Fitness Seller

Log: Palumbo-dieet (low-carb)

Bezoekers in dit topic

Ok ;) go for it!
 
Je hebt iets meer dan 35% spiermassa ingeleverd van je totale gewichtsverlies. Prima resultaat lijkt mij.

Op dit moment heb ik dezelfde stats als toen jij hiermee begon. Ik bulk nog door tot maart/april en ga dit dan ook eens proberen.

S6 verder nog

Waar haal jij die 35% spierverlies vandaan??

hij begon op 80.5kg met 18% => 14.49kg vet + 66kg Lean mass
hij is nu 72kg met 8% => 5.76kg vet + 66.24kg Lean mass
Dus hij is geen spier verloren, hij heeft zelfs spiermassa gewonnen(hetzij heel gering)
Of sla ik hier de bal compleet mis?
 
Waar haal jij die 35% spierverlies vandaan??

hij begon op 80.5kg met 18% => 14.49kg vet + 66kg Lean mass
hij is nu 72kg met 8% => 5.76kg vet + 66.24kg Lean mass
Dus hij is geen spier verloren, hij heeft zelfs spiermassa gewonnen(hetzij heel gering)
Of sla ik hier de bal compleet mis?

denk het niet, of ik moest hem ook compleet mis slaan :D
 
lijkt me dat shophorst iets anders bedoeld.....
 
Wat bedoeld hij dan?
 
hij ziet er in iedergeval wel lekker hard en strak uit ...

Ik heb je ook direkt aan mijn signature toegevoegd...

respect :thumbs:
 
hoe bedoel je wtf? ???

Is toch netjes toch?
 
Waar heb je het over, ik zie geen pics??
 
Ik vroeg me af hoeveel Cals het originele keto dieet zijn.
Iemand...geen zin om te bereken.
 
Welke maaltijd gebruikte jij voor het trainen?
 
daar heb je hem misschien gelijk in :D Het zit nl zo dat ik het een interessant topic vind en heb de laatste paar dagen veel over dit dieet opgezocht heb op het internet. Daarom heb ik hem in mijn sig gezet zodat ik daar makkelijk toegang tot had, maar het onderzoek is nu wel zo ongeveer compleet, ook al zal ik de topic in mijn favorieten houden :o

Dimos van:[Link niet meer beschikbaar]

Als eerste, om het dieet te beginnen moet je je vetvrije lichaamsgewicht weten. Niet je totale gewicht. Dus als je 100 kg weegt met 20% vet, dan is je vetvrije massa 80 kg (Lean Body Mass LBM). Vermenigvuldig dit met 2,2 en je hebt het aantal grammen dat je moet eten aan eiwitten per dag. Zorg ervoor dat je minstens 2,2 gram per kilo LBM eet!.

Dus hoeveel vet moet je eten? Ik adviseer altijd met een tekort van 500 calorieen ten opzichte van wat je nodig hebt om je lichaam te onderhouden. Als je het niet weet het is meestal ongeveer 30 keer je (hele) lichaamsgewicht in calorieen. Dus voor ons voorbeeld persoon 100 x 30 is 3000 calorieen voor onderhoudt min de 500 calorieen is 2500 calorieen in het totaal om af te gaan vallen.
2500 min de 704 (de proteine) is 1794 calorieen gedeeld door 9 (1 gram vet is 9 calorieen) is dus ongeveer 200 gram vet per dag. Als je nog lager wilt gaan met dit dieet dan moet je snijden in het vet wat je eet. Niet de eiwitten, want je wilt geen spier verliezen.

:o
 
Hoi,

Ik ben dit dieet gaan volgen. Ik eet exact het zelfde zoals vermeld staat in de eerste post. Ik ben gestart op 81,6 en nu (d4) weeg ik 78,3. Veel vocht wss.

Even over de "neveneffecten":

Negatief:
Ik had last van tintelnde vingers, koude handen en voeten, zombie moe, klein beetje evenwicht problemen, diaree, honger gevoel,...

Positief:
Voordien kon ik maar 2 koffies drinken of ik werd al nerveus, lees: hardkloppingen, zenuwachtig, ...
Nu kan ik bakken drinken en blijf super chill. (heb de indruk dat mijn hardslag lager is als normaal (ga straks eens meten))

Hoe zit het nu:
Ik voel mij beter nu: minder honger gevoel, minder moe, stoelgang is zo goed als gestabiliseerd.

Mijn probleem/vraag:
Ik heb ketosticks gekocht en op d3 was het negatief en ook op d4 was het negatief... Ik ben dus duidelijk nog niet in keteose toestand. Zelfs totaal niet, de stick blijft gewoon wit zien.

Moet ik het ergste van neveneffecten dan nog meemaken? Hoe komt het dat ik nog niet in keto zit? kan het langer duren dan 3-4 dagen? Mag ik mijn refeed doen binnen 2 dagen, of nog een week wachten? Ik heb perfect dit dieet gevolgd, de enige "afwijking(en)" zijn:
- één shot vodka
- één kurrieworst
- één potje tv worsten
 
Oké, ik heb mijn voedingsschema eens in zo'n xls gezet en kom dit uit:
2400 kcal: ekv: 267,40,142
Ik zit dus idd niet onder de 30kh gvd!
Mijn voorstel: al die noten er uit dan kom ik op:
ekv: 228,15,61 is dit goed, of te weinig eiwitten & vetten dan? Heeft er iemand een alternatief voor die noten?
 
Back
Naar boven