MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
oh oh... met dank aan mij? :D
als jij spierpijn krijgt tijdens het stappen denk je dan ook aan mij? :p
rpm vond ik best oke (maar probeer zelf geen gewoonte te maken van dat soort dingen... koffie werkt al genoeg voor mij :p)
Veel plezier vanavond!
Leuk vooruitzicht die vakantie... wanneer ga je?

Drive heb je niet zoveel aan hoor - testobooster...
Verder veel succes met die gruwelijke training - en stap ze! :D

Prettig weekend!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.043
oh oh... met dank aan mij? :D
als jij spierpijn krijgt tijdens het stappen denk je dan ook aan mij? :p
rpm vond ik best oke (maar probeer zelf geen gewoonte te maken van dat soort dingen... koffie werkt al genoeg voor mij :p)
Veel plezier vanavond!
Leuk vooruitzicht die vakantie... wanneer ga je?
Als ik het goed heb onthouden zag ik in jou logje dat je lunges in superset vorm had gedaan.
Zelf zou ik hier nooit opgekomen zijn.
Na 1 set vroeg ik me uiteraard al af of ik misschien gek ben dat ik dit vrijwillig doe gezien de reverse lunges al pittig genoeg is.:D
Dan zal ik uiteraard ook aan je denken.:p
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind en of ik nou echt wat gemerkt hebt.
Ik heb iniedergeval lekker getraind en ik denk wel dat het effect gehad moet hebben.
Beter dat koffie bij jou werkt, bij mij werkt het niet....
Dankje! In juni. :cool:

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Drive heb je niet zoveel aan hoor - testobooster...
Verder veel succes met die gruwelijke training - en stap ze! :D

Prettig weekend!
Ik dacht dat het wel meerdere effecten had dus ik maak me sample wel gewoon op denk ik.

Dankje!

• #2.044
Mijn benentraining begon helemaal niet lekker.
Voor de verandering had ik weer last van me liezen maar gelukkig gingen 3 oefeningen (de lunges gelukkig ook) wel erg goed.
Om eerlijk te zijn weet ik wel bijna zeker dat het door het hardlopen komt en ik er minder snel last van zal hebben als ik zou stoppen.:(
Toch blijf ik doorgaan met lopen en als het terug blijft keren dan moet ik maar tijdelijk accepteren dat ik met 2 belangrijke oefeningen niet alles kan geven.
Ik moet dus bekennen dat ik momenteel sterker ben met de lunges dan met squaten....

Schouders ging wel goed.
Die zal ik ook wel gaan voelen gezien mijn spotter vond dat ik met hulp makkelijk 30 kilo zou kunnen pressen.
Damn dat is ineens een behoorlijk verschil als je nog nooit 24 of 26 kilo hebt gedaan.
Ach ja een beetje uitdaging kan geen kwaad. ;)

Na benen vind ik cardio nooit zo leuk dus dat heb ik maar volgehouden zonder er over na te denken.

Laatst bewerkt:
30 kg barbellpress dat is niet verkeerd hoor dame
dikke voldoende hoor :)

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Wel cool dat je met Saskia traint. :D (Salemink toch?)

Zo dat is ook niet de minste waar je mee traint
Wereldkampieone BB toch?

• #2.046
30 kg barbellpress dat is niet verkeerd hoor dame
dikke voldoende hoor :)

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Zo dat is ook niet de minste waar je mee traint
Wereldkampieone BB toch?

Uiteraard was dit wel met hulp, in me eentje kan ik dat niet hoor.:p

Klopt, ze heeft genoeg titels gepakt met BB.:D
Ik weet van die wedstrijden nooit echt precies wat nou de wk's zijn maar die heeft ze als IFBB pro vast wel gewonnen denk ik.:)
Hoe dan ook heeft ze belangrijke titels gewonnen want je wordt niet zomaar een pro natuurlijk.

• Like
Waarderingen: kaza
Nou een hele eer om met zo'n topper te trainen dus
Zou het zo ook wel eens willen
Al die info van zo'n lopende BB database lijkt mij helemaal top

• #2.048
Nou een hele eer om met zo'n topper te trainen dus
Zou het zo ook wel eens willen
Al die info van zo'n lopende BB database lijkt mij helemaal top
Gezien ze personal trainster met wedstrijdervaring ben ik echt blij dat ze mijn trainster is.
Elke keer leer ik wel weer wat bij waardoor de trainingen waar ze niet bij is ook een stuk beter gaan.

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Pff ik ben gesloopt door de training en het huishouden.
Ik merk ook een beetje dat ik stappen niet zo leuk meer vindt maar om nou steeds thuis te blijven is ook niet leuk.
Waarschijnlijk komt het door het ouder worden en vele trainen.:o
Ach ja wie weet gaat het wel leuk worden, dat was me oud en nieuw ook en toen was ik in een nog ergere tent dan waar ik nu heen ga.;)
Het enige verschil is dat ik toen best wel aangeschoten was en ik me vanavond met Spa blauw moet vermaken...

[/COLOR]Pff ik ben gesloopt door de training en het huishouden.
Ik merk ook een beetje dat ik stappen niet zo leuk meer vindt maar om nou steeds thuis te blijven is ook niet leuk.
Waarschijnlijk komt het door het ouder worden en vele trainen.:o
Ach ja wie weet gaat het wel leuk worden, dat was me oud en nieuw ook en toen was ik in een nog ergere tent dan waar ik nu heen ga.;)
Het enige verschil is dat ik toen best wel aangeschoten was en ik me vanavond met Spa blauw moet vermaken...

Feestbeest :rolleyes:

Die 30 kg benchpress is keurig hoor, zoals Grosje zij ''een dikke voldoende!''

Hoe kom je iedere keer aan die goeie trainers P?
Of train ik gewoon echt op een belabberde sportschool....

• #2.053
Hoe kom je iedere keer aan die goeie trainers P?
Of train ik gewoon echt op een belabberde sportschool....
Er loopt altijd wel begeleiding rond.
Als ik zou willen kan ik bij elke oefening gespot worden maar zo ben ik niet.
Soms heb ik juist helemaal geen behoefte aan hulp en train ik lekker alleen.
Aan me eigen trainster ben ik gekomen door contact met haar op te nemen.
Ik denk vooral dat ik het geluk heb in een hardcore gym te trainen waar het toch weer anders is dan een gemiddelde sportschool.

Ja dat is wel waar ja. Hoewel ik nu nog wel lekker train alleen, wellicht als ik later ooit verder gevorderd ben ik er ook wel eens over na ga denken om iemand in te schakellen. Maar van jullie hier krijg ik ook veel tips en trucs en dat werkt tot nog toe prima!

Er loopt altijd wel begeleiding rond.
Als ik zou willen kan ik bij elke oefening gespot worden maar zo ben ik niet.
Soms heb ik juist helemaal geen behoefte aan hulp en train ik lekker alleen.
Aan me eigen trainster ben ik gekomen door contact met haar op te nemen.
Ik denk vooral dat ik het geluk heb in een hardcore gym te trainen waar het toch weer anders is dan een gemiddelde sportschool.

Zekers heeft alleen trainen voordelen.. je hoeft nooit te wachten, of je wat aan te trekken van iemand. Zeker als je helemaal tot het uiterste gaat bij je training haha, tenminste ik trek dan rare gezichten en kerm onzin uit :roflol:

Zekers heeft alleen trainen voordelen.. je hoeft nooit te wachten, of je wat aan te trekken van iemand. Zeker als je helemaal tot het uiterste gaat bij je training haha, tenminste ik trek dan rare gezichten en kerm onzin uit :roflol:
wat dan...?

:D

Ja hoe kan ik dat het beste omschrijven :rolleyes:

Ik denk het beste als, een kinky paringsroep van een baardaap met veel gekreun, zweet en tranen :D

haha filmpje? :o

---------- Toegevoegd om 07:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:59 ----------

Nette training trouwens Peetjuh :thumbs:
Ik vind het ook fijn lekker alleen te trainen, lekker muziekje op.. maar meestal staat deze na 5 min. weer uit omdat er weer iemand met me wilt babbelen :o.
Maar op een gegeven moment kan een goede spotter (en die heb je :)) erg fijn / handig zijn. Je kunt er veel van leren en je kan zelf ook nog meer tot het uiterste gaan. (ik wil ook :( )

Succes met trainen.. Heb je onlangs alweer wat stats geplaatst of foto's? Heb je al zo'n tijd niet gezien.. Ben benieuwd..

• #2.060
Ik heb veel last gehad van buikpijn en waarschijnlijk iets verkeerds gegeten gister waardoor ik erg gaar ben en het ff kort hou.

Gisteravond heb ik de 5 km testloop gelopen in 28.00 wat 33 sec sneller is dan mijn PR.
Eigenlijk wil ik een echte 5 km wedstrijd lopen maar heb geen boeiende wedstrijd gevonden dus ik ga alleen voor de 10.

Ondanks ik me niet goed voel ging mijn rug training opvallend goed.
Ik moest best wel hard werken maar dat is eigenlijk elke training zo of ik nou wil of niet.;)
Ik wou bijna Sas afzeggen maar ik ben blij dat ik de training heb vol gehouden zonder avondeten want ik had spontaan geen honger meer na mijn laatste toilet bezoek.:o Ik ga op advies van haar nu al slapen.

Reageer nog wel op jullie reacties als ik tijd heb en me wat beter voel.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven