Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
yeahhhh de duurloop van 55 min ging beter dan de 50 min van vorige week.
Ik heb het risico maar gelopen om toch mee te doen ondanks de pijn in me hamstrings eigenlijk te heftig is.
Achteraf ben ik igg blij dat ik wel ben gegaan en hoop nu maar dat ik dinsdag geen last meer heb.
Mijn grootste angst met hardlopen is nl een hamstring blessure en daar zit ik niet weer op te wachten. :o

Verder blijf ik trouwens nog door cutten en stel ik het nog uit om aan me massa te denken.Ik zal al blij zijn als ik voldoende vet kwijt ben en gewoon lekker kan blijven doorknallen met een lichaam waar ik al redelijk tevreden mee ben.(nu vind ik mezelf nog niet strak genoeg)
Ik zal voor mijn vakantie nog wel op onderhoud/clean bulk gaan eten tenzei het te krap wordt kwa tijd dan wil ik me vet% pas na me vakantie's weer laten oplopen.

Na goed nagedacht te hebben denk ik ook niet de geschikte persoon te zijn om in wedstrijdvoorbereiding te gaan.
Er komt voor mij te veel bij kijken en die disipline kan ik niet opbrengen.
Daarvoor maak ik nog te gezellige dingen mee in het weekend die echt niet kunnen als je echt in voorbereiding gaat. :D

Laatst bewerkt:
Maar Peetje, Zou je ook de dicipline niet op kunnen brengen qua wedstrijdvoorbereiding als je weet dat het voor een bepaalde tijd is?? (3mnd dus..ongeveer)
Daarna kan je gewoon weer over op normaal schoon voedsel??
Lijkt me wel eer voor je werk toch?? Maar ja..neemt niet weg dat t soms niet gemakkelijk is nee..maar lijkt me wel leuk als je wel een keer on stage kruipt..

Leg eens uit wat er dan in het weekend gebeurd? :D

Volgens mij kan je het wel hoor... je kan toch ook de discipline opbrengen voor KT en hardlopen, je bent bloedfanatiek. Als je eenmaal beslist om een wedstrijd te gaan doen en je hebt een datum, ga je er gewoon voor. Ik dacht zelf ook nog (nov, dec) dat ik het niet zou kunnen, maar ben nu toch sinds januari bezig... je voelt dan ook heel goed wat het met je lijf doet, en als je dan eens drinkt op een junkdag heb je de volgende dag zo'n spijt (moe, zwaar, moe, zwaar...pffff...) dat je het de volgende keer wel laat! tuurlijk kan je wachten tot alles rustiger wordt... maar misschien wordt het nie rustiger :p
Is ook een kwestie van je grenzen verleggen... had jij een jaar geleden gedacht dat je al zo ver zou komen? Je wil het nu toch ook niet hierbij laten? Hoppa, op naar de volgende grens, en daarna is er altijd wel weer een nieuwe grens :p
Nog niets uitsluiten wat je eigenlijk heel leuk vindt!

• #2.125
Maar Peetje, Zou je ook de dicipline niet op kunnen brengen qua wedstrijdvoorbereiding als je weet dat het voor een bepaalde tijd is?? (3mnd dus..ongeveer)
Daarna kan je gewoon weer over op normaal schoon voedsel??
Lijkt me wel eer voor je werk toch?? Maar ja..neemt niet weg dat t soms niet gemakkelijk is nee..maar lijkt me wel leuk als je wel een keer on stage kruipt..
Misschien ooit wel maar ik weet gewoon niet of ik het allemaal wel waard vind om toch anders te moeten leven dan ik nu doe.
Zolang ik het financieel trek wil ik 2x per jaar op vakantie en ook dat wil ik niet opgeven omdat ik perse op het podium wil staan.
Ik vind het nog steeds heel gaaf hoor dus het zou echt ooit nog wel kunnen gebeuren.:D

• #2.126
Leg eens uit wat er dan in het weekend gebeurd? :D
Peetje gaat wel eens op stap(inclusief junk) of slaat al 2x haar schoudertraining over omdat ze zo graag in Amsterdam wou zijn. :roflol:
Heeft vervolgens op zondag de smoes dat ze nog ff op bed moet liggen na het hardlopen om dus vervolgens weer op zondag niet de schoudertraining te gaan doen.

hmm ok ik snap het, het vergt idd wel behoorlijk wat en toch ook wel van je gezin..hoe verder je raakt in je voorbereiding..hoe vermoeider je raakt..steeds minder kh's natuurlijk en dat merkt je gezin in de zin van..ergens naartoe gaan is dan best een onderneming maar ach je weet t nooit..je bent in ieder geval goed op weg!!

Peetje gaat wel eens op stap(inclusief junk) of slaat al 2x haar schoudertraining over omdat ze zo graag in Amsterdam wou zijn. :roflol:
Heeft vervolgens op zondag de smoes dat ze nog ff op bed moet liggen na het hardlopen om dus vervolgens weer op zondag niet de schoudertraining te gaan doen.

Ik hoop echt voor je dat jouw trainster hier niet meeleest anders krijg je me toch een partij :whip:
Morgen meteen schouders trainen hè, beloof je dat?

Ik hoop dat het de moeite waard was zaterdag :)

• #2.129
Volgens mij kan je het wel hoor... je kan toch ook de discipline opbrengen voor KT en hardlopen, je bent bloedfanatiek. Als je eenmaal beslist om een wedstrijd te gaan doen en je hebt een datum, ga je er gewoon voor. Ik dacht zelf ook nog (nov, dec) dat ik het niet zou kunnen, maar ben nu toch sinds januari bezig... je voelt dan ook heel goed wat het met je lijf doet, en als je dan eens drinkt op een junkdag heb je de volgende dag zo'n spijt (moe, zwaar, moe, zwaar...pffff...) dat je het de volgende keer wel laat! tuurlijk kan je wachten tot alles rustiger wordt... maar misschien wordt het nie rustiger :p
Is ook een kwestie van je grenzen verleggen... had jij een jaar geleden gedacht dat je al zo ver zou komen? Je wil het nu toch ook niet hierbij laten? Hoppa, op naar de volgende grens, en daarna is er altijd wel weer een nieuwe grens :p
Nog niets uitsluiten wat je eigenlijk heel leuk vindt!
Als ik echt zou willen dan kan ik het wel, het is igg niet negatief naar mezelf bedoeld.
Ik heb alleen het probleem doordat ik nu veel slanker ben dat ik ook wat makkelijker ben geworden en af en toe een beetje verkeerd denk.
Vorig weekend op zaterdag netjes alleen tosti gejunkt en dan ook op zondagavond een patatje, mega Kitkat en koek nemen allemaal na 22.00.
Op dat moment denk ik ook echt dat ik het er zo weer af train zodra ik weer strak volgens Sas haar schema eet.
Het is alleen geen goede BB instelling en al helemaal niet als je een wedstrijd datum zou hebben dan moet alles perfect zijn en dan moet je het gewoon bij 1 junk dag houden indien je wel zulke dagen mag houden.
De disipline kwa voeding komt wel weer terug hoor, heb er vrijdag al over gepraat.:p
Kwa trainen gaat het trouwens wel super wat dat betreft zie ik steeds alleen maar vooruitgang.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Ik hoop echt voor je dat jouw trainster hier niet meeleest anders krijg je me toch een partij :whip:
Morgen meteen schouders trainen hè, beloof je dat?

Ik hoop dat het de moeite waard was zaterdag :)
Ik ben al paar keer met de zweep bedreigt door haar. :o :o :o

Euhhh ik beloof niks.:o

De moeite was het zeker, Peetje heeft alleen niet zo veel lef en achteraf dus weer spijt. ;) :p :treuren:

Laatst bewerkt:
Hey P,

Gaat lekker hier zo te horen :)
Hoeveel km ren je in de 55 min.

Ik vind het zo leuk om te zien hier dat steeds meer dames toch iets gaan voelen voor een eventuele wedstrijd on stage :)
Toen we hier allemaal in het begin kwamen om te cutten was dat de hoofd doeltelling, maar ik merk (ook aan mezelf) dat hoe meer je je er in gaat verdiepen hoe leuker/interessanter het eigenlijk wordt!

• #2.131
hmm ok ik snap het, het vergt idd wel behoorlijk wat en toch ook wel van je gezin..hoe verder je raakt in je voorbereiding..hoe vermoeider je raakt..steeds minder kh's natuurlijk en dat merkt je gezin in de zin van..ergens naartoe gaan is dan best een onderneming maar ach je weet t nooit..je bent in ieder geval goed op weg!!
Zoals je het nu omschrijft was precies me eigen gedachte gang en ik denk gewoon niet dat ik dit kan opbrengen.
Ik heb dan zelf wel geen gezin maar ik merk het soms nu al dat ik prikkelbaar kan zijn met dit dieet laat staan als ik echt steeds lager zou moeten in carbs.
Op dit moment is igg wel mijn doel om eens echt strak in bikini te liggen dat is voor mij ook een mooi doel want zo heb ik er nog nooit bij gelegen....;)

• #2.132
Hey P,

Gaat lekker hier zo te horen :)
Hoeveel km ren je in de 55 min.

Ik vind het zo leuk om te zien hier dat steeds meer dames toch iets gaan voelen voor een eventuele wedstrijd on stage :)
Toen we hier allemaal in het begin kwamen om te cutten was dat de hoofd doeltelling, maar ik merk (ook aan mezelf) dat hoe meer je je er in gaat verdiepen hoe leuker/interessanter het eigenlijk wordt!
Hey C,

Ik denk tussen de 8.5/9.0 km ofzo.

Ja opzicht is dat nog steeds mijn hoofddoelstelling en het mini beetje of geen massa dat ik mee pak is mooi meegenomen.
Het belangrijkste is dat ik tevreden met me lichaam ga worden en ik merk gewoon dat dit mij persoonlijk ook heeft veranderd.
Best grappig wat BB en alles wat hier mee te maken heeft kan doen met een mens.:D
Het is ook gewoon erg leuk om te doen en meer over te leren.:)

Vorig weekend op zaterdag netjes alleen tosti gejunkt en dan ook op zondagavond een patatje, mega Kitkat en koek nemen allemaal na 22.00.

Nou nou nou... haha zo te zien wel genoten. En nu weer een beetje volgens de regels leven? ;)

Ik zal me verder niet mengen in deze vrouwen discussie :roflol: maar fijne week toegewenst! :thumbs:

Ik denk tussen de 8.5/9.0 km ofzo.

:eek: :thumb:

Nou je gaat al hartstikke goed dus wat betreft je doel strak in bikini te liggen dat komt deze zomer wel helemaal goed met jou;)

• #2.135
Nou nou nou... haha zo te zien wel genoten. En nu weer een beetje volgens de regels leven? ;)

Ik zal me verder niet mengen in deze vrouwen discussie :roflol: maar fijne week toegewenst! :thumbs:

:eek: :thumb:
Volgens de nieuwe regels mag ik in het weekend junken dus ik heb gister die regel misbruikt.:p
Vandaag leef ik wel weer volgens de keiharde cut regels.:)

Mooi zo! ;)
Dankje wel! Ik heb zin om morgen te trainen dus ga nu lekker slapen zodat het sneller morgen avond is. :o

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Nou je gaat al hartstikke goed dus wat betreft je doel strak in bikini te liggen dat komt deze zomer wel helemaal goed met jou;)
Ik mag niet klagen vooral ook als ik naar oude bikini foto's kijk.
Dit jaar gaat het me voor het eerst lukken om echt (bijna) helemaal tevreden te zijn in bikini. (psst om vervolgens op vakantie allemaal dingen te gaan eten die ik in Nederland niet eet haha)

Volgens de nieuwe regels mag ik in het weekend junken dus ik heb gister die regel misbruikt.:p
Vandaag leef ik wel weer volgens de keiharde cut regels.:)

Mooi zo! ;)
Dankje wel! Ik heb zin om morgen te trainen dus ga nu lekker slapen zodat het sneller morgen avond is. :o

Klinkt goed, ben benieuwt naar je training! ;)

Hhaha snoeperd die je bent! ;)
Gefeliciteerd met je duurloop van 55 min. Erg netjes...en zeker ook dat je het hebt volgehouden met flinke spierpijn in je hams.

Heb jij trouwens wat tegen schoudertrainingen ;)? Toevallig dat je die steeds overslaat haha.

Wie weet komt dat on stage nog wel...zodra al je vrienden ook helemaal gesetteld zijn en kids krijgen en niet meer veel uitgaan in het weekend...dan heb je wel weer extra tijd over ;) OF ga je dan alsnog alleen? ;). Doe maar lekker waar je je zelf het prettigst bij voelt :) Ach... je hebt al flinke progressie gemaakt..super netjes...wel goed om wel weer regelmaat in je eetpatroon te krijgen zodat je niet snel weer went aan lekkere junkdagen en wie weet straks weer op het zelfde pad zit? Nou ja...al denk ik niet gauw dat dat gaat gebeuren, want daarin ben je volgens mij wel hartstikke gedisciplineerd in :D

• #2.138
Hhaha snoeperd die je bent! ;)
Gefeliciteerd met je duurloop van 55 min. Erg netjes...en zeker ook dat je het hebt volgehouden met flinke spierpijn in je hams.

Heb jij trouwens wat tegen schoudertrainingen ;)? Toevallig dat je die steeds overslaat haha.

Wie weet komt dat on stage nog wel...zodra al je vrienden ook helemaal gesetteld zijn en kids krijgen en niet meer veel uitgaan in het weekend...dan heb je wel weer extra tijd over ;) OF ga je dan alsnog alleen? ;). Doe maar lekker waar je je zelf het prettigst bij voelt :) Ach... je hebt al flinke progressie gemaakt..super netjes...wel goed om wel weer regelmaat in je eetpatroon te krijgen zodat je niet snel weer went aan lekkere junkdagen en wie weet straks weer op het zelfde pad zit? Nou ja...al denk ik niet gauw dat dat gaat gebeuren, want daarin ben je volgens mij wel hartstikke gedisciplineerd in :D

Haha :o
Dankje wel!
Daar ben ik ook blij want de laatste keer dat ik met flinkte hamstring pijn liep moest ik lopend terug omdat ik echt niet meer kon joggen…

Daar begint het wel op te lijken he. ;)

Ik ga niet eens meer veel op stap maar doe tegenwoordig bijna elk weekend wel iets met me beste vriendin of anders met een andere vriendin of soms met familie.
Er was een tijd dat ik iets minder deed in het weekend en toen ging ik uit verveling op internet veel over wedstrijden enz lezen en er zelfs naar toe. (wat ik overigens echt gaaf vond, daar ligt het niet aan)
Nu ik weer wat beter in me vel zit kom ik eigenlijk pas tot het besef dat ik het ook gewoon gezellig vind om wat meer leuke dingen te doen ipv saai in me eentje thuis zitten.
Tuurlijk ben ik voornamelijk wel veel met BB bezig en is me leven daar op aangepast maar het wordt me denk ik teveel als echt alles moet kloppen zoals het in een wedstrijdvoorbereiding hoort te lopen.
Ik heb igg heel veel respect voor mensen die zo´n voorbereiding wel kunnen opbrengen.

• #2.139
Sorry Jerney maar ik heb borst en buik getraind.Ach van deze training krijg ik standaard spierpijn in me schouders.;)
Vorige week 4 dagen in totaal last van me schouders gehad terwijl ik ze al 2 weken niet bewust heb getraind.
Borst ging prima, cardio niet door me hamstrings maar ga zo wel lekker zwemmen. .:)

Nu vlug me post workout maaltijd eten en weer door naar het zwembad.:p

Sorry Jerney maar ik heb borst en buik getraind.Ach van deze training krijg ik standaard spierpijn in me schouders.;)
Vorige week 4 dagen in totaal last van me schouders gehad terwijl ik ze al 2 weken niet bewust heb getraind.
Borst ging prima, cardio niet door me hamstrings maar ga zo wel lekker zwemmen. .:)

Nu vlug me post workout maaltijd eten en weer door naar het zwembad.:p

Drukke tante hoor!

Maar inderdaad, je pakt je schouders met UB altijd mee dus ze komen sowieso wel aan hun trekken :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven