Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
iedereen wordt hier maar sterker en sterker.... :eek: Netjes Peet!

Kijk maar uit Jerney :p straks komen al die sterke vrouwen je opzoeken :p

Hee, kennelijk jou log over het hoofd gezien (er zijn er ook zoveel) maar ik heb een abo genomen. (eerst ff bijlezen!)

• #2.025
iedereen wordt hier maar sterker en sterker.... :eek: Netjes Peet!

Kijk maar uit Jerney :p straks komen al die sterke vrouwen je opzoeken :p
dankje sterke Sue.Met onze pink kunnen we Jerney aan.:p

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

:o Sowwy.....
Ik zal het noooooit meer doen :no:

:x

:help:

Ik moest aan je vraag denken toen ik tijdens hardlopen me armen achter me hoofd moest houden.:o AUWWWW!
Me armen rond draaien was ook geen succes.;)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Hee, kennelijk jou log over het hoofd gezien (er zijn er ook zoveel) maar ik heb een abo genomen. (eerst ff bijlezen!)
hee, leuk dat je een abo hebt genomen.:)
Ik vind het er ook veel om overal te reageren maar ik lees de logjes wel allemaal.:D

hee, leuk dat je een abo hebt genomen.:)
Ik vind het er ook veel om overal te reageren maar ik lees de logjes wel allemaal.:D

Ik moet zeggen dat ik het met 7 logjes al super druk vind, blijft geen tijd meer over om kansloze voedingsschema's van beginners te bekritiseren! :roflol:

Het is me trouwens opgevallen dat de vrouwen hier samen een hele community zijn, hoe houden jullie dat allemaal bij ???

Zo te zien ga je lekker peetjuh, Rock 'n Roll! :rocker:

Ik moet zeggen dat ik het met 7 logjes al super druk vind, blijft geen tijd meer over om kansloze voedingsschema's van beginners te bekritiseren! :roflol:

Het is me trouwens opgevallen dat de vrouwen hier samen een hele community zijn, hoe houden jullie dat allemaal bij ???

Het word gewoon een soort sekte van dbb... hoe we dat doen?? tja.. gewoon gezellig en vrouwen zijn over t algemeen nogal nieuwgierig ingesteld...;)

Peetje zet m op!!! spierpijn is lekkah!!

Multitasken is het woord, en niet bijster veel te doen hebben op werk ;)

Multitasken is het woord, en niet bijster veel te doen hebben op werk ;)

Vooral dat laatste, heheh...kan gauw genoeg afgelopen zijn...

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

dankje sterke Sue.Met onze pink kunnen we Jerney aan.:p

:mad: :(

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Ik moest aan je vraag denken toen ik tijdens hardlopen me armen achter me hoofd moest houden.:o AUWWWW!
Me armen rond draaien was ook geen succes.;)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

....en los ben je! :D

• #2.030
Het is gezellig met de vrouwen onderling en uiteraard ook met de mannen ook al 'ken' ik voornamelijk alleen de mannen die in het vrouwen gedeelte durven te komen.:p

Vanavond heb ik rug met Saskia getraind.:D
Het ging een stuk beter dan de laatste gezamelijke rug training.
Denk ook wel dat het komt doordat ik nu meer slaap en weer lekker volgens schema eet.
Ik merkte wel dat mijn kracht bij de 4e en 5e oefening begon af te nemen.
Opzicht niet zo gek na 3 volume PR's.( die hebben me nogal gesloopt.)
Buik en cardio ging ook goed.:)

• Like
Waarderingen: Sue
Wel cool dat je met Saskia traint. :D (Salemink toch?)

lekker, en idd niet zo gek hoor als je al 3 oef gedaan hebt en dan je kracht wat afneemt hoor..:D vooruit maar..

Vandaag nog getraind? HOest verder met je?

• #2.035
lekker, en idd niet zo gek hoor als je al 3 oef gedaan hebt en dan je kracht wat afneemt hoor..:D vooruit maar..
Ik voel me rug behoorlijk nu dus ik mag niet 'klagen' over de laatste 2 oefeningen.;)

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Vandaag nog getraind? HOest verder met je?
armen en daarna met de groep gaan hardlopen.
Triceps ging goed en me biceps wat minder door spierpijn van gister.
Verder eigenlijk wel goed en met jou?

Ja... z'n gangetje :p
Vroeg me af... wat doe je precies met loopgroep?

• #2.037
vandaag 8,10, 6 en 8 min lopen met tussendoor 2 minuten wandelen en uiteraard een stuk in en uitlopen waarvan ik de minuten niet weet.
Dinsdag was het intervallen en op zondag is er altijd een rustige duurloop.(die ik dus zondag opnieuw ga missen terwijl ik vandaag te horen kreeg dat dit de belangrijkste training is.:o )

Mooi zo.:)

vandaag 8,10, 6 en 8 min lopen met tussendoor 2 minuten wandelen en uiteraard een stuk in en uitlopen waarvan ik de minuten niet weet.
Dinsdag was het intervallen en op zondag is er altijd een rustige duurloop.(die ik dus zondag opnieuw ga missen terwijl ik vandaag te horen kreeg dat dit de belangrijkste training is.:o )

Mooi zo.:)

Klinkt intensief, respect dat je dat toch maar even doet met dit weer!! +1 :thumbs:

• #2.039
Klinkt intensief, respect dat je dat toch maar even doet met dit weer!! +1 :thumbs:
Dankje.
Ik heb het er best zwaar mee ook al houd ik de trainingen wel vol.
Vraag me wel af of ik de duurloop nog trek want daar doe ik volgende week pas weer aan mee. :o
Ik ga het igg ook in me eentje proberen om aan de 45 minuten te komen anders krijg ik het op zondag echt zwaar.;)

• #2.040
Ik weeg inmiddels 61.4 en doe hard me best om onder de 60 te komen of alleen in vet% te dalen.
Gister heb ik niet getraind want ik heb gister weer een vakantie naar Turkije geboekt.:D
Om dit te vieren ga ik vanavond stappen met als gevolg dat ik dadelijk benen, kuiten en schouders op 1 dag train. .
Me benentraining maak ik extra zwaar(met dank aan Sue ga ik een supersetje lunges uitproberen ipv 1 van de 2 varianten die op me schema staan te kiezen ) en ik kijk wel hoever ik met schouders kom.
Ik ga me samples rpm en drive uitproberen. :devil:
Ik ben benieuwd hoe ik hier op reageer.:)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven