MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
Nice :thumbs:
Ik vraag alleen een spotter als ik echt tegen mijn max aan ga zitten maar geloof best dat het best dat het bevredigend voelt als je normaal altijd met en nu zonder spotter zelf bezig bent geweest. Goed voor je zelfvertrouwen ;) Gewoon niet te raar doen dan kan het best :)
Dat doe ik ook.
Maar ik houd me bijna altijd aan het aantal herhalingen die op me schema staan en op basis daarvan schakel ik wel of geen spotter in.
2x per week is uiteraard me trainster me spotter.:D
Ik doe nooit raar.;) :p

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

En nou is het afgelopen met dat gedip!:slap::windup::whip::evil2:

:D:D:D:D:D

Das het voordeel van een dipje... een dip gaat ook weer omhoog!
Me dip gaat omlaag.:p

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Peetjuh, Sue is hartstikke streng tegen me :bang::treuren:
:aai: Dat zal je wel verdiend hebben ;) (psst moet je horen wie het zegt :o)

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Trek het je niet aan.. beetje dippen af en toe kan geen kwaad :aai:

Zie het maar als een goeie refeed om er nu weer lekker tegenaan te gaan!

Ben benieuwt :thumbs:
dippen staat niet op me schema daarom ben ik maar weer gestopt met dippen.:)

Dat is vandaag zeker gelukt.:D

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

60.8

• #1.962
Mijn borst training ging echt lekker.
Ik mocht weer eens bankdrukken en na de eerste werkset kreeg ik te horen dat het een stuk makkelijker ging en dat geeft zelfvertrouwen.:D
Best maf dat zo'n onschuldige opmerking meteen extra kracht geeft.

Vandaag kreeg ik ook te horen dat als ik commetaar krijg op me techniek dat dit niet betekent dat ik het slecht doe.
Hierdoor ben ik zelf gaan denken dat ik mijn rug slechter train dan me borst maar ik ben er nu achter dat dit niet zo is.
Tja er zit genoeg tussen me oren, daar zou ik een heel dagboek over kunnen schrijven.:roflol:

Cardio ging vandaag ook goed.:)
Ik heb ook weer een sportmassage gehad dus kan er weer ff tegenaan.:p

Zo'n opmerking maakt of breekt je training Peej! Gaat lekker bij je zie ik! Top meid ;)

• #1.964
Ik wou ook gewoon knallen vandaag na voor me gevoel 2 mindere trainingen met me trainster mee gemaakt te hebben. Gelukkig is dit gelukt.:)

Toppie, je kanlt gewoon door lekker hoor
succes verder

OOh je hebt weer een massage gehad?
lekker zeg :)

Fijne dag meis

Ik wou ook gewoon knallen vandaag na voor me gevoel 2 mindere trainingen met me trainster mee gemaakt te hebben. Gelukkig is dit gelukt.:)

Lekker toch dat t nu weer wel ging! We hebben idd allemaal wel eens een mindere training, niet te lang bij stil blijven staan en knallen maar dat heb je gedaan! Way to go!!

Sportmassage, klinkt goed!

Zo te zien weer flink geknald in de sportschool, ga zo door toppertje! :thumbs:

• #1.970
OOh je hebt weer een massage gehad?
lekker zeg :)

Fijne dag meis
yep mijn spiertjes zijn weer los gek.:p

Mijn werk dag was maar saai.tijd voor weekend,nog maar 1 dag..:D Fijn weekend Greetje!

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Lekker toch dat t nu weer wel ging! We hebben idd allemaal wel eens een mindere training, niet te lang bij stil blijven staan en knallen maar dat heb je gedaan! Way to go!!
Dat doe ik zeker niet.
Ik zou wel balen als het vaker gebeurd want ik ben erg fan van de trainingen met Saskia.
Yeps en morgen ga ik weer met haar knallen.:)

Ik snap (eindelijk) de lol van trainen met een trainer!
...ben licht-dood gegaan vandaag... :heart:

• #1.972
Sportmassage, klinkt goed!

Zo te zien weer flink geknald in de sportschool, ga zo door toppertje! :thumbs:
Het is zeker goed en lekker voor je spieren.

Dat ga ik doen.
Doordat ik me weer aan mijn dieet houd en voldoende slaap gaat het eigenlijk meteen een stuk beter.

• #1.974
Vandaag heb ik mijn armen getraind en daarna gaan hardlopen (warming up 6 12 6 en 4 minuten duurloop en uitlopen)
Het ging allebei goed.
Ik kon het niet laten om mijn biceps training bijna helemaal anders te doen dan zou moeten maar dat komt omdat ik niet van wachten houd...;)

Ik ga lekker slapen want morgen staat er opnieuw een benen training met Saskia op de planning.:D

Succes morgen, gaat vast wel lukken na zo'n jaloersmakende :D sportmassage. Natuurlijk niet op het gevoel tijdens de massage, maar op het gevoel erna :)

Lekker hoor zo trainen :D, veel suc6 straks en ook vast een fijn weekend :kiss:

Goed om te horen. :D
Ik ben er zelf zo blij mee vooral als ik bijna dood dreig te gaan. . :heart:
een beetje gestoord zijn we wel he :p

"hallo wilt u mij trainen? Ik wil graag helemaal kapot!"
Nou dat is me vandaag lichtelijk gelukt... maar kon nog wel erger denk ik... we blijven ons best doen :p

Veel plezier met die benen vanavond! :fire:

een beetje gestoord zijn we wel he :p

"hallo wilt u mij trainen? Ik wil graag helemaal kapot!"
Nou dat is me vandaag lichtelijk gelukt... maar kon nog wel erger denk ik... we blijven ons best doen :p

Veel plezier met die benen vanavond! :fire:

Een beetje gestoord Sue??? Volgens mij zijn we rijp voor het gekkenhuis:nut:
Maar goed, we geven het een plekje aan gaan lekker door..
En idd succes met de beentjes..pff die vind ik toch altijd wel t zwaarste..word vaak misselijk..ben benieuwd hoe t gaat!
Fijn weekend

• #1.979
Succes morgen, gaat vast wel lukken na zo'n jaloersmakende :D sportmassage. Natuurlijk niet op het gevoel tijdens de massage, maar op het gevoel erna :)
Dankje!
:roflol: Zal ik dan maar niet verklappen waar ik morgen heen ga. :o

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Lekker hoor zo trainen :D, veel suc6 straks en ook vast een fijn weekend :kiss:
Dankje!
Jij ook een fijn weekend! :kiss:

Peetje gaat het nog steeds goed daar?
Volgens mij ben je bijna een topsportster geworden
Elke dag ben je wel met iets van sport bezig
erg indrukwekkend hoor

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven