Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardlopen met deze pijn is niet verstandig(spreek uit ervaring ) maar elke andere vorm van cardio helpt bij mij ook wel.hahaha prachtig... je benen zijn vernederd
Hoewel een beetje beweging juist vorderend werkt (athans bij mij).
En even ergens een goeie massage scoren![]()

, nog nooit zolang geen cardio gedaan.
Het gaat alleen stokdraaien worden.Van sauna wordt je zeker sloom, mag ook wel een keertje hoor.
Lekker lezen, prima toch! Vanavond ben je ook alweer bezig...
Mooi die conditie van jou, begrijp ik best dat je die wilt houden.
Ik moet weer vanaf het begin beginnen, nog nooit zolang geen cardio gedaan.
Het is weer een maandje verschoven maar februari is de maand!
Had eigenlijk verwacht dat ik dicht zou groeien maar dat valt relatief mee.

Tenminste... dacht dat het zo in elkaar zat... (klinkt wel vies als ik dan in termen van vet denk... oud vet, nieuw vet... )
Dat wist ik niet eens.
Daar ben ik ook erg blij mee.Lekker om te horen dat je weer lekker op schema bent..goed bezig!!
En lekker je dagje sauna hoor...pff zo relaxed..
Maar ondanks dat t lichaam protesteert tegen de vetten/koolhydraten, vraagt mijn lichaam/geest er toch wel verdraaid veel om hoor..pff maar ik ga maar snel mijn koolvis opzetten oh en niet te vergeten mijn eieren..trusten voor straks

Haha het klinkt idd vies als je erover nadenkt.Dat wist ik niet eens.
![]()
Dat gaat ze wel doen maar ik denk nu ff niet want uiteraard weet ze ook dat ik ff niet strak volgens schema heb gegeten.
Ze doet het eigenlijk vooral om te kijken of het dieet werkt maar ze zag me zonder meting al veranderen.![]()
Zelf begin ik wel weer te zien dat het na me dipje weer goed gaat.

Zonder cardio is het lastig maar gelukkig begin je bijna weer met trainen.Jij bent weer op de goede weg meid, gaat bij mij alleen niet zo snel die 2kg eraf. Dat krijg je als je geen cardio doet, eigen schuld
Die trainster van jou ziet echt alles![]()
![]()

Zonder cardio is het lastig maar gelukkig begin je bijna weer met trainen.![]()
Ja klopt, smokkelen tijdens de training wordt ook direct gezien...![]()
![]()
da geloof ik nie 
bankdrukken(staat normaal niet op me schema maar de instructeur kwam op het idee om me oa 1 setje 8x40 2 setjes 6x44 en 1setje 6x40 te laten doen) was ik ff bang dat ik met de andere oefeningen geen kracht meer zou hebben maar dat was niet zo.
Gister heb ik borst getraind en dat ging opnieuw erg lekker.
Na 6 setjesbankdrukken(staat normaal niet op me schema maar de instructeur kwam op het idee om me oa 1 setje 8x40 2 setjes 6x44 en 1setje 6x40 te laten doen) was ik ff bang dat ik met de andere oefeningen geen kracht meer zou hebben maar dat was niet zo.
Zelf had ik 2 setjes van 12x30 gedaan.
Gezien die spotter maar echt weinig helpt was ik op dat moment voor mijn doen extra hard aan het werk waardoor ik blij ben dat ik hem om hulp had gevraagd terwijl ik eerst geen hulp wou vragen.
Met me cardio had ik ook opvallend weinig moeite en zwemmen en babbelen met me beste vriendin ging ook lekker.![]()
Vanavond ga ik met de groep hardlopen.
Toch is het zo.
Ik probeer het niet meer te doen omdat ik toch weet dat ik het meteen te horen krijg.Dankje.
Gister heb ik borst getraind en dat ging opnieuw erg lekker.
Na 6 setjes bankdrukken(staat normaal niet op me schema maar de instructeur kwam op het idee om me oa 1 setje 8x40 2 setjes 6x44 en 1setje 6x40 te laten doen) was ik ff bang dat ik met de andere oefeningen geen kracht meer zou hebben maar dat was niet zo.
Zelf had ik 2 setjes van 12x30 gedaan.
Gezien die spotter maar echt weinig helpt was ik op dat moment voor mijn doen extra hard aan het werk waardoor ik blij ben dat ik hem om hulp had gevraagd terwijl ik eerst geen hulp wou vragen.
Hiero: joepie!Spreidt je armen zover mogelijk opzij en achterwaarts en zeg me wat je voelt![]()