceps, kuiten en lies/onderbuik. Maar goed, dat komt in orde tijdens de bulk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi, ben ook benieuwd naar foto's.

Ik heb nog foto's liggen van een week of 2 terug (van voor m'n gruwelijke refeed :D)... even checken vanavond.

Trouwens, dit is wat ik dezer dagen eet:

1. 5 hele eieren
2. 40g whey + 20g pindakaas
3. 3-4 hamburgers (= ongeveer 270g)
4. 250g kipfilet + 20g notenmix
5. 40g whey + 20g pindakaas
6. 150g tonijn (op water) + 20g notenmix + 3 caps visolie

heb je niet teveel KH met al die noten?

hoelaag wil je gaan in vet%?
want misschien goed om binnekort te gaan bulken als je zo laag staat in vet% en zorgen dat het niet hoger komt als 11/12 en dan vlak voor zomer misschien nog wat eraf halen

hij staat nu op 9%, eigenlijk perfect om nu te bulken tot 80kg ofzo met 10%

Binnen 3 weken stop ik definitief met cutten en keto, en ga ik terug opbouwen om te bulken! Ik hoop tegen dan op zo'n 7-8% te staan.

Hier wat pics:
(Op 'n kleine 10%, paar weken geleden)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Back double biceps in de bulk (mei 2008 ofzo @ 80+kg en 18-20% bf):

nice bro :thumbs:

lucky bastard op 20% staan en geen lovehandles :D

wel een overduidelijk verschil :eek:

Nice! :thumbs:

Terug
Naar boven