Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Sinds dit weekend gaat het trouwens wel weer goed met me dieet.:D
Ik zat echt ff in een dipje waarvan ik wel baal ondanks ik er geen spijt van heb.
Ik kan echt wel zonder junk maar toch bleef ik last houden van zwakke momenten sinds kerst.

Dankje! Ik ben me na vrijdag goed gaan beseffen dat ik langer en met meer structuur moet slapen.:o
Toch zit ik dan nu me kwark achter DBB op te eten omdat ik niet meteen kan slapen als ik van het zwemmen terug kom. :o

Vind ik heel nomaal. Je zit nog in een versneld ritme en dan kan je niet opeens kaboem ... in slaap vallen. heb het zelfs al als ik 's avonds niet thuis ben geweest zoals bij uit eten of visite :o

Ik zat echt ff in een dipje waarvan ik wel baal ondanks ik er geen spijt van heb.
Ik kan echt wel zonder junk maar toch bleef ik last houden van zwakke momenten sinds kerst.

...:o...ik had ook een dipje...:o...
Ben zondag weer netjes begonnen :)

Ik ben me training zonder spotter goed begonnen.

Vind je dat niet vervelend zonder spotter of van die spotter stangen dan? Ik bedoel je kan niet tot fail gaan, of rol je de halter dan gewoon over je buik naar beneden oid? :)

(barbell front press kan ik nu 4x10x20 zelf terwijl ik het de week van kerst maar 1x8+3x6 reps zonder spotter kon en met veel meer moeite)
Toch blijf ik met de isolatie oefeningen hangen kwa gewichten, waardoor ik dus serieus denk dat schouders een zwakke spiergroep van me is.
Maar wat nou me beste spiergroep is en echt me zwakste vraag ik mezelf ook al een tijdje af.:roflol: Binnenkort ben ik wel benieuwd hoe me trainster hierover denkt, die kan dat beter beoordelen.;)

Hele prestatie hoor, de meeste mensen gaan er met de kerst niet op vooruit. Ik denk dat je gelijk hebt en dat je schouders een iets zwakkere spiergroep zijn (wat helemaal niet erg is), maar je zou deze kunnen prioriseren of misschien wel minder trainen en meer rust gunnen? variatie doet in ieder geval vaak wonderen :thumbs:

Laatst bewerkt:

Hej P,

ik las het ja, en ik had precies hetzelfde na O&N dr gingen toch nog dingen naar binnen die eigenlijk niet meer konden, en daar ga ik me dan ook altijd zo schuldig over voelen. Maar dan denk ik altijd weer dat we maanden bezig zijn om resultaat te behalen, en dat 1 weekje er echt niet zoveel invloed op heeft :)

nu gaan we weer voor de 100%

Tja net wat Ace zegt kan idd variatie ook wel helpen hoor, net even andere manier van belasten en dan kom je miss nog wel voor verassingen te staan!
En gaat t goed nu met de dipjes, as in geen dipjes meer??
Maar junk je helemaal niet in de week eigenlijk??
Ik moet nog even vragen aan Liona hoe zij precies het junken ziet..
in ieder geval succes!!!

• #1.946
Vind ik heel nomaal. Je zit nog in een versneld ritme en dan kan je niet opeens kaboem ... in slaap vallen. heb het zelfs al als ik 's avonds niet thuis ben geweest zoals bij uit eten of visite :o

[/B]

Dat is ook wel zo maar toch bleef ik dan langer hier hangen dan nodig terwijl 5.30 de wekker af ging om me rug te trainen voor het werk.
Deze training ging goed maar erg slim is het niet om je lijf op deze manier uit te putten....

Heel herkenbaar Jerns. :p

We kunnen beter gaan dippen ipv in een dipje zitten. :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #1.947
Vind je dat niet vervelend zonder spotter of van die spotter stangen dan? Ik bedoel je kan niet tot fail gaan, of rol je de halter dan gewoon over je buik naar beneden oid? :)

Hele prestatie hoor, de meeste mensen gaan er met de kerst niet op vooruit. Ik denk dat je gelijk hebt en dat je schouders een iets zwakkere spiergroep zijn (wat helemaal niet erg is), maar je zou deze kunnen prioriseren of misschien wel minder trainen en meer rust gunnen? variatie doet in ieder geval vaak wonderen :thumbs:
Vorige training had ik wel een spotter en nu had ik zin om te kijken of iik het zonder hulp ook kan.
De stang kon ik zelf terug leggen dus eigenlijk zit er nog meer in...

Ik moet al afwisselen met schouders dus dat is igg niet het probleem.
Tja minder schouders trainen doe ik alleen als me trainster dit zou voorstellen.
igg tnx voor je tips.
Ik heb trouwens meer spierpijn dan normaal.:)

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Hej P,

ik las het ja, en ik had precies hetzelfde na O&N dr gingen toch nog dingen naar binnen die eigenlijk niet meer konden, en daar ga ik me dan ook altijd zo schuldig over voelen. Maar dan denk ik altijd weer dat we maanden bezig zijn om resultaat te behalen, en dat 1 weekje er echt niet zoveel invloed op heeft :)

nu gaan we weer voor de 100%
Dat was ook mijn manier van denken terwijl ik helaas maar al te goed weet hoe hard we moeten werken om het er weer af te trainen.

We gaan er weer 100% voor.:)

• #1.948
Tja net wat Ace zegt kan idd variatie ook wel helpen hoor, net even andere manier van belasten en dan kom je miss nog wel voor verassingen te staan!
En gaat t goed nu met de dipjes, as in geen dipjes meer??
Maar junk je helemaal niet in de week eigenlijk??
Ik moet nog even vragen aan Liona hoe zij precies het junken ziet..
in ieder geval succes!!!
Mijn dipje is weer voorbij.
Ik ben wel weer opnieuw moe waardoor ik donderdag pas weer ga lopen.
Vanavond dus ff rustig aan doen en in het vervolg weer genoeg rusten...
Ik junk niet en heb geen vaste dag om dit te doen.
Af en toe(zoals met de feestdagen) vindt ze wel dat ik het moet doen.
Ik hoop voor je dat je mag junken.
Dankje! Jij ook!

• #1.949
Damn me bovenkant rug en achterkant schouders vormt momenteel een pijnlijk geheel.:roflol:
Ik weet nu ff niet of het allemaal door me schouder training komt of ook al door vanmorgen.
Normaal zit er een langere periode tussen me schouder en rug training...:p

Ook moest ik voor de afwisseling die buikspier oefening doen voor de onderkant.(op een schuine buikspier bankje je benen steeds laten zakken tot net boven het bankje.
Damnn ik heb nog nooit zoveel last van die spieren gehad gezien ik die oefening nog nooit had gedaan.:)
Dat afwisselien is leuk.:D

Dat is ook wel zo maar toch bleef ik dan langer hier hangen dan nodig terwijl 5.30 de wekker af ging om me rug te trainen voor het werk.
Deze training ging goed maar erg slim is het niet om je lijf op deze manier uit te putten....

Heel herkenbaar Jerns. :p

We kunnen beter gaan dippen ipv in een dipje zitten.
:roflol:

Als ik dat weer kan geef ik een feestje :roflol:

Morgen heb je niet alleen pijn aan die bovenkant...dat wordt ook flinke spierpijn in je onderbuik :D

Laatst bewerkt:
  • #1.951
Als ik dat weer kan geef ik een feestje :roflol:

Morgen heb je niet alleen pijn aan die bovenkant...dat wordt ook flinke spierpijn in je onderbuik :D
Ik hoef het niet te doen en kan het zeer waarschijnlijk nog steeds niet.
Wanneer is het feestje? :p

Die spierpijn heb ik nu al.:eek:
Ik heb gister me buik getraind.;)

• #1.953
Het voelde wel bevredigend dat ik geen hulp nodig had.;)

Ik had alleen me schouders van zaterdag naar maandag verschoven.

• Like
Waarderingen: Sigi
  • #1.955
haha, me rug heeft het zwaarder.;)

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

De schade van me dipje is dat ik nu 63.1 weeg....
Vanavond staat borst en cardio op het programma.:D

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

Nice :thumbs:
Ik vraag alleen een spotter als ik echt tegen mijn max aan ga zitten maar geloof best dat het best dat het bevredigend voelt als je normaal altijd met en nu zonder spotter zelf bezig bent geweest. Goed voor je zelfvertrouwen ;) Gewoon niet te raar doen dan kan het best :)

Laatst bewerkt:

[/B]
En nou is het afgelopen met dat gedip!:slap::windup::whip::evil2:

:D:D:D:D:D

Das het voordeel van een dipje... een dip gaat ook weer omhoog!

• Like
Waarderingen: Sigi
Peetjuh, Sue is hartstikke streng tegen me :bang::treuren:

en dat was hoeveel kg?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven