Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Spannend! Ik denk dat je je doel inderdaad gaat halen, en zoals Cynthia al zei: in 6 weken kun je een hoop doen!

Je gaat het zeker halen!! Vannacht nog een beetje geslapen?
tnx, ik wil jullie graag gelijk geven dus ga er persoonlijk voor zorgen minimaal 59.59 te lopen.:D

Ik heb nu 2 nachten wat beter geslapen.:)

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Hm, heb je daar ook een logische verklaring voor? :D ;)

Ik hoop dat je je loopwedstrijd binnen het uur afrond(gaat vast lukken), die heupen voel je vast erna pas weer :rolleyes:
Na vandaag hoop ik er geen logische verklaring meer voor te hebben.;) :o

Inderdaad, me rechter lies voelde ik gister ook pas bij oefening 4 ipv meteen vanaf het begin.:roflol:

• #2.102
Ik weeg 61.4 en vet was 14.4 % of 6 (me korte termijn geheugen werkt niet meer) maar dat is de eerst beste mannen kolom.
Geen groot verschil met de vorige keer maar ik kreeg te horen dat me buik en benen zijn verbeterd en aan die opmerking hecht ik meer waarde dan de meting.

Voeding gaat aangepast worden en ik mag in het weekend best smokkelen maar ik houd het dan wel op 1 dag en alleen naar behoefte.

Over me benen training ben ik eindelijk weer eens echt tevreden.
Zo'n fijn gevoel om een squat variant gedaan te hebben gedaan zonder pijn in me liezen en met de juiste techniek.:D
Toch blijft elke set aanvoelen alsof ik net een 100 meter sprint heb gelopen maar dat gevoel wordt vooral bij vermoeidheid versterkt en dan ben ik ook duizelig en niet blij
Vandaag was ik wel blij alleen niet bij oefening 4 want toen moest ik weer oppassen voor me lies.

Ik voel me hams en billen nu al dus heb al een klein beetje medelijden dat ik morgen 55 min moet joggen.
Vorige week amper spierpijn gehad en zelfs toen was het al niet leuk om 50 min te lopen.;)

Laatst bewerkt:
Fijne om te horen dat het zo goed gaat! :thumbs:

Bedoel je nu 64 kilo met een vp van 14.4% of, 64 kilo waarvan 14.4kg vet?

Fijn weekend, en succes met je hardlooptraining morgen!

Dat is wel een heel mooi vetpercentage meid! :cheer:
Zie je al blokjes?

Super gefeliciteerd!!!

14,4% :eek:
:cheer: jeetje dat heb je goed gedaan Peet :thumbs:

WTF?? !4,4?? Damn meid, dat heb je onwijs goed gedaan!

Komt 'ie eh:

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Ik weeg 61.4 en vet was 14.4 % of 6 (me korte termijn geheugen werkt niet meer) maar dat is de eerst beste mannen kolom.
Geen groot verschil met de vorige keer maar ik kreeg te horen dat me buik en benen zijn verbeterd en aan die opmerking hecht ik meer waarde dan de meting.

Voeding gaat aangepast worden en ik mag in het weekend best smokkelen maar ik houd het dan wel op 1 dag en alleen naar behoefte.

Over me benen training ben ik eindelijk weer eens echt tevreden.
Zo'n fijn gevoel om een squat variant gedaan te hebben gedaan zonder pijn in me liezen en met de juiste techniek.:D
Toch blijft elke set aanvoelen alsof ik net een 100 meter sprint heb gelopen maar dat gevoel wordt vooral bij vermoeidheid versterkt en dan ben ik ook duizelig en niet blij
Vandaag was ik wel blij alleen niet bij oefening 4 want toen moest ik weer oppassen voor me lies.

Ik voel me hams en billen nu al dus heb al een klein beetje medelijden dat ik morgen 55 min moet joggen.
Vorige week amper spierpijn gehad en zelfs toen was het al niet leuk om 50 min te lopen.;)

Vet% van 14,4 :eek: :eek: :eek: Goed gedaan zeg!
Nou MOET je wel pics plaatsen natuurlijk!!! :p

Nog eentje die voor pics gaat!

+ kwarkie!

foto! foto! foto!

:wanker:

Ooooops..... :o

14,4% bij dat gewicht! :bow2:

• #2.114
Jullie lezen eroverheen dat dit gaat om een mannen vet% maar die kolom gebruikt me trainster standaard.
Geloof dat ik als vrouw dan iets van 20.7 heb ofzo.
Oftewel ik heb nog steeds genoeg vetjes.
Het begint er wel steeds beter uit te zien maar heb zeker nog geen afgetraind lichaam....

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Dat is wel een heel mooi vetpercentage meid! :cheer:
Zie je al blokjes?

Super gefeliciteerd!!!
1 groot blok wel. :D
Op sommige momenten wel die 2 lijnen en iets van een soort taille met love handles die niet gelijk zijn aan elkaar.:p

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

+ kwarkie!

foto! foto! foto!

:wanker:

Ooooops..... :o
Kwarkie, jij mag niet om een foto vragen gezien je de laatste foto's te donker vond waardoor de rest nu nog wacht op de beloofde foto van december.;)

• #2.115
Ik heb echt zo'n pijn in me hams en de mensen die klagen over de pijn van de deadlift tijdens de benen training kan ik eindelijk gelijk geven.
Na 3 maanden geen vorm van de deadlift gedaan te hebben dan merk je igg extra wat het met je doet....

Jullie lezen eroverheen dat dit gaat om een mannen vet% maar die kolom gebruikt me trainster standaard.
Het begint er wel steeds beter uit te zien maar heb zeker nog geen afgetraind lichaam....

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

1 groot blok wel. :D
Op sommige momenten wel die 2 lijnen en iets van een soort taille met love handles die niet gelijk zijn aan elkaar.:p

Hahaha... ik had er idd overheen gelezen, begon mezelf echt al dood te schamen :D Ik dacht al, jij hebt me in korte tijd een pak spiermassa aangezet :roflol:

:) Evengoed is 20.7 super goed!!!
Nog ff dan springen de lijnen erin, hopla ;)

Oeps, idd niet goed gelezen :o
Toch mooi dat het iig nog steeds daalt, das toch het belangrijkste.

• #2.120
Hahaha... ik had er idd overheen gelezen, begon mezelf echt al dood te schamen :D Ik dacht al, jij hebt me in korte tijd een pak spiermassa aangezet :roflol:

:) Evengoed is 20.7 super goed!!!
Nog ff dan springen de lijnen erin, hopla ;)

Ik schrok van alle reacties en dacht dat ik het er misschien toch niet had bijgezet.:D
Ik ben toch wel benieuwd naar die lijnen en zoals het nu gaat blijf ik toch doorgaan.
Ondanks je tijdens de cut geen massa kan aanzetten zie ik me lichaam toch wel goed veranderen.
Ik schrijf hier zo meer over.....

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Oeps, idd niet goed gelezen :o
Toch mooi dat het iig nog steeds daalt, das toch het belangrijkste.
Klopt misschien niet super snel maar dat ligt helemaal aan mezelf en ik denk ook doordat het nu winter is.:o

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Precies.. 20% is nog steeds laag voor een vrouw :thumbs:
:o Voor mij nog niet laag genoeg.;)

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Precies! Dus we willen nog steeds pics zien :P :D
Grrrr ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven