Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat naar dat je je zo rot voelt..rust maar lekker uit dan..maar t gekke is dan idd wel dat je lekker traint..heb ik ook wel s dan heb ik echt geen zin en vaak zijn dat dan de lekkerste trainingen..:rolleyes:
Over je toiletbezoek gesproken.. er belt vandaag een klant die had een afspraak om 15u en zegt.."hallo, ik heb dunne ontlasting kan ik wel gaan trainen??" WTF???:who: Ik had echt zoiets van, wat is dit nu weer zeg..
Rare mensen in deze wereld hoor..(wou ik even met je delen hahahah)
Nou beterschap!

Beterschap..

:roflol: haha wat een verhaal Miss H :o haha...wat een excuus. :P

Kijk naar Petra, die diehard gaat gewoon trainen na slechte ervaringen met de toilet, nog eens zonder avondmaal & je PR verbreken!! He kijk je wel een beetje uit meid ;), neem ook je rust...zodat je lekker wat energie kan opsparen voor herstel en dat je straks weer lekker vollop kan door knallen. :D

Beterschap :kiss:

:( ooh jij ook al niet fit..
Volgens mij heerst er van alles nu om ons heen.
Beterschap meid, rustig aan x

Het word gewoon een soort sekte van dbb... hoe we dat doen?? tja.. gewoon gezellig en vrouwen zijn over t algemeen nogal nieuwgierig ingesteld...;)

Peetje zet m op!!! spierpijn is lekkah!!

Hahaha, ik vroeg het mij ook al af... damn, ik heb er ook een dagtaak aan alle logjes bij te houden...

En ben al weer even niet in jouw logje geweest, Peej :o

Ik schaam me kapot...Maar het gaat lekker zo te zien! :thumbs:

Jeetje meid, rustig aan...beulen op die rugtraining, jij laat je niet kisten :)
Hopelijk ben je snel opgeknapt!

Gisteravond heb ik de 5 km testloop gelopen in 28.00 wat 33 sec sneller is dan mijn PR.
Eigenlijk wil ik een echte 5 km wedstrijd lopen maar heb geen boeiende wedstrijd gevonden dus ik ga alleen voor de 10.

33 seconden sneller dan je oude PR, keurig keurig! :thumbs:

Ik heb veel last gehad van buikpijn en waarschijnlijk iets verkeerds gegeten gister waardoor ik erg gaar ben en het ff kort hou.

Reageer nog wel op jullie reacties als ik tijd heb en me wat beter voel.

Sterkte, hoop dat je je snel beter voelt. Geef je lichaam de rust die het nodig heeft ;)

Peetje (en alle andere virusslachtoffers); beterschap!
Dat je maar weer snel aan het trainen (en posten) kan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.069
haha filmpje? :o

---------- Toegevoegd om 07:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:59 ----------

Nette training trouwens Peetjuh :thumbs:
Ik vind het ook fijn lekker alleen te trainen, lekker muziekje op.. maar meestal staat deze na 5 min. weer uit omdat er weer iemand met me wilt babbelen :o.
Maar op een gegeven moment kan een goede spotter (en die heb je :)) erg fijn / handig zijn. Je kunt er veel van leren en je kan zelf ook nog meer tot het uiterste gaan. (ik wil ook :( )
Tussendoor babbelen is ook leuk, dat doe ik af en toe ook wel.
Ik heb alleen voor mijn cardio oordopjes mee zodat ik dan tmf clips kan bekijken.:D
Ik leer idd ook van een spotter maar uiteraard het meeste van me trainster wat uiteraard ook voor mij de beste spotter is.
Succes met trainen.. Heb je onlangs alweer wat stats geplaatst of foto's? Heb je al zo'n tijd niet gezien.. Ben benieuwd..
Dankje wel!
Foto's heb ik nog steeds niet maar volgende week plaats ik stats.
Ja dat is wel waar ja. Hoewel ik nu nog wel lekker train alleen, wellicht als ik later ooit verder gevorderd ben ik er ook wel eens over na ga denken om iemand in te schakellen. Maar van jullie hier krijg ik ook veel tips en trucs en dat werkt tot nog toe prima!
Met de tips op DBB kan je al heel veel bereiken.
Het grote verschil met een trainster is dat je trainingsniveau flink omhoog gaat in vergelijking met als je alleen traint.
Zekers heeft alleen trainen voordelen.. je hoeft nooit te wachten, of je wat aan te trekken van iemand. Zeker als je helemaal tot het uiterste gaat bij je training haha, tenminste ik trek dan rare gezichten en kerm onzin uit :roflol:
Daar heb ik ook last van en door die rare gezichten denk ik soms ook dat ik daardoor nog net wat extra reps doe.
Ik gooi er ook wel onzin uit en trek rare gezichten als me trainster erbij is omdat ik dan keihard moet werken en echt moet doen wat ze zegt.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Wat naar dat je je zo rot voelt..rust maar lekker uit dan..maar t gekke is dan idd wel dat je lekker traint..heb ik ook wel s dan heb ik echt geen zin en vaak zijn dat dan de lekkerste trainingen..:rolleyes:
Over je toiletbezoek gesproken.. er belt vandaag een klant die had een afspraak om 15u en zegt.."hallo, ik heb dunne ontlasting kan ik wel gaan trainen??" WTF???:who: Ik had echt zoiets van, wat is dit nu weer zeg..
Rare mensen in deze wereld hoor..(wou ik even met je delen hahahah)
Nou beterschap!
Ik heb inderdaad veel gerust maar ook wel gewoon gewerkt en getraind.
Alleen donderdagnacht heb ik bijna geen oog dichtgedaan waardoor mijn benen training met Saskia weer aanvoelde als een aanslag op me leven.
Gelukkig heb ik niet continu op het toilet gezeten.:)
In combinatie met misselijkheid, buik en keelpijn was het wel ff doorbikkelen deze week.
hahaha inderdaad rare mensen.
Tnx!

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

:roflol: haha wat een verhaal Miss H :o haha...wat een excuus. :P

Kijk naar Petra, die diehard gaat gewoon trainen na slechte ervaringen met de toilet, nog eens zonder avondmaal & je PR verbreken!! He kijk je wel een beetje uit meid ;), neem ook je rust...zodat je lekker wat energie kan opsparen voor herstel en dat je straks weer lekker vollop kan door knallen. :D

Beterschap :kiss:

Eigenlijk moest ik tijdens me PR al naar het toilet dus ik vraag me nog steeds af hoe ik het tot thuis heb kunnen volhouden.:eek:
Ik heb het erna wel rustiger aan gedaan maar ben wel gaan trainen.
Volgende week verwacht ik wel dat ik weer meer energie heb.
Wel grappig dat ik trainen eigenlijk nog best wel trek ondanks een normaal mens dit waarschijnlijk niet had gedaan haha.

tnx!

Oei, wat zal jij blij zijn geweest dat je je huis gehaald had, stel je voor :eek:
Heb het een keertje gehad, mens wat voel je jezelf dan ongelukkig :roflol:

Hopelijk ben je nu al een beetje beter?!

Daar heb ik ook last van en door die rare gezichten denk ik soms ook dat ik daardoor nog net wat extra reps doe.
Ik gooi er ook wel onzin uit en trek rare gezichten als me trainster erbij is omdat ik dan keihard moet werken en echt moet doen wat ze zegt.

Dan train je hard, zoals het hoort! :thumbs:

• #2.072
Oei, wat zal jij blij zijn geweest dat je je huis gehaald had, stel je voor :eek:
Heb het een keertje gehad, mens wat voel je jezelf dan ongelukkig :roflol:

Hopelijk ben je nu al een beetje beter?!
Heel blij. ;)
Zo dat kan ik me voorstellen.
Ik heb wel eens gezien dat iemand het in het sauna complex had die er net uit kwam.Dan voel je je echt heel lullig.:(
Die sauna heb ik toen spontaan overgeslagen.:roflol:

Met me darmen gaat het wel goed.
Ik heb alleen barstende hoofdpijn, maar dat komt omdat ik me vanacht en vanmiddag heb misdragen door weinig geslapen te hebben.:p
Vannacht zal ik wel weer aan me slaap komen want morgenochtend moet ik een duurloop van 50 of 55 minuten lopen. :eek:

Heel blij. ;)
Zo dat kan ik me voorstellen.
Ik heb wel eens gezien dat iemand het in het sauna complex had die er net uit kwam.Dan voel je je echt heel lullig.:(
Die sauna heb ik toen spontaan overgeslagen.:roflol:

Met me darmen gaat het wel goed.
Ik heb alleen barstende hoofdpijn, maar dat komt omdat ik me vanacht en vanmiddag heb misdragen door weinig geslapen te hebben.:p
Vannacht zal ik wel weer aan me slaap komen want morgenochtend moet ik een duurloop van 50 of 55 minuten lopen. :eek:

Die sauna was gewoon een combi modderbad :D
Ai, dat lijkt me echt het toppunt van schaamte.....

Nu even goed rusten zeg, je kan geen hoofdpijn tijdens je duurloop gebruiken!
Succes en sterkte morgen :)

Je ziet dat dat ik niet eens reageer op misdragen, daar heb ik momenteel niet in de positie voor :o

• #2.074
:( ooh jij ook al niet fit..
Volgens mij heerst er van alles nu om ons heen.
Beterschap meid, rustig aan x
Een soort DBB virus zeker?
Dankje wel! :kiss:

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Hahaha, ik vroeg het mij ook al af... damn, ik heb er ook een dagtaak aan alle logjes bij te houden...

En ben al weer even niet in jouw logje geweest, Peej :o

Ik schaam me kapot...Maar het gaat lekker zo te zien! :thumbs:
Het is inderdaad een dag taak en doordat ik een aantal dagen niet zo actief ben geweest moet ik ook weer veel bijlezen.

Je hoeft je niet te schamen ;)
Het gaat inderdaad prima.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Die sauna was gewoon een combi modderbad :D
Ai, dat lijkt me echt het toppunt van schaamte.....

Nu even goed rusten zeg, je kan geen hoofdpijn tijdens je duurloop gebruiken!
Succes en sterkte morgen :)

Je ziet dat dat ik niet eens reageer op misdragen, daar heb ik momenteel niet in de positie voor :o
:roflol:
Dat is zeker een toppunt van schaamte.

Ik wacht nog ff tot me kipfilet klaar is en dan ga ik mijn bedje opzoeken.
Dankje wel! Dat kan ik wel gebruiken na een aantal duurlopen gemist te hebben.:o

:roflol: Gelukkig maar.;) Ik heb vandaag een beetje met je mee gejunkt whaha.

Tja ik heb het weer erg gezellig gehad (vooral vanmiddag) en dat moet ook kunnen ook al had uitrusten vandaag lichamelijk beter geweest.:D
Dit voelt namelijk niet als een rustdag en dat is het "officieel" wel.:o

Sweet dreams Petra! :D

• #2.079
Peetje (en alle andere virusslachtoffers); beterschap!
Dat je maar weer snel aan het trainen (en posten) kan.
Dankje wel!
Ondertussen ben ik weer aan het posten, ik had wat in te halen. ;)

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Dan train je hard, zoals het hoort! :thumbs:
Ik train altijd zo hard mogelijk en toch denk ik dan wel eens dat het nog harder kan. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven