MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goedemorgen, flinke dag voor de boeg hé? en uuhm lukte dat dromen nog een beetje? :hahaha:

zo, je bent hier even niet en spontaan een hele hoop bijlezen!
gaat lekker hier zo te zien, karma voor het feit dat je je toch iedere keer weer door de trainingen weet te slepen, of je je nou goed voelt of niet...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.085
tnx, ik ga zo nog ff een kleine poging doen voordat ik naar me gym ga.:o
Goedemorgen, flinke dag voor de boeg hé? en uuhm lukte dat dromen nog een beetje? :hahaha:
Klopt,gelukkig zit het ergste deel er nu al op.
Niet gelukt, maar gelukkig wel over iets veel leukers gedroomd ook al weet ik helaas niet meer precies wat. :roflol:
zo, je bent hier even niet en spontaan een hele hoop bijlezen!
gaat lekker hier zo te zien, karma voor het feit dat je je toch iedere keer weer door de trainingen weet te slepen, of je je nou goed voelt of niet...
haha allemaal onzin weer bijgelezen. :D Dankje welvoor deze reactie.:)

• #2.086
Ik was gister echt te brak om nog een update te geven.
Eigenlijk heb ik over mijn kt/cardio weinig te melden.
Het ging de ene dag wat beter dan de ander en dat kwam denk ik ook wel doordat ik soms toch te weinig had gegeten.
Vrijdag wat meer gegeten (wel schoon) en gister was ik wel blij dat ik 2 tosti's met curry.

Deze week heb ik gelukkig wel 3x mee gedaan met de hardloop trainingen.
De duurloop van 50 min vanmorgen heb ik overleefd maar vraag niet hoe. :eek:
Volgende week 55 min.:bang:

Laatst bewerkt:
  • #2.087
Me middag dutje duurde iets langer dan gepland (ik had de wekker uitgezet) dus ik heb me schouder training toch niet gedaan.
Wellicht niet eens zo onverstandige keuze gezien ik ook wel eens aan me rust moet denken.;)

Nu ga ik onverwachts vanavond bowlen.:D

Me middag dutje duurde iets langer dan gepland (ik had de wekker uitgezet) dus ik heb me schouder training toch niet gedaan.
Wellicht niet eens zo onverstandige keuze gezien ik ook wel eens aan me rust moet denken.;)

Nu ga ik onverwachts vanavond bowlen.:D

Geluk bij een ongeluk toch. Met getrainde schouders bowlen is natuurlijk niet praktisch.. en inderdaad je moet aan je rust denken, één van de essentiële dingen voor je spieren :thumbs:

Fijne avond, laat ze zien hoe een DBB vrouwen Bowlen! ;)

• #2.089
Geluk bij een ongeluk toch. Met getrainde schouders bowlen is natuurlijk niet praktisch.. en inderdaad je moet aan je rust denken, één van de essentiële dingen voor je spieren :thumbs:

Fijne avond, laat ze zien hoe een DBB vrouwen Bowlen! ;)
Ik ga zo weer richting bed om te lezen en vroeg te slapen.

Nou deze DBB dame kon maar 1 potje winnen. :treuren:

Laatst bewerkt:
Goedzo, volgens mij heb je nog wat in te halen? ;)

Sweet dreams!

Daag ze volgende keer maar uit voor een potje bankdrukken :aai:

:roflol: haha inderdaad ;).

Lekker geslapen & uitgerust? :)
He suc6 met je volgende loop van 55 min. Echt netjes hoor...gaat de goede kant op! :D

• #2.092
Goedzo, volgens mij heb je nog wat in te halen? ;)

Sweet dreams!

Daag ze volgende keer maar uit voor een potje bankdrukken :aai:
Ik heb nog steeds wat in te halen gezien ik 3.00 wakker werd van de buurman die boos was op de buurvrouw :mad:

:roflol: Dan win ik alles.:p

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

:roflol: haha inderdaad ;).

Lekker geslapen & uitgerust? :)
He suc6 met je volgende loop van 55 min. Echt netjes hoor...gaat de goede kant op! :D
euhhh geen commetaar. igg heb ik wel 9 uur ouitgerust maar dus wel 2x wakker geworden.

Het gaat idd de goede kant op.:)
Nog 6 weken ongeveer en dan heb ik al me wedstrijd. :eek:

• #2.094
Spannend! Heb je er al een beetje vertrouwen in? Je kan iig echt nog een hele hoop doen in 6 weken, dus wordt vast een hele mooie tijd!
Tja ik laat het maar op me af komen maar hoop uiteraard nog steeds op een tijd onder de 60 min.
Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik me 5 km snelheid ook op de 10 kan volhouden maar iets zegt me dat het uiteindelijk wel gaat lukken zolang ik er in blijf geloven en 3x blijf trainen.

Tja ik laat het maar op me af komen maar hoop uiteraard nog steeds op een tijd onder de 60 min.
Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik me 5 km snelheid ook op de 10 kan volhouden maar iets zegt me dat het uiteindelijk wel gaat lukken zolang ik er in blijf geloven en 3x blijf trainen.

Zou idd zeker een hele mooie tijd zijn, een heel uur lang 10 km/h hardlopen is netjes. Gaat je vast lukken!

• #2.096
Zou idd zeker een hele mooie tijd zijn, een heel uur lang 10 km/h hardlopen is netjes. Gaat je vast lukken!
Ik weet gewoon dat ik niet blij ga zijn als ik langzamer loop terwijl ik al blij zou moeten zijn als ik over de finish kom.:o (die tijd zit gewoon tussen me oren gezien ik zo blij was met me 1e 5 km wedstrijd tijd dus wil ik dat gevoel ook met de 10 km mee maken.;))

• #2.097
Vandaag te horen gekregen dat ik over 1 km 6 min doe in het tempo van vanavond.
Als dit echt zo is dan krijg ik toch wel het idee dat mijn doel haalbaar is. :D
Dat de laatste 3 trainingen zwaar voelde en me heupen weer beginnen te zeuren daar sta ik maar niet teveel bij stil.
Gezien ik in beide heupen hetzelfde voel denkt de trainer dat het igg geen blessure is.

Morgen weer benen trainen met me trainster.
Ik hoop maar dat ik snel in slaap kom zodat de benen training kwa vermoeidheid beter aanvoelt dan vorige week.
Ik slaap nog steeds niet lekker ondanks ik nu wel op tijd erin ga zie ik het soms 1 uur worden of ben 3 uur ineens klaar wakker haha.

Vandaag te horen gekregen dat ik over 1 km 6 min doe in het tempo van vanavond.
Als dit echt zo is dan krijg ik toch wel het idee dat mijn doel haalbaar is. :D
Dat de laatste 3 trainingen zwaar voelde en me heupen weer beginnen te zeuren daar sta ik maar niet teveel bij stil.
Gezien ik in beide heupen hetzelfde voel denkt de trainer dat het igg geen blessure is.

Morgen weer benen trainen met me trainster.
Ik hoop maar dat ik snel in slaap kom zodat de benen training kwa vermoeidheid beter aanvoelt dan vorige week.
Ik slaap nog steeds niet lekker ondanks ik nu wel op tijd erin ga zie ik het soms 1 uur worden of ben 3 uur ineens klaar wakker haha.

Hm, heb je daar ook een logische verklaring voor? :D ;)

Ik hoop dat je je loopwedstrijd binnen het uur afrond(gaat vast lukken), die heupen voel je vast erna pas weer :rolleyes:

Spannend! Ik denk dat je je doel inderdaad gaat halen, en zoals Cynthia al zei: in 6 weken kun je een hoop doen!

Je gaat het zeker halen!! Vannacht nog een beetje geslapen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven