MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
OOh je hebt weer een massage gehad?
lekker zeg :)

Fijne dag meis

Mijn vriendin is een masseuse dus ja dat is af en toe wel handig.
Weet je ook dat het heel goed is voor je doorbloeding en niet goed is tijdens je spierpijn.
is off the topic maar tja ben toch wel een geluksvogel he:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.984
een beetje gestoord zijn we wel he :p

"hallo wilt u mij trainen? Ik wil graag helemaal kapot!"
Nou dat is me vandaag lichtelijk gelukt... maar kon nog wel erger denk ik... we blijven ons best doen :p

Veel plezier met die benen vanavond! :fire:
Klein beetje maar. :cool:

:roflol: Dat is nog het erge dat we denken dat het nog erger kan terwijl je eigenlijk al gesloopt bent. ;)

Ik heb heel veel moeten lachen vanavond terwijl benen training echt niet grappig is. :D

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Een beetje gestoord Sue??? Volgens mij zijn we rijp voor het gekkenhuis:nut:
Maar goed, we geven het een plekje aan gaan lekker door..
En idd succes met de beentjes..pff die vind ik toch altijd wel t zwaarste..word vaak misselijk..ben benieuwd hoe t gaat!
Fijn weekend

:roflol: sst we zijn niet gek.:p
We gaan zeker door.
Dit keer werd ik er niet misselijk van maar kreeg hoofdpijn.:eek:

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Peetje gaat het nog steeds goed daar?
Volgens mij ben je bijna een topsportster geworden
Elke dag ben je wel met iets van sport bezig
erg indrukwekkend hoor
Het gaat prima en bij jou?
Was ik maar een topsporter.;)
Klopt door de voorbereiding voor de CPC heb ik geen rust meer.
Wel heb ik 2 KT rust. (deze week 6 dagen kt)

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Krijg je weer zo'n goddelijke massage of is het iets anders wat wij niet mogen weten? ;)
Ik ga weer gezellig naar de sauna. :cheer:

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Weet je ook dat het heel goed is voor je doorbloeding en niet goed is tijdens je spierpijn.
Wat een geluk heb jij.:D

• #1.985
Tnx iedereen voor de support van mijn benen training.:)
Het voelde veel beter dan vorige week en ben tevreden.
Ondanks de pijn blijven me benen nou eenmaal me favo spiergroep.
Tijdens me cardio voelde ik me achterkant al branden dus ik vermoed dat ik de sauna morgen meer dan verdiend heb.;)
Eerst ga ik naar me gym om opnieuw schouders en cardio te doen...

Over pijn gesproken....
Mijn spierpijn is deze week echt heftig.
Het lijkt wel of ik op vakantie ben geweest en net weer begin met trainen.:eek:

Fijn weekend allemaal!

Ja nou dan toch liever misselijk denk ik dan hoofdpijn want dat is zo funest voor je training!! Had ik ook vandaag..bah!!

• #1.987
Ja nou dan toch liever misselijk denk ik dan hoofdpijn want dat is zo funest voor je training!! Had ik ook vandaag..bah!!
Ik heb juist liever hoofdpijn ook al is het beide irritant.
Gelukkig heeft het me training niet verpest.:)
Heb je er nog last van?

Ik heb juist liever hoofdpijn ook al is het beide irritant.
Gelukkig heeft het me training niet verpest.:)
Heb je er nog last van?

Nou nu even niet, maar moet zeggen dat t al een paar dagen zo is..Liona zei al dat ik r even op de hoogte moet houden..en anders mijn glutamine moet verhogen..ik kijk het nog even aan..nu is het by the way even weg...:D
En gelukkig voor jou dat t je training niet in de weg stond, als dat gebeurd ben ik r zooo ziek van..maar ja..

• #1.989
Nou nu even niet, maar moet zeggen dat t al een paar dagen zo is..Liona zei al dat ik r even op de hoogte moet houden..en anders mijn glutamine moet verhogen..ik kijk het nog even aan..nu is het by the way even weg...:D
En gelukkig voor jou dat t je training niet in de weg stond, als dat gebeurd ben ik r zooo ziek van..maar ja..
Gelukkig dat je er even geen last van hebt.
Ik hoop dat het daar aan ligt en dat het stopt als je verhoogd.

• #1.990
Vandaag eet ik maar deels volgens schema en ga denk ik een uitsmijter en/ of pistolet tonijn salade nemen.
Het nadeel is dat je dit beide alleen tot 17.00 kan nemen dacht ik.(1 van de 2 maar om 16.45 plannen is nog wel een optie. :p )
In deze sauna ad ik meestal kipsate s'avonds en eigenlijk wil ik dit voorkomen nu het juist weer goed gaat met eten...:o

Pfff af en toe is het dieeten wel irritant en heb geen zin om stiekem me eigen eten mee te nemen gezien dat eigenlijk niet mag..:roflol:

Laatst bewerkt:
  • #1.991
Naar me gym ben ik niet geweest maar heb thuis me schouders getraind.(uiteraard niet volgens schema)
Ik ben wel blij met me night proteine wat ik nu eet zodat ik me iets minder druk hoef te maken dat ik maar 2 junk maaltijden eet in de sauna en na de sauna wat cash noten en als ik thuis kom mijn laatste maaltijd.
Dan valt de schade maar een beetje mee.;)

Al jouw vriendin masseuse is ben jij echt een geluksvogel :D

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Vandaag eet ik maar deels volgens schema en ga denk ik een uitsmijter en/ of pistolet tonijn salade nemen.
Het nadeel is dat je dit beide alleen tot 17.00 kan nemen dacht ik.(1 van de 2 maar om 16.45 plannen is nog wel een optie. :p )
In deze sauna ad ik meestal kipsate s'avonds en eigenlijk wil ik dit voorkomen nu het juist weer goed gaat met eten...:o

Pfff af en toe is het dieeten wel irritant en heb geen zin om stiekem me eigen eten mee te nemen gezien dat eigenlijk niet mag..:roflol:

haha maar ze hebben dar ook vast wel hele gezonde lekkere dingen toch? :)

• #1.993
Al jouw vriendin masseuse is ben jij echt een geluksvogel :D

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

haha maar ze hebben dar ook vast wel hele gezonde lekkere dingen toch? :)
Ik heb niet het idee dat er een goede keuze is kwa gezonde dingen.
Dat komt denk ik doordat het al snel 'ongezond' is als je het vergelijkt met mijn voedingsschema.
Een uitsmijter is bv niet goed maar wel 1 van de betere opties als je genoeg eiwitten wil eten...

Ik heb net een uitsmijter op met filet 'd ardenne en cheddarcheese.... zonder brood :D

• #1.997
Ja, dat is waar, ging erin als koek ;)
Pff mijn pistolet tonijn salade met oa een gekookt eitje ging er halverwege niet zo makkelijk meer erin.
De uitsmijter kostte minder moeite maar viel wel zwaar op de maag. ;)

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Mijn benen zijn vrijdag zo erg vernederd dat ik vandaag niet met de groep durf te joggen (in me eentje ook niet). :o
Ik ben nog ff aan het verzinnen aan wat voor bewegingstherapie ik nu ga doen.
Door het zonnetje zou ik wel weer willen testen hoe het voelt om op de fiets naar me gym te gaan.

Pff mijn pistolet tonijn salade met oa een gekookt eitje ging er halverwege niet zo makkelijk meer erin.
De uitsmijter kostte minder moeite maar viel wel zwaar op de maag. ;)

Ik moet inderdaad zeggen dat ik de laatste tijd, als ik wel carbs eet, er ontzettend vol van ga zitten. Niet dat het op dat moment een belemmering vormt om gewoon door te eten :roflol:, maar toch?............:D

[/COLOR]Mijn benen zijn vrijdag zo erg vernederd dat ik vandaag niet met de groep durf te joggen (in me eentje ook niet). :o
Ik ben nog ff aan het verzinnen aan wat voor bewegingstherapie ik nu ga doen.
Door het zonnetje zou ik wel weer willen testen hoe het voelt om op de fiets naar me gym te gaan.

Veel plezier dan! :)

• #2.000
Ik moet inderdaad zeggen dat ik de laatste tijd, als ik wel carbs eet, er ontzettend vol van ga zitten. Niet dat het op dat moment een belemmering vormt om gewoon door te eten :roflol:, maar toch?............:D
Op dat moment blijf je gewoon eten, heel herkenbaar.:D
De carbs die op me voedingsschema staan zou ik bewijze van eindeloos kunnen eten maar zodra ik andere carbs of te vet eet gaat me lichaam protesteren. (gelukkig niet altijd )

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

tnx, het in bed lezen met 1 kat op me buik en 1 op me benen is echt zwaar.;) :o
Ik ben een beetje lui geworden na een dagje sauna.
ps: ik ben sinds vandaag 'komt een vrouw bij de dokter' aan het lezen die ik van een vriendin mag lenen.

Ik ga zo koken en vanavond wii-en en stokdraaien zodat ik me benen niet hoef te gebruiken.:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven