MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hahaha prachtig... je benen zijn vernederd :)
Hoewel een beetje beweging juist vorderend werkt (athans bij mij).
En even ergens een goeie massage scoren :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
hahaha prachtig... je benen zijn vernederd :)
Hoewel een beetje beweging juist vorderend werkt (athans bij mij).
En even ergens een goeie massage scoren :)
Hardlopen met deze pijn is niet verstandig(spreek uit ervaring ) maar elke andere vorm van cardio helpt bij mij ook wel.
Die massage had ik dinsdagavond al gescoord.;)

• #2.003
Ik begin best weer eigenwijs te worden door deze week maar 1x gelopen te hebben.
Het is ook best lastig doordat ik het belangrijk vind om me benen goed te trainen en dat veroorzaakt de nodige spierpijn.
Nou zou ik me hier overheen kunnen zetten door toch met pijn te lopen maar dan verhoog ik de kans op een blessure en ik heb geleerd dat je naar je lichaam moet luisteren...

Soms (zoals vandaag ) vraag ik me af waarom ik een conditie wil waarmee ik een uur wil blijven kunnen joggen.:(
Best krom want tijdens het joggen voel ik me heerlijk en dan ben ik blij dat ik er weer mee ben begonnen.
Het zal uiteindelijk wel goed komen maar momenteel zie ik nog niet in waarom ik gas zou moeten terug nemen tijdens me benen training....

Laatst bewerkt:
Van sauna wordt je zeker sloom, mag ook wel een keertje hoor.
Lekker lezen, prima toch! Vanavond ben je ook alweer bezig...

Mooi die conditie van jou, begrijp ik best dat je die wilt houden.
Ik moet weer vanaf het begin beginnen :o, nog nooit zolang geen cardio gedaan.
Het is weer een maandje verschoven maar februari is de maand! :D
Had eigenlijk verwacht dat ik dicht zou groeien maar dat valt relatief mee.

• #2.005
Van sauna wordt je zeker sloom, mag ook wel een keertje hoor.
Lekker lezen, prima toch! Vanavond ben je ook alweer bezig...

Mooi die conditie van jou, begrijp ik best dat je die wilt houden.
Ik moet weer vanaf het begin beginnen :o, nog nooit zolang geen cardio gedaan.
Het is weer een maandje verschoven maar februari is de maand! :D
Had eigenlijk verwacht dat ik dicht zou groeien maar dat valt relatief mee.
Het gaat alleen stokdraaien worden.
Steeds als ik eindelijk weer wil wii-en blijkt dat beide afstandsbedieningen leeg zijn.:o
Die zijn nu aan het opladen, dus binnenkort ga ik het echt weer doen.:p

Door die conditie houd ik KT ook beter vol daar moet ik maar aan denken...
Weet je al met hoeveel minuten je dan wil gaan beginnen?
Mooi toch dat je niet dicht bent gaan groeien.
Februari wordt jou maand en de rest van de maanden ook. :D
Als je weet wat ik allemaal heb gegeten tijdens mijn o zo foute bulk dan begrijp ik nog steeds niet hoe het mogelijk is dat ik maar 2 kilo ben aangekomen.:eek:
Ik denk ook serieus dat het oa komt doordat ik erg goed op mijn dieet reageer waardoor ik binnen no time weer op gewicht ben.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
verse massa krijg je er makkelijker af dan oude massa :p Tenminste... dacht dat het zo in elkaar zat... (klinkt wel vies als ik dan in termen van vet denk... oud vet, nieuw vet... )

Staan de teugels weer strak P-tjuh? Lekker doorgaan zo!
Wat is trouwens nu je vet% gaat Saskia dat ook meten een keer, of is dat al gedaan en heb ik weer 's niet op zitten letten? (sorry dan)

• #2.007
Haha het klinkt idd vies als je erover nadenkt.;) Dat wist ik niet eens.:eek:

Dat gaat ze wel doen maar ik denk nu ff niet want uiteraard weet ze ook dat ik ff niet strak volgens schema heb gegeten.
Ze doet het eigenlijk vooral om te kijken of het dieet werkt maar ze zag me zonder meting al veranderen.:)
Zelf begin ik wel weer te zien dat het na me dipje weer goed gaat.

Lekker om te horen dat je weer lekker op schema bent..goed bezig!!
En lekker je dagje sauna hoor...pff zo relaxed..
Maar ondanks dat t lichaam protesteert tegen de vetten/koolhydraten, vraagt mijn lichaam/geest er toch wel verdraaid veel om hoor..pff maar ik ga maar snel mijn koolvis opzetten oh en niet te vergeten mijn eieren..trusten voor straks

• #2.009
Lekker om te horen dat je weer lekker op schema bent..goed bezig!!
En lekker je dagje sauna hoor...pff zo relaxed..
Maar ondanks dat t lichaam protesteert tegen de vetten/koolhydraten, vraagt mijn lichaam/geest er toch wel verdraaid veel om hoor..pff maar ik ga maar snel mijn koolvis opzetten oh en niet te vergeten mijn eieren..trusten voor straks
Daar ben ik ook erg blij mee.
Dat is zeker relax, beetje heel de dag chillen. :cool:
Bij mij vraagt mijn lichaam er niet echt om.(behalve toen ik in die dip zat)
Het enige wat mij is overkomen in de sauna dat het om chocolade melk en 3 smoothy´s met yogurt vroeg maar toen was ik al aan het smokkelen en kwam het daardoor. ;)
Die smoothy´s lijken in de sauna gezond maar het zijn gewoon suikerbommen als je er teveel drinkt. :p
Ik kan me goed voorstellen dat jou lichaam daar nog meer om vraagt tijdens zo´n voorbereiding. Heel veel succes nogmaals met je dieet!

Haha het klinkt idd vies als je erover nadenkt.;) Dat wist ik niet eens.:eek:

Dat gaat ze wel doen maar ik denk nu ff niet want uiteraard weet ze ook dat ik ff niet strak volgens schema heb gegeten.
Ze doet het eigenlijk vooral om te kijken of het dieet werkt maar ze zag me zonder meting al veranderen.:)
Zelf begin ik wel weer te zien dat het na me dipje weer goed gaat.

Jij bent weer op de goede weg meid, gaat bij mij alleen niet zo snel die 2kg eraf. Dat krijg je als je geen cardio doet, eigen schuld :D
Die trainster van jou ziet echt alles :eek: :p

• #2.011
Jij bent weer op de goede weg meid, gaat bij mij alleen niet zo snel die 2kg eraf. Dat krijg je als je geen cardio doet, eigen schuld :D
Die trainster van jou ziet echt alles :eek: :p
Zonder cardio is het lastig maar gelukkig begin je bijna weer met trainen.:)
Ja klopt, smokkelen tijdens de training wordt ook direct gezien...;) :p

• #2.013
Gister heb ik borst getraind en dat ging opnieuw erg lekker.
Na 6 setjes :eek: bankdrukken(staat normaal niet op me schema maar de instructeur kwam op het idee om me oa 1 setje 8x40 2 setjes 6x44 en 1setje 6x40 te laten doen) was ik ff bang dat ik met de andere oefeningen geen kracht meer zou hebben maar dat was niet zo.
Zelf had ik 2 setjes van 12x30 gedaan.
Gezien die spotter maar echt weinig helpt was ik op dat moment voor mijn doen extra hard aan het werk waardoor ik blij ben dat ik hem om hulp had gevraagd terwijl ik eerst geen hulp wou vragen.

Met me cardio had ik ook opvallend weinig moeite en zwemmen en babbelen met me beste vriendin ging ook lekker.:p
Vanavond ga ik met de groep hardlopen.

Na 6 setjes :eek: bankdrukken(staat normaal niet op me schema maar de instructeur kwam op het idee om me oa 1 setje 8x40 2 setjes 6x44 en 1setje 6x40 te laten doen) was ik ff bang dat ik met de andere oefeningen geen kracht meer zou hebben maar dat was niet zo.
Gezien die spotter maar echt weinig helpt was ik op dat moment voor mijn doen extra hard aan het werk waardoor ik blij ben dat ik hem om hulp had gevraagd terwijl ik eerst geen hulp wou vragen.

Met me cardio had ik ook opvallend weinig moeite en zwemmen en babbelen met me beste vriendin ging ook lekker.:p
Vanavond ga ik met de groep hardlopen.

Nette bench Peeth :thumbs:

• #2.015
Haha jij smokkelen peetjuh? ;) da geloof ik nie :D
Toch is het zo.;)Ik probeer het niet meer te doen omdat ik toch weet dat ik het meteen te horen krijg.

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Dankje.
Ik ben blij dat het vorige week meteen weer goed ging na het 3 of 4 weken niet meer gedaan te hebben. Soms moet ik wel weer wennen met lichtere gewichten als ik een oefening een tijdje niet heb gedaan.

Na 6 setjes bankdrukken(staat normaal niet op me schema maar de instructeur kwam op het idee om me oa 1 setje 8x40 2 setjes 6x44 en 1setje 6x40 te laten doen) was ik ff bang dat ik met de andere oefeningen geen kracht meer zou hebben maar dat was niet zo.

Wow nette bench, die ga je wel voelen morgen!

Keep it up :thumbs:

Netjes die bench!
6 setjes is lekker he? Ik heb ze gisteren decline moeten doen....

Spreidt je armen zover mogelijk opzij en achterwaarts en zeg me wat je voelt :devil:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven