Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het goed heb onthouden zag ik in jou logje dat je lunges in superset vorm had gedaan.oh oh... met dank aan mij?
als jij spierpijn krijgt tijdens het stappen denk je dan ook aan mij?
rpm vond ik best oke (maar probeer zelf geen gewoonte te maken van dat soort dingen... koffie werkt al genoeg voor mij)
Veel plezier vanavond!
Leuk vooruitzicht die vakantie... wanneer ga je?

Ik dacht dat het wel meerdere effecten had dus ik maak me sample wel gewoon op denk ik.Drive heb je niet zoveel aan hoor - testobooster...
Verder veel succes met die gruwelijke training - en stap ze!
Prettig weekend!

Wel cool dat je met Saskia traint.(Salemink toch?)
30 kg barbellpress dat is niet verkeerd hoor dame
dikke voldoende hoor
---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------
Zo dat is ook niet de minste waar je mee traint
Wereldkampieone BB toch?

Gezien ze personal trainster met wedstrijdervaring ben ik echt blij dat ze mijn trainster is.Nou een hele eer om met zo'n topper te trainen dus
Zou het zo ook wel eens willen
Al die info van zo'n lopende BB database lijkt mij helemaal top

[/COLOR]Pff ik ben gesloopt door de training en het huishouden.
Ik merk ook een beetje dat ik stappen niet zo leuk meer vindt maar om nou steeds thuis te blijven is ook niet leuk.
Waarschijnlijk komt het door het ouder worden en vele trainen.
Ach ja wie weet gaat het wel leuk worden, dat was me oud en nieuw ook en toen was ik in een nog ergere tent dan waar ik nu heen ga.
Het enige verschil is dat ik toen best wel aangeschoten was en ik me vanavond met Spa blauw moet vermaken...

Feestbeest
Die 30 kg benchpress is keurig hoor, zoals Grosje zij ''een dikke voldoende!''
tnx.Er loopt altijd wel begeleiding rond.Hoe kom je iedere keer aan die goeie trainers P?
Of train ik gewoon echt op een belabberde sportschool....
Er loopt altijd wel begeleiding rond.
Als ik zou willen kan ik bij elke oefening gespot worden maar zo ben ik niet.
Soms heb ik juist helemaal geen behoefte aan hulp en train ik lekker alleen.
Aan me eigen trainster ben ik gekomen door contact met haar op te nemen.
Ik denk vooral dat ik het geluk heb in een hardcore gym te trainen waar het toch weer anders is dan een gemiddelde sportschool.

wat dan...?Zekers heeft alleen trainen voordelen.. je hoeft nooit te wachten, of je wat aan te trekken van iemand. Zeker als je helemaal tot het uiterste gaat bij je training haha, tenminste ik trek dan rare gezichten en kerm onzin uit![]()

Ja hoe kan ik dat het beste omschrijven
Ik denk het beste als, een kinky paringsroep van een baardaap met veel gekreun, zweet en tranen![]()

.
) erg fijn / handig zijn. Je kunt er veel van leren en je kan zelf ook nog meer tot het uiterste gaan. (ik wil ook
)
Ik ga op advies van haar nu al slapen.